אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נמל בלי חשבון: כך הצליחו עובדי נמל אשדוד לארגן לעצמם רכבי יוקרה

70 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

69.
כך בדיוק צריכה לפעול ממשלה, כדי להגדיל פערים וכדי שלא ישאר כסף לדברים אחרים,
כך בדיוק צריכה לפעול ממשלה, כדי להגדיל פערים וכדי שלא ישאר כסף לדברים אחרים. זה רק אחד מאלפי רשלנות ומחדלי הממשלה. נקודת האור היחידה שאני רואה, שכמות הנפגעים כל כך גדולה, שאם רק נתעורר נוכל להפיל את הממשלה המושחתת ביותר שהביאה לגידול הגדול ביותר בפערים בחברה, מאז קום המדינה.
דודדוד | 03.09.17
65.
זו הסיבה ליוקר המחיה המופרז בארץ ההזויה הזאת
מנופאי בנמל שכר של 70 אלף ש בחודש, שופט עם פנסיה של 90 אלף ש בחודש, רופא שיניים שלמד על חשבון הצבא, פרש לגימלאות בגיל 42 מרוויח משכורת פלוס פנסיה עוד 40 שנה. חרדים שלא תורמים אגורה לקופת המדינה אך מקבלים קיצבאות וכו וכו. צריך לממן את זה. ומי משלם: אנו הפראיירים דרך המיסים ההזויים בארץ אוכלת יושביה הזאת
קנידל | 31.08.17
60.
מה שלא מספרים לכם זה שזו כתבה מטעם
שעובדת בחסות בעל ממון שרוצה להקים נמל פרטי, שיביא עובדים סינים ב5000 שקל לחודש ושיגלגל את הרווחים לעצמו בלבד. כיום נמל חיפה, לפחות, הוא נמל רווחי, קרי המדינה מרוויחה מאות מליוני שקלים בגללו. דור ב' לא מגיעים לחצי מהמשכורות של דור א'. אבל אין כמו העם היהודי, שמעדיף להוציא לצד השני עין, במקום לתקן לעצמו את העין החולה. אולי אם היו פה משכורות נורמליות לא הייתם נטפלים לעובדי הנמל. מישהו מאמין שבעל הון יוריד את המכסים? מישהו מאמין שתהיה תחרות? פופוליסטים. מה כואב לכם שבנאדם מרוויח 15,000 ש"ח? כי אתם מרוויחים חצי והמעביד שלכם חלאה? עם דפוק וקשה עורף. אם באמת הנמל החדש היה גורם לירידת מחירים מילא, אבל נמל שכל מטרתו היא להעשיר את בעליו הפרטיים? עובדים עליכם!!!!
מישהו | 31.08.17
54.
המשך לתגובה 5 לכל החוכמולוגים הסנגורים
מפרט גבוה במכרז = הצעת מחיר גבוהה לליסינג אף חברת ליסינג לא פרייארית רק הציבור. העלות הנוספת ממומנת עיי החברה הרווחית כביכול - ברור -מונופול .הוצאות גבוהות יותר לחברה = פחות מיסים ודיוידנדים למדינה = הציבור מפסיד .באיזה זכות מפנים משאבי חברה ממשלתית לפינוקי עובדים מושחתים עח הציבור בשונה מכל חברה ממשלתית ופרטית אחרת שתורמת למדינה הרבה יותר ונתונה בתחרות (הייטק למשל) מימי יהושוע פרץ הבריון ועד ימי אלון חסן הקרימינל לא השתנה כלום ועדיין מצתדקים ומסנגרים קומבינות מסריחות במסגרת החוק עח הציבור
אנ | 31.08.17
49.
נשאר רק לחבר את הידיעה הזו לדיווח על חמדנות הוועד על "ההתייעלות"
שהרי לא מזמן דווח כאן כי הוועד דורש כי עם ביצוע התייעלות בנמל אשדוד, 50% משכר העובדים הפורשים שייחסך (75% בנמל חיפה החמדנים עוד יותר) יועבר לכיסי העובדים הנשארים! כלומר, המקופחים הללו, אשר כפי שמגיב 21 טוען עובדים נורא קשה, ושכרם כה פעוט, הצליחו בבת אחת גם לאלץ את הנהלת הנמל לרכוש עבורם רכבים ברמת גימור שאף חברה ממשלתית אחרת לא נותנת לעובדיה/מנהליה, וגם תובעים עכשיו בוכטות של כסף על חשבון עתידי של תהליך ההתייעלות בנמל! האמת, כמהנדס ומנהל בחברה ממשלתית, נותר לי רק להביט בעיניים כלות ולקנא בסבלים, מנופאים ונווטי הנמל הללו, שתנאי עבודתם משאירים אבק לאלה שלי.
ההוא | 31.08.17
43.
ל21 היקר
כלומר לכל מי שטוחן בשמש הקופחת, עובדי הכבישים, עובדי הבניין, שומרים, סבלים, לכולם מגיע משכורות עתק ורכב חברה? משכורת צריכה להיות פונקציה של "כמה אנשים יכולים לעשות את העבודה, כמה אנשים רוצים לעשות את העבודה, וכמה משאבים הבן אדם השקיע כדי שיהיה לו את הנתונים לעבודה" במקרה הזה כל אחד מפועלי הבניין/סבלים היה יכול להחליף אותכם בכיף, נראה אותך מחליף רופא בבית חולים שעובד יומם ולילה בשביל חצי מהמשכורת שלך, או נראה אותך מחליף מהנדס חשמל בחברת הייטק- שגם לו יש שכר יפה, אבל יש לו הרבה יותר יכולות.
אדם רגיל | 31.08.17
39.
מקומם לקרוא את תגוה 21 באם היא אמיתית - זאת גזלה לאור יום וחוצפה
אלי תפסיק עם ה"שמש הקופחת והגשם" זה לא משכנע איש. אף אחד לא כפה עליך לעבוד "דווקא" בנמל - אתה ידעת מה מהות העבודה. באם כך לחיילים ששוכבים במארבים בקיץ ובחורף מגיע ללעל אחד מהם לפחות "קדילאק" ומה עם עופי משאיות האשפה? למה להם לא מגיע ולעוד עובדים שעובדים קשה מכם. חייבים להפסיק את ההתנהלות הזאת מיד!!!!!!!!!!!!!!!
אילן | 31.08.17
33.
תוצאת המכרז ממחישה את כוחם המופרז של יבואני הרכב
כל מי ששוכר מכונית במדינות כמו גרמניה, יודע בוודאות שיקבל לידיו רכב ברמת גימור גבוהה. אין מדובר בפינוק מיותר שמרעיפה חברת ההשכרה על לקוחותיה, מדובר בשמירה על חיי הלקוחות. בישראל, יבואני רכב קיבעו את תופעת "גילוח" איבזור בכדי לסחוט סכומי כסף ניכרים מלקוחות המעוניינים ברכב מאובזר ובטוח יותר. למי שנדמה שמדובר בנוחות ופינוק בלבד, מדובר בתוספת מערכות בטיחות חשובות ביותר, כמו כריות אוויר נוספות מערכות ייצוב ובלימה .מערכות שבידן להציל מאובדן שליטה ברכב ובעת פגיעה מפציעות קשות ומוות.
אבי | 31.08.17
21.
די עם השטויות
נמלי אשדוד וחיפה הם חברות בע"מ,חברות רווחיות,קשה להאמין ש 2000 עובדים(80% דור ב)משפיעים בצורה כלשהי על המשק. זה מאוד סקסי לרשום על הנמלים...השאלה למה לא רושמים על 25 אלף עובדי התעשיה הבטחונית שמרוויחים כפול מעובדי הנמלים. נמאס כבר מההכפשות ומחוסר הדיוק בכתבות על עובדי הנמלים. נמלי חיפה ואשדוד זה אפילו לא גרגר בים השחיטות במדינה.
שי | 31.08.17
16.
לגיטמציה שמתחילה בממשלה מושחתת
כשראשי השלטון ישבו או ישבו בכלא מה אנחנו מתפלאים. כשהמונים מצטטים את האמרה השגורה בפי עברינים לא יהיה כלום כי לא היה כלום מה אנחנו מתפלאים. כשמערכת הבטחון עסוקה בפנסיות מופרעות מגיל 43 ופרשיות שוחד בצוללות במעורבות זו או אחרת של מקורבים לשלטון, מה אנחנו מתפלאים. מדינה קימת על מנת לשמור על בטחונם ורווחתם של תושביה כולל תושביה החלשים והנזקקים. לא ברור לי שבמצב השחיתות השלטונית המדינה ממלאת את תפקידה. מושחתים נמאסתם.
דן | 31.08.17
10.
רכבי יוקרה ?!
ממתי סובארו אימפרזה עם מנוע 2.0 היא "רכב יוקרה" ?! מי ישמע קיבלו מרצדסים כולם ... חלאס עם העין הצרה ! זה שכל מזכירה מקבלת רכב ליסינג זה לא מזיז לאף אחד אבל עובד נמל שמקבל רכב ליסינג במקום אחזקת רכב אז כולם קופצים פתאום ?! ולא זה לא על חשבונכם. הנמל הוא חברה ממשלתית שמממנת את עצמה והמדינה לוקחת דיבידנד מן הרווחים. לא רק שהעובדים לא יקבלו אחזקת רכב, הם גם ישלמו שווי שימוש גבוה. שכל אחד יסתכל בצלחת שלו. עם של צרי עין ורכלנים.
עידן | 31.08.17
5.
שחיתות במסגרת החוק
מעניין למה מקבלי הרכב הצמוד בנמל אשדוד צריכים לקבל על חשבון הציבור רכבים עם רמות גימור גבוהות יותר מכל רכב ליסינג סטנדרטי מקובל בחברות פרטיות או ממשלתיות או לקבל רכבי 4×4 כדי לשוטט ברחבי מסלולי האספלט ורציפי הבטון בנמל ... שבאמת דורשים רכב עם עבירות כבוהה חחחחה .חבורת אוכלי חינם על חשבון הציבור מושחתים במסגרת החוק וגם מחוץ למסגרת החוק אלון חסן לא לבד....מי שחשב כמוני שימי יהושוע פרץ העליזים הסתיימו טעה בגדול גועל נפש ובחילה מכם תתביישו כל פעם שאתם נכנסים לאיפרזה 4×4 או טויוטה פרימיום .
אנ | 31.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת