49. בכיה לדורות זו תהייה בכיה לדורות! בהעדר תשתית, עם רצון להעשיר מישהו הקימו את בית החולים (אסותא) ברחוב חד סתרי צר וצפוף. כאשר נחנך בית החולים "אסותא" שאלתי את אחת הארכיטקטיות בעיריה הכיצד? נגישות בעייתית כזו? והיא השיבה "טעות" "לא שמנו לב"! זו הרי ציניות שאין שני לה מצופפים שטחים, מתכמנים תוכניות, מתעלמם במכוון מהעתיד לבוא, מעוותים התחיבויות (ראה סיפור המבנה של "עד מאה ועשרים"). רק לבכות!!! א-דפנה | 11.09.17 (ל"ת)
48. התכנון של מגדלי הזכוכית מבטיח מאות ציפורים מתות מהתנגשות בחלונות. והזווייות מבטיחות החזר אור כלפי הרחוב, כך שמקומות מסויימים יהפכו לכבשן שמש (חפשו Walkie talkie tower of london) המגיב | 31.08.17 (ל"ת)
46. פינוי בינוי אולי מישהו יודע אם רחוב הדף היומי הצמוד לקריית עתידים מיועד לפינוי ביוני אבי | 27.08.17 (ל"ת)
45. בואו נשקיע בבאר שבע,רמלה,לוד והצפון.שם הערבים משתלטים לנו על אדמות בשקט בשקט עזבו את תל אביב אתם הופכים אותה להונקונג עם הצפיפות ברוך | 27.08.17 (ל"ת)
40. שכונת נווה שרת תהפוך לשכונה חרדית כבר שם יש קהילה חרדית מחסידות גור (שהיא הכי קיצונית שיש). בתחילה, היחסים היו טובים עם שאר תושבי השכונה, אך כיום מנסים לרכוש עוד דירות ולשנות את צביון השכונה, ומהשכונה כמובן לעתידים ואתם יכולים לשכוח מפתוח בשבת. לקהילת חסידות גור כוח פוליטי רב, בו נמנה השר ליצמן ד | 25.08.17 (ל"ת)
39. זוועה סיוט של אזור קודם כל כבישים יציאה וכניסה מכביש 4 אחרת אין טעם לבנות כלום חור שסיוט להגיע ולחזור ממנו פשוט זוועה רקפת | 25.08.17 (ל"ת)
38. היכן יש שטחים פנויים בעתידים? נווה שרת פקוקה, אם לא פותחים דרכי גישה, הסלאמס כבר כאן. רק להתחבר לבני ברק,, ואלוהים יעזור. יואב | 24.08.17 (ל"ת)
37. אם לא תהיה גישה מכביש 4, האזור הזה יהיה כאוס מוחלט ופשוט מאוד אנשים יעדיפו לא לעבוד שם הזוי שצריך לעבור ברחובות כמו דבורה הנביאה כדי להגיע לשם . וברור שהעתיד הוא תחבורה ציבורית...אך כבר אין ציפיות אור | 24.08.17 (ל"ת)
36. מחדל תעבורתי כל המתחם ,כולל רח׳ הברזל ו״אסותא״ , תקועים תעבורתית , (סכנה בטחונית ובטיחותית). הפקקים הם מחדל שערורייתי. זאב | 24.08.17 (ל"ת)
35. חבר'ה תרגיעו...לא היה כלום ולא יהיה כלום.... נראה לכם שתוכנית כזאת תעבור? באמת תהיו קצת רציניים. איזה יזם רציני יקח חלק בפרויקט כזה בלי שישימו לי כסף מראש ביד על השכרה ל-10 שנים קדימה? ומי יתן לו דבר כזה? הכל דיבורים בעלמא. בעלי הקרקע דהיום מרגישים את המצב שם טוב טוב בכיס שלהם ובבריחה ההמונית של חברות לאיזורים יותר נגישים. לא יהיה שום דבר, באחריות עלי... עובד שם | 24.08.17 (ל"ת)
34. דרכי גישה וחניות אי אפשר לעצור התפתחות והרחבות אך חייבים לדאוג לדרכי גישה כבר היום שני צירים עיקריים בלבד לאזור רחוב דבורה הנביאה וארוח ולנברג יש לפתוח עוד צירים מזרחה בהמשך רחוב הברזל וראול ולנברג אולי אפילו כניסות במנהרות כמו כן לוודא שטחי חניה ולא כופר חניה נקווה שסוף סוף יבצעו פיתוח כראוי אזרח 44 | 24.08.17 (ל"ת)
32. שעות בפקק בדרך לאזור עתידים כמו רחוב יגאל אלון - סיוט ענק ! רק עוד בית חולים שם ? | 24.08.17 (ל"ת)
28. אם נותנים מענה לתחבורה כ כמו מחלפים חדשים יציאות נוספות וגישה עקיפה לכבישי המרכז אז זה נהדר אפשר להוסיף כמו בחיל יעוד להשכרה לסטודנטים דיור מוגן כאלו שלא צריכים בצי ספר וגני ילדים שיריות אחרות יקחו דוגמא למשל אזור קרית אריה בפת דומה מאוד במאותו לקרית עתידים ונגיש אף יותר ויש עוד בהצלחה!!! אבי | 24.08.17 (ל"ת)
25. תנועה- עומסים- פתרונות שהם לא כתובים . וכמובן שלא מדברים על העומס שיתווסף לכבישים מסביב שמובילים לבני ברק, תל אביב, רמת השרון ורמת גן בעיקר נחמד שכותבים 2 עמודים על כמה הולכים לצופף את המקום אבל כלום על איך מתוכננת התחבורה לשם ובפנים. לא כל אחד בונה על אופניים כידוע. נחמד לדמיין את ניו יורק כחזון. רק שלעולם לא יגיעו לפתרונות שישנם שם רמת גני | 24.08.17 (ל"ת)
23. העברת את החברה שלי משם משרדי החברה שלי היו ברחוב הברזל, המקום סבל מפקקים איומים ואז הגיע הפיתרון המדהים - להפוך את הרחוב ל-חד סיטרי ולהוריד לאפס את הכחול לבן ברחוב. יצר פקק איום בכניסה לבית חולים אסותא (בית חולים מצויין עם גישה גרועה) לפחות היה להם רצון טוב לבנות חניון ענק שלצערינו נהרס. תשקיעו באזור התעשיה בת ים. אדר | 24.08.17 (ל"ת)
22. רק עם שינויים מהותיים ביחס בין רכב פרטי ותח"צ אפשרי- מחייב: תוספת שכר משמעותי במקום רכב צמוד, השלמת קווי רק"ל - אדום, ירוק, סגול וצהוב כולל אוטובוסים מזינים. שאטלים יעילים מתחנות ר"י בני ברק והאוניברסיטה. ללא כל אלו- בעייתי ביותר. יוד | 24.08.17 (ל"ת)
21. תחבורה כתבה יחצנית - אין ולא יהיה פתרון תחבורה מכביש ארבע וחמש גם בעוד 10 שנים - שום תוכנית לא מצליחה לעבור את החסמים - עוד בלון אוויר חם שימות מחנק מחוסר נגישות ........ מילים מילים ואין ספור מחדלים דוד | 24.08.17 (ל"ת)
19. גמרו כבר לאכלס את המגדל הקודם שבנו? לאיזור בעיית תחבורה עצומה, אין פשוט שום דרך הגעה סבירה חוץ מרצף של פקקים בלתי נגמרים רמי | 24.08.17 (ל"ת)
18. המלצה לחברות-לברוח מעתידים גם היום הפקקים כאן בלתי נסבלים ואיש לא עושה דבר לקדם פיתרון. בונים ובונים - יוסיף עכשיו עוד סבל למי שכבר עובד כאן. המלצה לחברות - לברוח כמה שיותר מהר... הולך להיות סיוט! | 24.08.17 (ל"ת)
15. מגדלים קורסים למה המגדלים נראים כאילו עומדים לקרוס. כרגיל חיקוי פרובינציאלי חסר חן דיוק הבנה ורגש אורי | 24.08.17 (ל"ת)
13. "הערך הראשון הוא תל אביביות ושיתופיות" עוד אחת מאותן סיסמאות ריקות ופלצניות שעושות את האדריכלות בארץ לכל כך חלולה ומכוערת. שילכו לפריס , לונדון, שיקגו ובוסטון ויראו מה זה אדריכלות מצודדת ונעימה לעין. אשר | 24.08.17 (ל"ת)
11. פקקים כבר היום יש לשם פקקים לא הגיוניים, פתרון? בואו נכניס לשם עוד מלא אנשים...... לא רואה בעיה פה a | 24.08.17 (ל"ת)
9. כרגיל תכנון לקוי ללא דרכי גישה ויציאה בארץ כמו בארץ מאכלסים, בונים אבל שוכחים לבנות דרכי גישה ראויות ומהירות למחלפים וכבישים ראשיים. מספיק לראות את הבלאגן השורר במקום כיום כדי להבין שיש רוויה מבחינת תנועת כלי רכב. גיא | 24.08.17 (ל"ת)
7. הסיבה שבמשך שנתיים לא השכירו את מגדל עתידים היא.. שמדובר באזור הכי לא נגיש בתל אביב ולא מבנה הקומה. זה סיוט להגיע לקרית עתידים יחסית לכל המקומות האחרים בתל אביב. הסיבה היחידה שהניין אוכלס שהיא שאיזי כהן רצה לקצץ עלויות כדי למכור את חברת "כלל" ולא הזיז לו אם העובדים יסבלו מזה ולכן הוא השכיר את המגדל. xxx | 24.08.17 (ל"ת)
5. חברות ההיטק בורחות משם בגלל פקקים בלתי נסבלים כל חברות ההיטק הנורמליות ששם עוזבות לטובת מגדלי עזריאלי בת"א, וסמוך לרכבת ברמת גן, כי הגישה רמת החייל היא בלתי נסבלת אנשי הייטק רבים מראש לא פונים לעבוד בחברות שנמצאות ברמת החייל, בגלל הפקקים העצומים ששם, והעדר גישה מהירה לעורקי תחבורה. יניב | 24.08.17 (ל"ת)
4. קישקוש כל זמן שאין יציאה לכביש 4 וכביש 5 אסור להתקרב לאזור בזה עיריית תא והאוניברסיטה בעלות השטחים מחפשות לעשות קופה ולא יותר משום מה אין איזכור בכתבה לפתרון התחבורתי איזי | 24.08.17 (ל"ת)
2. לא נגיש אולי כשתהיה רכבת קלה למרות שבטח יהיה צפוף ומסורבל. כרגע, יש מספיק מה לעשות בשרונה וברוטשילד. אין מה לנסוע רחוק 'מחוץ לעיר' (לכאורה. הכוונה מבחינת עומס וזמן שמתבזבז) לרמת החייל או עתידים. אולי... כשאהיה רעב ללחם בגיל 40+... הייטקיסט מרכז תל אביבי | 24.08.17 (ל"ת)
העתיד של ת"א: התוכנית החדשה לקריית עתידים נחשפת
49 תגובות לכתיבת תגובה