8. לכל ה"מבינים" אני מבין קצת בתחום הרכב אתם פשוט טועים. אינטל עשו רכישה לא פחות ממעולה. עם שתי ענקיות כמו טסלה וגוגל בתחום הרכב האוטונומי, אינטל רכשה את החברה שמייצרת את החיישנים הטובים ביותר בעולם, וזה בוודאות (אני מהנדס אלקטרוניקה- אני יודע על מה אני מדבר). חוץ מזה, גם אירופה החליטו לאמץ מערכת סיוע לנהגים וגם שם לא ימכרו רכבים בלעדיהם החל מעוד כמה שנים- אין לזה שום קשר לשלטון הישראלי, מושחט ככל שיהיה. בקיצור זו עסקה מעולה ובעתיד כנראה שכולנו נסע ברכבים שלהם. ארז לביא | 29.08.17 (ל"ת)
7. מזכיר את ארז ויגודמן בביטחונו העצמי ברוקס ניתח את מובילאיי והגיע למסקנה שהיא יקרה מדי. הלחץ לקנות משהו שיבטיח את העתיד מזכיר את הרכישה של אקטיביס עי טבע. הסכנה האמיתית ללקוחות ממובילאי כבר נראית בשטח. הפעלת לחץ על הרגולטור לכפות את המערכת שטרם הוכחה יעילותה על הרוכשים. בעתיד מובילאיי תשתמש בלקוחות לצורך ריגול אחריהם וניסיון למכור להם מוצרים. האבסורד שמובילאיי משתמשת בלקוחות ששילמו לה כסף כדי לבנות את המוצר שלהם בחינם. אין ספק ששעשוע גאון. מובילאיי היא אנטי דמוקרטית ותקבור את אינטל שמעולם לא תחזיר את ההשקעה. בקרוב ינסו למנוע מלקוחות לרכוש מכונית ללא האביזר המצפצף ויהפכו למונופול דוסני בעזרת השלטון המושחת בישראל אחד | 21.08.17 (ל"ת)
5. לא נראה שלאינטל יש מה להציע למובילאיי להפך, עכשיו היא כבולה לרכיב העיבוד של אינטל וזה יכול להפריע למכירות. גם הרעיון להתחרות ב google maps לא נשמע כיוון מבטיח. היסטורית אינטל אף פעם לא הצליחה להתרומם משבבים למערכות. שיהיה בהצלחה! מבין קצת במיזוגים | 19.08.17 (ל"ת)
4. ל 2, לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב, ומובילאיי....מממ...באזזר עם סנסורים שנכפה על רוכשי רכבים חדשים. אל יהוד | 17.08.17 (ל"ת)
3. לאריק מתגובה 1: אם לא הבנת, בין השורות כתוב שהרכישה היא חיסול מתחרים כמו כל הרכישות שלהם. עם קצת הפרעות ורעשי רקע של משפטים כאילו הם באמת חושבים להרוויח מזה ישירות. דבר אחר | 17.08.17 (ל"ת)
1. במה יש לאיש להתגאות? בזה שהרכישות של אינטל הם רצוף של כשלונות? מקווה בשבילו שבעוד שלוש שנים, כאשר טכנלוגיה של אינטל תהיה מיושנת הוא כבר יהיה בפנסיה. גם יצרן רכב שעובד עם מוביליי, יהסס להחליף אותה בספק אחר. אריק | 17.08.17 (ל"ת)
"בשביל מובילאיי אינטל הסכימה להמר על עוד 5 מיליארד דולר"
8 תגובות לכתיבת תגובה