אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל החלה למכור קולה תחת המותג הפרטי

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
קולה שופרסל
חברים, כמה עובדות: קולה שופרסל כמעט זהה בטעם שלה לקולה רגיל. במבחני טעימה עוורים רוב הציבור לא שם לב להבדל הפער המחיר הוא אדיר - מותג קולה שישיה ב 36 שח לעומת שתי רביעיות ב 25 שח. מותג קולה יקר ב 92% לבקבוק למרות העוצמה המותגית של קוקה קולה, בלא מעט מדינות - הולנד, פורטוגל, פינלנד, בלגיה, גרמניה וקנדה, המותג הפרטי עבר את ה 20% וברמת רשת ספציפית עבר את ה 40% בקשר לטורקיה - חברת האם היא חברה יפנית בשם Dydo שרכשה את זרוע המשקאות של תאגיד Ulker הטורקי. כמו במקרה של חיתולי פמפרס, הונדה סיוויק ואח
איש שופרסל | 26.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת