אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

העתיד של ת"א: התוכנית החדשה לקריית עתידים נחשפת

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

49.
בכיה לדורות
זו תהייה בכיה לדורות! בהעדר תשתית, עם רצון להעשיר מישהו הקימו את בית החולים (אסותא) ברחוב חד סתרי צר וצפוף. כאשר נחנך בית החולים "אסותא" שאלתי את אחת הארכיטקטיות בעיריה הכיצד? נגישות בעייתית כזו? והיא השיבה "טעות" "לא שמנו לב"! זו הרי ציניות שאין שני לה מצופפים שטחים, מתכמנים תוכניות, מתעלמם במכוון מהעתיד לבוא, מעוותים התחיבויות (ראה סיפור המבנה של "עד מאה ועשרים"). רק לבכות!!!
א-דפנה | 11.09.17
40.
שכונת נווה שרת תהפוך לשכונה חרדית
כבר שם יש קהילה חרדית מחסידות גור (שהיא הכי קיצונית שיש). בתחילה, היחסים היו טובים עם שאר תושבי השכונה, אך כיום מנסים לרכוש עוד דירות ולשנות את צביון השכונה, ומהשכונה כמובן לעתידים ואתם יכולים לשכוח מפתוח בשבת. לקהילת חסידות גור כוח פוליטי רב, בו נמנה השר ליצמן
ד | 25.08.17
35.
חבר'ה תרגיעו...לא היה כלום ולא יהיה כלום....
נראה לכם שתוכנית כזאת תעבור? באמת תהיו קצת רציניים. איזה יזם רציני יקח חלק בפרויקט כזה בלי שישימו לי כסף מראש ביד על השכרה ל-10 שנים קדימה? ומי יתן לו דבר כזה? הכל דיבורים בעלמא. בעלי הקרקע דהיום מרגישים את המצב שם טוב טוב בכיס שלהם ובבריחה ההמונית של חברות לאיזורים יותר נגישים. לא יהיה שום דבר, באחריות עלי...
עובד שם | 24.08.17
34.
דרכי גישה וחניות
אי אפשר לעצור התפתחות והרחבות אך חייבים לדאוג לדרכי גישה כבר היום שני צירים עיקריים בלבד לאזור רחוב דבורה הנביאה וארוח ולנברג יש לפתוח עוד צירים מזרחה בהמשך רחוב הברזל וראול ולנברג אולי אפילו כניסות במנהרות כמו כן לוודא שטחי חניה ולא כופר חניה נקווה שסוף סוף יבצעו פיתוח כראוי
אזרח 44 | 24.08.17
28.
אם נותנים מענה לתחבורה כ
כמו מחלפים חדשים יציאות נוספות וגישה עקיפה לכבישי המרכז אז זה נהדר אפשר להוסיף כמו בחיל יעוד להשכרה לסטודנטים דיור מוגן כאלו שלא צריכים בצי ספר וגני ילדים שיריות אחרות יקחו דוגמא למשל אזור קרית אריה בפת דומה מאוד במאותו לקרית עתידים ונגיש אף יותר ויש עוד בהצלחה!!!
אבי | 24.08.17
25.
תנועה- עומסים- פתרונות שהם לא כתובים .
וכמובן שלא מדברים על העומס שיתווסף לכבישים מסביב שמובילים לבני ברק, תל אביב, רמת השרון ורמת גן בעיקר נחמד שכותבים 2 עמודים על כמה הולכים לצופף את המקום אבל כלום על איך מתוכננת התחבורה לשם ובפנים. לא כל אחד בונה על אופניים כידוע. נחמד לדמיין את ניו יורק כחזון. רק שלעולם לא יגיעו לפתרונות שישנם שם
רמת גני | 24.08.17
23.
העברת את החברה שלי משם
משרדי החברה שלי היו ברחוב הברזל, המקום סבל מפקקים איומים ואז הגיע הפיתרון המדהים - להפוך את הרחוב ל-חד סיטרי ולהוריד לאפס את הכחול לבן ברחוב. יצר פקק איום בכניסה לבית חולים אסותא (בית חולים מצויין עם גישה גרועה) לפחות היה להם רצון טוב לבנות חניון ענק שלצערינו נהרס. תשקיעו באזור התעשיה בת ים.
אדר | 24.08.17
7.
הסיבה שבמשך שנתיים לא השכירו את מגדל עתידים היא..
שמדובר באזור הכי לא נגיש בתל אביב ולא מבנה הקומה. זה סיוט להגיע לקרית עתידים יחסית לכל המקומות האחרים בתל אביב. הסיבה היחידה שהניין אוכלס שהיא שאיזי כהן רצה לקצץ עלויות כדי למכור את חברת "כלל" ולא הזיז לו אם העובדים יסבלו מזה ולכן הוא השכיר את המגדל.
xxx | 24.08.17
5.
חברות ההיטק בורחות משם בגלל פקקים בלתי נסבלים
כל חברות ההיטק הנורמליות ששם עוזבות לטובת מגדלי עזריאלי בת"א, וסמוך לרכבת ברמת גן, כי הגישה רמת החייל היא בלתי נסבלת אנשי הייטק רבים מראש לא פונים לעבוד בחברות שנמצאות ברמת החייל, בגלל הפקקים העצומים ששם, והעדר גישה מהירה לעורקי תחבורה.
יניב | 24.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת