18. מסוכן מעבר לישיבה הממושכת העשויה לגרום לשבץ מוחי עקב קרישי הדם המצטברים ברגליים המקופלות, גם מתיחת טווח הטיסה אל קצה היכולת עשויה להיות מסוכנת מאחר ולעיתים לא ניתן לנחות ביעד ויש להרחיק אל אתר נחיתה אחר ולשם כך יש צורך בעוד דלק. למרות דבריי, אני בטוח שסיכון זה נלקח בחשבון, אבל השאלה היא איזה טווח רזרבי נותר למטוס לאחר 20 השעות. נועם | 25.08.17 (ל"ת)
16. יונייטד לסינגפור יונייטד לסינגפור, שאגב תתבצע מניוארל ולא מניו-יורק, מתחילה רק ב-27 לאוקטובר. הטיסה הארוכה ביותר בעולם כיום היא אוקלנד לדוחא ע"י קטאר איירווייז (או ניוארק-הונג קונג ע"י קתאי או ניו-יורק-הונג קונג ע"י קתאי או ניו דלהי-סן פרנסיסקו ע"י אייר אינדיה - תלוי איך מודדים). בתמונה A330, לא A380 או A350. קוואנטס מגיעים ללונדון עם A380 עם עצירה בדובאי. במרץ הם פותחים קו ישיר ללא עצירות מפרת' ללונדון עם 787. JamesP | 25.08.17 (ל"ת)
10. ל-3. מכיר קרישי דם? ישיבה במטוס 20 שעות אינה רק סיוט אלא גם סיכון מישהו אחר לגמרי | 25.08.17 (ל"ת)
8. למס' 5 יהודה אתה יכול להמשיך לטוס לשם בעיקר כי המקום מדהים. פשוט תשנה את הטיסות ותטוס כמו שאתה רוצה ולא כמו שמכתיבים. אז יעלה לך עוד 200-400$ ותהיה מסודר. אני טסתי מכאן לפרנקפורט. 3 שעות המתנה בדיוק בדיוק הזמן המושלם בין טיסה לטיסה. משם לניו יורק. שינה מושלמת במלון ב-JFK. למחרת באמצע הבוקר לאל איי. יותר טוב מזה ורגוע מזה פשוט אין חלי | 25.08.17 (ל"ת)
7. טיסה אתמול חזרתי מלוס אנגלס 14 שעות טיסה בחיים אני לא אטוס לשם שוב צפוף רועש לא נוח בכלל 500 איש בטיסה יהודה | 25.08.17 (ל"ת)
3. ל-1 - כמי שעבר את המסלול הארוך יותר מספר פעמים 26 שעות כשאר מחלקים את המסלול ל-2 טיסות נפרדות זה הרבה יותר קשה, לפעמים צריך להמתין בשדה 3 שעות! והעליה והירידה מהמטוס לא מקלים בכלל על המסלול הכולל של הטיול! אוסי | 25.08.17 (ל"ת)
1. מי רוצה לשבת במטוס 21 שעות? לא נראה לי שבשביל לחסוך 4 שעות המתנה או פחות, שווה להיות בקופסא סגורה 21 שעות. בעיני גם 12 שעות זה מוגזם. חיליק | 25.08.17 (ל"ת)
קוואנטס מעוניינת לחנוך את קו הטיסה הארוך בעולם - בין לונדון וסידני
19 תגובות לכתיבת תגובה