אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המהנדס השוביניסט שפוטר מגוגל: החברה מתנהגת כמו כת

81 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

77.
פסאודו מאמר
כותב המאמר מכנה את העובד שפוטר "שוביניסט" ואת דבריו כפסאודו מדע. האם סטטיסטיקה היא פסאודו מדע ? האם הסטטיסטיקה של גוגל עצמה ,בעלת המדיניות המתעדפת נשים - לא מראה יתרון לגברים ? ובכן מה שאמר אותו "שוביניסט" שההבדל הוא לא בהכרח תוצאה של הפליה לרעה של נשים. ההסברים שלו אינם מדעיים ( האם הם יכולים בכלל להיות מדעיים ? ) - אבל עצם האפשרות שלא אפליה לרעה גורמת לכך שרוב מהנדסי גוגל הם גברים ראויה לבחינה מעבר לפיטורי המעיר תוך חרפות "שוביניסט"
מוזר | 31.08.17
76.
הוא לא שוביניסט והוא לא כתב שנשים לא יכולות להיות מהנדסות טובות.
הוא גם לא השתמש בטעונים פסאודו מדעיים. הוא טען שנשים חושבות באופן אמוציונאלי יותר ולכן פחות נשים הולכות להיות מהנדסות גם אם יש להן יכולות מתאימות. הוא טען שעקב היותן אמוציונאליות יותר, פחות מצליחות להתקדם בדרגים הניהוליים. ובכן, אינספור מחקרים אומרים שזה נכון.
מה עם האמת? | 19.08.17
75.
המניפסט פגום מיסודו - כבר בעמוד הראשון מציג חלוקת שמאל-ימין
כלומר מבחינתו הכל פוליטי מההתחלה - אז מה הטעם בציטוט נתונים ביולוגיים? הוא מרמז להיותו איש ימין, אבל לא מרחיב מספיק... מה שמחסל את אמינותו לגמרי. חוסר ההבנה הבסיסי שלו הוא כזה - לא משנה מה ההבדלים הביולוגיים, השוויון ב*הזדמנות* צריך לחול על כולם, ועל כן אין להפלות.
כד | 17.08.17
73.
להעלות את רמת הדיון - חלק 3 מתוך 3 (במקור 2)
קריאה מומלצת ומרתקת (גם אם לא חייבים להסכים עם כל הנקודות של הכותבים) מתנצל גברי (עם נקודות טובות פה ושם ומעניינות אבל לקחת בעירבון מוגבל) https://medium.com/@yonatanzunger/so-about-this-googlers-manifesto-1e3773ed1788 ביקורת מנקודת מבט נשית -https://code.likeagirl.io/actually-i-was-biologically-designed-to-be-an-engineer-460ab0c377dc ויש עוד המון. השיח מרתק ומלמד. המטרה של כולנו (אמורה להיות, לפחות) - להחכים, להתעצם ולהעצים.
מהנדס ומנהל | 17.08.17
72.
להעלות את רמת הדיון - חלק 2 מתוך 3 (מתברר שיש לי יותר מדי תווים בתגובה אז צריך לפצל ליותר)
הכותב של המניפסט ניסח את עצמו באופן בעייתי כי לא רשם באופן חד משמעי וברור שהוא יוצא מתוך הנחה שיש שוויון ביכולות הקוגנטיביות. הוא כתב מניפסט מתבכיין ומאשים בו זמנית. הדבר החיובי שעשה כותב המניפסט היה להתייחס לשאלה השנייה של איך להוריד חסמים מנשים שהיו רוצות לממש את עצמן בתחומי ההנדסה והמדעים (והוא מציין בבירור שיש נשים כאלו). משטרת המחשבות מוציאה דברים מהקשרם ומחפשת סנסציות. החברה בגוגל לא שונים יותר מדי. אבל בסופו של דבר ג׳יימס דמור יצא טמבל כי כתב את זה בתור מניפסט פוליטי בתחום טעון - ואת זה לא מומלץ לעשות במקום עבודה (זה כמו לארגן איגוד עובדים להסתדרות במקום העבודה, שכשלעצמו מעצבן את המעסיק אבל לייצר פיצול בין עובדים על בסיס דת/מגזר/מין).
מהנדס ומנהל | 17.08.17
71.
רוצה להעלות את רמת הדיון לכולם - חלק 1 מתוך 2
אם לאישה שנותנת תפוקה זהה לגבר משלמים פחות- אז האינטרס של הארגון יהיה להעסיק יותר נשים - לפי תאורית השוק. בפועל - בשוק עובדי ההיי -טק יש ייצוג בחסר של אוכלוסיית הנשים וזה כביכול משמש כ״ראייה״ ליכולות נשים (שזה כמובן שטויות - אם ניתן דוגמא קיצונית עם ניחוח גזעני {כדי להקפיץ את כולם וכדי להעביר את הנקודה} - ערבים ישראלים לא יודעים להילחם כי אין 20% ערבים ישראלים לוחמים בצה״ל, או בהמרה להייטק- ערבים ישראלים לא מתאימים להייטק ״כי״ אין הרבה ערבים ישראלים בהייטק - דוגמאות אבסורדיות שלא מתייחסות לחסמי הכניסה לתחום). לכל מי שמניח שלנשים יש יכולות מדעיות (ולהיות מהנדסות) כמו לגברים (כלומר - שיוויון ביכולת הקוגנטיביות בתחום הזה) השאלה עליה הם צריכים לענות היא : מה הם החסמים שמונעים מנשים בשלבים שונים בחייהן ללמוד את תחומי המדעים וההנדסה? מהן הדרכים בהם ניתן להוריד את החסמים מנשים לממש את עצמן בתחומי המדעים וההנדסה (במחיר הנמוך ביותר).
אחד שקרא את המניפסט ועוסק בהנדסה וניהול | 17.08.17
68.
מגזין המדע הנודע Scientific Ynet קובע מה זה "פסאדו-מדע"
האירוניה מתה מצחוק. לא להתרגש. סתם משכפלים איזה ידיעה מחו"ל, בלי להבין כלום. זה לא שבכלכליסט יש משכפלי ידיעות שמסוגלים להתעמק במניפסט של 10 עמודים, וכל המחקרים שהוא מבוסס עליהם, ולחוות דעה (הם לא בוגרי טכניון ובטח שלא ייתקבלו לגוגל...). בטח לא עובדי שכר המינימום, שדגים ידיעות ברשת ומתרגמים אותן לעברית.
X | 14.08.17
67.
האם שמתם לב שתגובה 62 נכתבה על ידי "נשמה טובה" מניפולטיבית
שמנסה להשפיע על הדעות שלכם על ידי ביוש והפחדה (אם אתם מחזיקים בדעה X אתם בזויים, אתם מיעוט, אף אחד לא מסכים אתכם, מי שכן מסכים איתכם הוא המצאה של טוקבקיסטים בתשלום), ולא על ידי טענות לעניין? על החתום: זה שכתב את תגובה 16, אבל בחיים לא היה משתמש בשני סימני קריאה רצופים כמו זו שכתבה את תגובה 13, או קודח במשך חצי פסקה על ההגדרה של המילה 'שוביניזם' כמו זה מתגובה 15
איש מרכז | 14.08.17
62.
אפס שלא קודם
עד אותו זמן היה מרוצה ממקום העבודה. כשרצה להתקדם הסבירו לו שהוא לא מתאים למשרה וכאב לו לאבד את המשרה לאשה. במקום לנסות לשכנע ולנמק ולהביא הוכחות מדעיות כמה הוא מוכשר למשרה יצא במאמר בתפוצת נאטו שהצליח להעליב את כל הסביבה וגרר אוירה עוינת. נגמר שלטון הגברים הלבנים. אתם לא יכולים להמשיך לדבר בחוצפה ולהחזיק במשרה עם הכסף. תלמדו לקח ותשמרו לעצמכם דעות חשוכות. גוגל מאפשרת לכולנו למצוא מידע כמו שמעולם לא חלמנו שאפשר. כנראה שהם כן יודעים איך לעשות את זה והטפש ששחרר את חרצובות לשונו בסך הכל חטף. ככה זה כששוכחים שחיים ומוות ביד הלשון.
ולכן מתבכיין | 14.08.17
60.
לקרוא פה את מקהלת הקופים הפאתטיים ולהתגלגל מצחוק
לענייננו: - "דעה" אינה דבר לגיטימי כי נמצא מישהו שמחזיק בה. גם להיטלר היו דעות מוצקות לגבי יהודים והוא הגיע רחוק כפי שהגיע כי לא עצרו אותו. למקרה שלא הבנתם את האנלוגיה - לא, הוא לא הציע להשמיד את המין הנשי (עדיין), אבל עצם הטענה שמגדר/עם/גזע מסוים הינם/אינם בעלי תכונות ויכולות מסוימות באופן גורף, היא אינה לגיטימית. היא טענה מסוכנת. - משום שמדובר בטענה מסוכנת, יש להוקיע אנשים כאלה מהחברה. לא על בסיס זהותם, כי אם על בסיס דעתם, הניתנת לשינוי. מדובר במעשה הליברלי והנאור. ליברליזם אינו אנרכיה.
אישה | 13.08.17
59.
לא מסכים עם רוב הדעות שלו, אבל לפטר אותו על הדעות הללו זה נ׳ של גוגל
החברה הייתה צריכה לשחרר הצהרה שאלו הדעות שלו, ולא והדעות של החברה, אך כפי שהיא תומכת בגיוון בכוח העבודה, היא מאפשרת לעובדיה לשמור גם על גיוון בדעותיהם. ולהמשיך הלאה. אחרי שבוע כבר אף אחד לא זוכר את זה. (אולי חוץ מיוסי גורביץ׳)
צ | 13.08.17
57.
התקינות הפוליטית חשובה מהאמת
אז האמת היא כזו - למרות טענות הארגונים לשם עצמם, יש לכל מגדר יתרונות וחסרונות. בכל מה שקשור בצדדים המתמטיים/תיכנותיים/טכניים, לגברים יתרון משמעותי על נשים. לפני שתקפצו - יש נשים מוכשרות בתחומים אלו. אבל, סטטיסטית, על כל 10 גברים מוכשרים יש אחת דומה (לערך). מי שרוצה חיזוק לזה, שיבדוק את הסטטיסטיקה בקורסים הטכנולוגיים של 8200. מי שזה לא מספיק לו, שיבדוק את החלוקה המגדרית במבחני המחוננים בגיל בית ספר.
השתגעתם? | 13.08.17
54.
לצערי הכתב ממש מעוות את מה שהבחור אמר
הבחור ממש, אבל ממש לא אמר שנשים לא יכולות להיות מהנדסות. הוא אמר שקשה להן י ו ת ר לעלות בדרגות ניהול כי הן יותר אמוציונליות. ההוכחה הכי מצחיקה למה שהוא אמר היא, שיום אחרי שהדברים התפרסמו, נשים בחברה הודיעו שהן לא באות לעבודה כי זה עיצבן אותן יותר מידי. איפה תראו גברים שמודיעים שהם לא באים לעבודה כי הם מעוצבנים או עצובים ?
ר | 13.08.17
46.
כל שובינסט פה מלך .. ומעציב כמה בורות בקרב מהנדסים שאמורים להיות בעלי השכלה גבוהה..
"עקומת הפעמון" שפורסם בשנות השמונים בארה"ב הציג ממצאים סטטיסטים מובהקים לכך ששחורים באמריקה טפשים יותר בממוצע של כמה נקודות איקיו ביחס ללבנים. הסיבות לתופעה הזאת הן מורכבות ודורשות ידע (מעמד סוציואקונומי נמוך, שנים של קיפוח בחינוך ואפליה) ולכן רוב האנשים הסיקו דווקא את המסקנה הגזענית שהיא פשטנית ופשוטה יותר לתפיסה. אותו הדבר קורה עם נשים. רואים שיש פחות נשים בתחומי ההנדסה ושובינסטים וטפשים אחרים יסיקו שהסיבה לכך נעוצה בהבדלים הביולוגים בין גברים ונשים. רק שכמו במקרה של השחורים הסיבה שנשים לא פונות ללימודי הנדסה היא סוציולוגית ונשענת על הקשר היסטורי.תנו לנו עוד 100 שנים באקדמיה ותראו איך מתמטיקה והנדסה הופכים למקצועות "נשיים" כמו הריקוד והמשחק שנחשבו פעם תחומים לגברים בלבד. אבל כל עוד לא יהיה שינוי בתפיסה תמשך תקרת הזכוכית לנשים. מבחינה מדעית בין כל שני אנשים בעולם ישנה שונות מסויימת (צבע עור, אינטלגנציה, סגנון אישיות, כישרונות ועוד) השאלה איזה אחוז של השונות הזאת מוסבר על ידי מגדר? על פי המחקר סביבות 5%. אז שכל אחד יפעיל את השכל שלו ויחשוב, למה שמגדר יהיה שיקול בקבלת החלטות תעסוקתיות?
מימי | 13.08.17
43.
תגובה ל40
איזה שטויות אתה כותב, בתור מהנדסת שעובדת בהייטק כבר 5 שנים יצא לי להכיר לא מעט אנשים. נכון שיש רוב של גברים בתחום אבל הנשים שעובדות הן לא פחות מוכשרות ולעתים רבות גם יותר מהגברים. אתה בטח נורא בטוח שאתה צודק, וניחוש שלי אתה בטח גם בחור ממורמר שנשים לא כל כך רוצות...
לולה | 13.08.17
40.
אולי תטרחו לקרוא את המניפסט? זה לא מה שהוא כתב
אבל היי, כמה כלי תקשורת כתבו כך, אז יאללה. למה שלא תקראו את זה ותראו איך הוא הציע דווקא *להנגיש* את העבודה לנשים? על החתום, מהנדסת תוכנה שאוהבת את התחום וחושבת שדאמור העלה נקודות חשובות נגד העריצות של 'גוגל'. http://gizmodo.com/exclusive-heres-the-full-10-page-anti-diversity-screed-1797564320
מהנדסת תוכנה | 13.08.17
39.
נשים מוכשרות אך לא בהנדסה
קודם כל הבחור בכלל לא שוביניסט כפי שנטען בכתבה כאן. האמת שהוא בעד העסקת נשים ונשמע מבריק והיגיוני. הוא יוצא כנגד התקינות הפוליטית ורב תרבותיות העוורת שמחריבה עולמות בשם נאורות צבועה. הוא בכלל לא טוען שנשים לא מהנדסות גרועות. הוא יוצא חוצץ נגד הפרדיגמה השוללת את ההבדלים בין המינים וכן, אנו שונים בתכלית. מעולם לא ראיתי כמהנדס מתחיל וגם כיום, נשים כישרוניות בתפקידי הנדסה. זה קורה, אבל בתדירות פי 1000 פחות מהגברים וגם אז כשזו אשא, אז היא מבריקה כמו מהנדס גבר בינוני. פשוט מעריצים אותה שהיא מהנדסת.
מהנדס מכונות פשוט | 13.08.17
37.
פשוט מדהים הפער בין מה שכתוב במזכר לבין הפרשנות שכתובה פה
מי שיש לו חצי מוח, שיקרא מה כתוב שם. זה האמא של המתון, השקול, והרציונלי. יש במזכר פשוט סקירה של מחקרים מדעיים, כולל ציטוטים והפניות, על למה *בממוצע* הגיוני שיהיו פחות נשים מפתחות תוכנה. הוא כמה פעמים מדגיש כמובן שזה לא אומר דבר וחצי דבר על בני/בנות אדם אינדיווידואליים, אשר מגיעים בגיוון מופלא של יכולות שחורגות מכל ממוצע וסטטיסטיקה. אז צריך להתייחס לכל אדם בנפרד ובפני עצמו - אבל מצד שני, אם אנחנו הולכים לנקוט צעדי מדיניות כגון אפליה מתקנת כי אין 50% נשים במקצוע מסויים, אנחנו עשויים ליצור נזק של ממש.
אלי | 13.08.17
27.
אכן נשים יכולות לעשות הכל אבל לא בדיוק נכון
אין ספק שנשים יותר "חזקות מנטלית" [תחת מרכאות כי זה לא בדיוק נכון אבל ניחא] מגברים,"חכמות" [לא במיוחד אם כי יש שכן וודאי שיש שלא] חרוצות ויכולות לעשות הכל [עבודות בית ומשרד] רק שלא כמו גברים במיוחד נהיגה ועבודות מקצועיות כמו חשמל,שרברבות וכיו"ב ולא בכדי [ואני פמיניסט יותר מהרבה גברים שלא אומרים לכם אמת בפנים כדי למצוא חן בקיצור צבועים] הטבע עשה הבדל גדול וחילק נכונה את המינים שבנתיים נטשטשו היוצרות ולכן רואים כיום יותר להטבי"ם אני יודע שהרבה יראו בי חשוך או הדיוט אבל רק כדי להסתיר את האמת שבעבורם מרה אבל אני מתייחס אליה בטבעיות ועל זה בא הכתוב לומר "ותישחת הארץ" ואת ילדה מתוקה ההוכחה לנהיגת נשים בכל מקרה ילדה מתוקה החלמה מהירה ואריכות ימים בטוב. אגב נשים יש להן כל כך הרבה מטלות ולכן מרוב עיסוקים קשה להתרכז בנסיעה זאת התשובה לנהיגתן המסורבלת.
בר | 13.08.17
22.
הדיון הזה לא רלבנטי
1. לשוביניסטים יש אמא, אחיות וגם בנות. אנחנו חברה אחת, וצריכים אחד את השני. 2. עובדה ידועה היא שכדי לשגשג מדעית, אקדמית וגם בתעשייה דרושה diversity, אנשים מרקעים שונים, עם נסיון שונה, וגם כישורים שונים, כולל יכולות בינאישיות שונות. חברה שתיקח רק את המתכנתים הכי טובים שכולם אספרגרים, לא תגיע רחוק. 3. ישנן לא מעט נשים במתמטיקה ומדעי המחשב עם הישגים שמשתווים לבכירי המדענים הגברים. לא נכון לעשות הכללות. ויש טוענים שנכון לעשות אפלייה מתקנת,גם בשם ה diversity ועל מנת לעודד נשים נוספות להכנס לתחום ברצינות. 4. כל מניפסט שטוען לעליונות כלשהי של תת קבוצה על אחרת בתחום כזה או אחר אולי מעניין ואולי אפילו מבוסס במידה זו או אחרת, ברמת ההכללה. אבל לא רלבנטי בעולם החדשנות של היום, ונשמע שסותר את העקרונות של ארגונים כמו google. משמע, הוא לא מתאים לארגון.
בעלת דוקטורט במדעי המחשב | 13.08.17
20.
זה מה שקורה כשאנשים שלא יודעים לקרוא קוראים לעצמם עיתונאים
"העתק הדבק" לסילוף הדברים שהוא כתב בעיתונות האמריקאית, מבלי לטרוח לקרוא מה שהוא כתב שכלל בין היתר תמיכה בהעסקת נשים בהייטק, והצעה של דרכים כיצד לעודד זאת. בושה לגוגל, בושה לכלכליסט. אני ממליץ שקודם תעשו את המינימום מאמץ לקרוא את מה שהוא כתב ואז תפרסמו התנצלות. ד"א, הוא עשוי לתבוע את גוגל על פעילות מפלה (לא על פיטוריו בגלל המכתב אלא בתור whistleblower). תתנצלו עכשיו וכך תראו פחות מטומטמים אם וכאשר זה יקרה.
רפי | 13.08.17
19.
ביזיון של כתבה
כמו כל התקשורת בארה"ב, אין קשר בין הכתבה למציאות. הוא לא כתב שנשים לא יכולות להיות מהנדסות, רק שזה מגוחך, לשם הגיוון, שחברה מקצועית תפלה אנשים מוכשרים לטובת העסקת נשים ובני מיעוטים לא מוכשרים (ולא שאין נשים או בני מיעוטים מוכשרים). כל המאמרים שהוא ציין הם מאמרים בפסיכולוגיה שפורסמו בג'ורנלים מדעיים ולא פסאדו מדע כמו שהכתבה הזו טוענת. ולסיכום, המילה שובניסט מתארת אדם שהוא פטריוט בצורה מוגזמת, או בהשאלה, נאמן לדבר או רעיון מעבר לגבולות ההיגיון, כשבמקרה הזה זה תיאור נכון לגוגל שדבקים בעיקרון הגיוון על פני המציאות הלא שוויונית (מה לעשות, נשים מעדיפות ללמוד מקצועו הומניים ולא מדעיים), ונכון גם לתקשורת שמסלפת את העובדות בנוגע לאירוע הזה בשביל להתאים לנרטיב שאין הבדלים בין נשים לגברים בממוצע, ומי שאומר אחרת הוא מיזוגן.
מישהו שבאמת קרא את המניפסט | 13.08.17
18.
קשקוש: קראתי את המסמך שהוא כתב במקור ואין בו שום דבר ממה שאתם טוענים שיש בו
הוא בכלל לא כתב שנשים לא יכולות להיות מהנדסות!! הוא למשל הציע שגוגל יעודדו העסקת נשים על ידי הצעת חצאי משרות שיאפשרו לנשים לעבוד ולתרום ובו זמנית לגדל ילדים, כפי שהן רוצות. הוא תומך בגיוון כוח העבודה על ידי עידוד עבודת צוות שמיטיבה עם נשים, ועוד. בסך הכל הוא מאוד בעד נשים, אבל גם בעד שוויון אפשרויות לגברים. לא יכול להיות שיהיו משרות שיהיו פתוחות רק לנשים או שתהיה העדפת נשים במיון על סמך מינן ולא על סמך כישוריהן, על זה הוא מדבר. ואני בכלל אשה!! הוא כתב נגד סמינרים כפויים של "הכרה מגדרית", הוא הציע שכל מי שרוצה להשתתף בסדנאות העצמה, שיוכל להשתתף, ושהסדנאות לא יהיו סגורות בפני גברים. ועוד.
אמא ופיזיקאית | 13.08.17
16.
איזה ילד כאפות חסר ביטחון
מעניין מה כל המגיבים השוביניסטים והגזענים היו אומרים על מאמר שהיה מצטט מאת פרופסור אמיתי (נניח אמיר חצרוני) שהיה טוען שמרוקאים הם נחותים ביולוגית ולכן לא יכולים לתפוס משרות של גברים לבנים אשכנזים אמיתיים ?
שצריך "הוכחה מדעית" כדי להתנשא מעל אחרים | 13.08.17
13.
אוי ואבוי איזה רצח אופי עשיתם לו
האיש טען טענה פשוטה: ייתכן שבממוצע, סטטיסטית, יש יותר גברים שמתאימים למקצוע ההנדסה מאשר נשים. ולכן אם אין 50% נשים מהנדסות לא בהכרח צריך להאשים בכוח את הפטריארכיה. ועדיין הוא טרח להדגיש: יש מספיק נשים שיכולות להיות מהנדסות מצויינות; גיוון בעבודה הוא חשוב מאוד; אסור לשפוט אנשים לפי הקבוצה שהם משתייכים אליה, אלא צריך לשפוט כל אדם בפני עצמו לפי היכולות שלו. כתימוכין לדבריו הוא הביא מאמרים מדעיים (שאפשר אמנם להתווכח איתם). איך לכל הרוחות הגענו מכאן אל "נשים לא יכולות להיות מהנדסות טובות בשל סיבות פסאודו-מדעיות". זו שיטת הפעולה של השמאל היום -- להתעלם מהטיעונים של האופוזיציה, לשים בפיה דברים מזעזעים שמעולם לא נאמרו, ועל בסיס הדברים האלו לקרוא לה בשמות ולהוקיע אותה אל מחוץ למחנה. חפשו את המאמר המקורי, תקראו אותו ותחליטו לבד
איש מרכז | 13.08.17
9.
הגברים יותר יצרתיים אבל נשים יותר מאורגנות
אף אחד לא טוב או רע אלה זה באמת נכון לכל צד יש את החזקות שלו ובהרמוניה בינהם אפשר לבנות משפחה טובה וחברה טובה. וכל הטיפשות הזאתי שנשים וגברים יהיו שווים זה קישקוש אחד גדול. כל הפסיכולגים יגידו לכם שיש הבדל פסיכולוגי בין גבר ואשה. כמו כן לפי היסטוריה כמה אנשים מוכשרים היה גברים וכמה היו נשים. אבל כל זאת לא מוריד מעמד מאשה כי בלי נשים והחינוך שהם נתנו לילדים לא היו גאונים כמו איננשטיין וניוטון ועוד טובים כמוהם. ולקרוא לכולם שתןמכים בדעה זאת ימין קיצוני??? מה קורה לנו???
מהנדס בכיר | 13.08.17
8.
אין לי בעיה עם משטרת המחשבות אלא עם הצביעות שלה.
גוגל היא מעל ומעבר למשטרת מחשבות מכיוון שמשטרה מטפלת באירוע *לאחר* התרחשותו. גוגל היא משתלת מחשבות, אשר זורעת ומנביטה מחשבות חיביות מבחינתה ועוקרת מחשבות לא רצויות כאילו היו עשבים שוטים. העניין הוא שגוגל לא רוצה שנחשוב שהיא כזו אלא מייצרת מצג של של פלורליזם, וזו צביעות שחייבים לחשוף. המימרה "אל תהיו רשעים" מחייבים אותנו להבין את מהות הרשע. מהות הרשע אינו הפסיכופטים בשוליים, אלא הסדר האולטימטיבי אותו מנסה לנסח גוגל - מה מותר ומה אסור, הליכה בתלם, והשתלטות על כל מאפייני העולם הקיברנטי המודרני.
משה | 13.08.17
2.
סתם קשקשן ובכיין.. עוד לפני שבכלל
מתייחסים למאמר השוביניסטי שלו. אם גוגל הייתה מקום עבודה כל כך "נוראי" - למה הוא פתאום "נזכר" בזה רק עכשיו- ולא התפטר בעצמו?? כל עוד הוא היה בפנים ונהנה ממשכורות שמנות ותנאים מפליגים- הכל היה מושלם. ורק לאחר שפיטרו אותו- הוא מתחיל להתבכיין וללכלך על מקום העבודה שלו.
יעקב | 13.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת