9. במקום לרשת את העיר במוניות שרות גונבים 100 מליון ש"ח ן 500 חניות מהתושבים למי זה מיועד | 26.08.17 (ל"ת)
8. לא ברור מי משתמש בזה העלות הצפויה 30% פחות ממונית נסיעה ממוצעת פה שקולה לעלות של 50 ש"ח במונית (ופה 30 ש"ח בערך) השתתפות עצמית בתאונה 2000 ש"ח (או פטור בתשלום חודשי של 100 ש"ח) מנוי 50 ש"ח כך שצריך 7-10 נסיעות כדי שזה יעלה כמו מונית ואז כבר לא ברור מה החיסכון (אם אתה עושה 40 נסיעות כנראה שתעדיף להחזיק רכב משלך) אלון | 24.08.17 (ל"ת)
7. תקראו לי משוגע אבל יכלו להשקיע את הכסף הזה בתחבורה ציבורית פשוט נמאס מההנהגה במדינה הזו פסיכי | 24.08.17 (ל"ת)
4. זו פשוט שערורייה כל הפרוייקט הזה העירייה החליטה לקחת 10 מיליון שקלים מכספי הארנונה של התושבים ופשוט לתרום אותם לידיים פרטיות - חברת car2go שמצאה לה מכרה זהב. חברת car2go משלמת עשרות אלפי שקלים עבור החניות הפרטיות שהיא מחזיקה עבור הצי שלה, והנה, באה עיריית תל אביב, נתנה להם 10 מיליון שקלים ו340 חניות להפעלת פרוייקט במימון התושבים, שרובם מתנגדים, במחיר מופקע. שקל וחצי לדקה נסיעה? בעיר שכולה פקקים? זה 90 שקלים לשעה! יש חברות שב90 שקלים אתה משכיר רכב ליום שלם! זה הפרוייקט הכי מושחת שיש, מקווה שמתישהו יעלו על מי מcar2go מקורב לעירייה וגרם לפיאסקו הזה לצאת לדרך תל אביבית | 23.08.17 (ל"ת)
3. לשלם 60 שקל ועוד דמי מנוי מוניות יותר זולות. במקום אוטובוסים נגישים מעשירים טייקון חדש הלוואי שיפסידו בפרוייקט הזה שגוזל חניה מאזרחים שמשלמים ארנונה ושחולדי שולח מודדים להעלות להם את הארנונה עוד ועוד. חולדאי ילך הביתה חחחחחח | 23.08.17 (ל"ת)
2. חיים בבועה סיטי קאר 10 ש מנוי 19 שעה ראשונה 9 שעה שניה + 5 בשעות הליה 1.60 לקמ יחיאל | 23.08.17 (ל"ת)
משך השימוש הממוצע בשירות אוטו־תל: 20 דקות
9 תגובות לכתיבת תגובה