8. שווי שוק המייצג ערך מניה אמיתי, זה בלוף גדול. העובדה לנ"ל הוא נתוני הכתבה על המציאות האמיתית של טסלה. היקף ההפסדים, חילוקי דעות יסודיים בין המפתחים לבעלים, הצהרות שיווקיות במצב אי ודאות תחרותית ביחס להזמנות מוצר בפועל. נ.ב. האקזיט של KITE (עפיפון) הוא דוגמא לריצת עמוק של יצרנים על בסיס בהילות צרכנים אמיתיים שנתלים בפתרון כשהם בדרך ללא מוצא. המוצר עצמו עדיין בניסוי קליני שאולי באמת על מסלול פתרון נכון להרבה יצרנים ומפתחים לעתיד, בלי תוצאות מוכחות סופית. בתעשית הרכב עדיין לא מדברים על חיים או מוות. בהחלט מובילים לסכנת מוות אם הריצה אחרי שיווק לפני הזמן. מייק | 29.08.17 (ל"ת)
4. החברה הגדולה בעולם מעולם לא יצאה ראשונה לשוק כמה שאני שונא את אפל.. אבל כדאי ללמוד מהם, איך נותנים לאחרים לעשות את העבודה המלוכלכת בלצאת ראשונים, ולצאת עם מוצר מנצח כשהטכנולוגיה בשלה. שונא אפל | 25.08.17 (ל"ת)
3. גוף גדול אמור להכריז על פרויקט מענין בקרוב לדעתי קשור יותר לרכב מרחף מאשר אוטונומי, כי הפקקים יישארו הבעיה ההקיימת. נראה שמומחים רבים בתחום כויסו לאחרונה ועוזבים את החברות הנוכחיות. יאיר | 25.08.17 (ל"ת)
2. מאסק איש מכירות - סקאמר הייפרלופ אמרתם? סקאם הכי גדול בעולם, אחרי הבאג 2000. מאסק ושות' גורפים מיליארדים מהממשלות של מפגרים, והמפגים שמחים "קידמה, העתיד הוא כאן, עוד מעט יהיה טוב בעולם". ליצנים. אא | 25.08.17 (ל"ת)
צרות בטסלה: גל התפטרויות בצוות הרכב האוטונומי
8 תגובות לכתיבת תגובה