אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גולן טלקום: מספר הלקוחות - 892 אלף, הרווח התפעולי ברבעון - 21 מיליון שקל

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
נטשתי בחודש האחרון את גולן. 6 קווים העברתי. למה? כי אני מרגיש מרומה בנושא גלישה בחול.
מסתבר שחבילת 99 ש"ח ללקוחות קיימים מחוייבת לפי מחזורי חיוב של ה 15 לחודש. מאוד לא נוח את אתה טס לחול ל 20 יום ב 30 לחודש... ומסתבר שללקוחות חדשים (נבדק) אין כזו מגבלה עבור החודש הראשון... יותר מזה גולן מבקשת באתר שתאשר שהחיוב יעשה לפי מחזורי החיוב שלהם, כלומר אם טסתי ב 30 לחודש אני יכול לחכות בלי אינטרנט עד 15 לחודש הבא או לשלם תשלום רטרואקטיבי על 15 ימים שהייתי בארץ... נו באמת, (לא ברור אם זה בכלל חוקי ולדעתי יש פה מקום לתביעה ייצוגית) וכמובן לשלם שוב על חודש מלא על חמישה ימים נוספים עבור ה- 15-20 לחודש. מה שהכי מרגיז זה שמי שקונה סים חדש שלהם לחו"ל משום מה מקבל את עסקת חו"ל מחום הקניה ללא קשר למועדי החיוב הממש לא גמישים. איך פותרים את זה ללקוחות חדשים? כנראה על חשבון הישנים. לא אהבתי את התשובות שקיבלתי מהתמיכה שלהם. חבל כי אני איתם כבר מספר שנים, וגם את עובדי החברה פתחתי שם. יש פתרונות טובים יותר לחול. כשאטוס פעם הבאה אולי אקנה סים של גולן באופן חד פעמי, מבחינתי אם אין יתרון של חול אז אין הבדל בין גולן לאחרים.
א | 20.08.17
22.
כפי שכתב מגיב 8 - אין חלופות יותר ראויות מבינתי
אני איתם כמה שנים ויש לנו 4 קוים במשפחה. נכון, כשצריך שרות טלפוני זה לפעמים מעיק .. אבל ביננו ... איפה לא. ומה שטוב בגולן זה שמעטים המקרים שצריך להתקשר אליהם, את הרוב אפשר לפתור באתר. עד היום לא היו לנו בעיות ואני לא מבין למה אנשים נבהלו ונטשו .. כאשר היום אפשר לעבור חברה ממש בקלות.
נ | 20.08.17
16.
אני נטשתי את כולן טלקום למרות שהייתי מאד מרוצה
הסיבה לנטישה היתה ההתנהגות שלהם: כשבאתי לחדש נתנו לי מחיר טוב לחודש אבל הייתי צריכה להטסיף עוד סכום של כ 100 שח דמי רישום לא התיחסו לטענתי שאני כבר רשומה אז נרשמתי לחברה אחרת. למחרת ההתנתקות גולן התקשרו והיו מוכנים להמשיך את התכנית ללא דמי רישום. הדבר דרש התנתקות מהחברה החדשה לה נרשמתי רק ביום הקודם. לא הסכמתי לשחק את המשחק הזה.
נוטשת | 20.08.17
13.
חזרה לעבודה
אני מבקש ממשפחת זלקינד לקבל אותי לעבודה באלקטרה. זאת לאחר שפיטרו אותי לפני 5שנים מקצנשטיין אדלר בגלל סיבה אחת. בגלל שהעזתי לבקש תוספת שכר של כמה שקלים, עבדתי 25.5 שנים,נתתי את הנשמה לעבודה.במקום לקבל תוספת שכר על כל מה שעשיתי למען החברה קיבלתי מכתב פיטורים.אם יש צדק בעולם אז משפחת זלקינד צריכים להחזיר אותי לעבוד באחת מחברות הבת של אלקו עד הפנסיה.
אהוד | 20.08.17
10.
בעיות קליטה.
בעית קליטה בשכונת כרמליה בחיפה. הרשת רוכבת על סלקום והועברו אנטנות מבית האבות שנהרס ברחוב היינה לבנין שמאחוריו. יתכן ובית האבות החדש המוקם שם "חוסם" את השידור במורד ההר. פניתי כמה פעמים ומרחו אותי בסיפורים. חבל. ככה לא מתנהגת חברה מקצועית (למרות שאני מאוד אוהב את אופן היחסים ביננו - שקוף והכל באינטרנט).
סלו לארי | 20.08.17
8.
הסיבה האמיתי לנטישה היא
השירות שהתדרדר בחודשים האחרונים מאז הקנייה של אלקטרה. פעם הייתי מתקשר והיו עונים לי אחרי מספר דקות, בחודש שעבר הייתי מחכה שעה עד שהייתי מנותק מהקו והייתי צריך ארבעה ימים עד שענו לי, לא חזרו אלי כשהשארתי מספר טלפון לחזרה וגם כשכן תפסתי נציג הוא הבטיח שיחזור אלי עם תשובה ומעולם לא חזר. אחרי שבוע כזה התניידתי לחברה אחרת.
גל | 20.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת