69. כך בדיוק צריכה לפעול ממשלה, כדי להגדיל פערים וכדי שלא ישאר כסף לדברים אחרים, כך בדיוק צריכה לפעול ממשלה, כדי להגדיל פערים וכדי שלא ישאר כסף לדברים אחרים. זה רק אחד מאלפי רשלנות ומחדלי הממשלה. נקודת האור היחידה שאני רואה, שכמות הנפגעים כל כך גדולה, שאם רק נתעורר נוכל להפיל את הממשלה המושחתת ביותר שהביאה לגידול הגדול ביותר בפערים בחברה, מאז קום המדינה. דודדוד | 03.09.17 (ל"ת)
68. לא, עדיף הפרטה. כדי שתהיה לנו עוד אל-על עם כמה מנהלים שמנים, שלוקח להם 10 שנים לקנות מטוס אחד מסכן, משאירים עובדים עם ראש קצת מעל המים, ומתעללים בלקוחות. ,, | 02.09.17 (ל"ת)
66. אפשר לחשוב, הזמינו טויוטה קורולה ברמת גימור גבוהה אני שונא ועדים, אבל "רמת גימור גבוהה" זה לא יוקרה וזה יקר לכל היותר בכמה עשרות אלפי שקלים (לא יותר מ-20% מהמחיר המקורי). תכתבו כשיש משהו לכתוב, אל תזיינו בשכל. ואני שונא ועדים | 31.08.17 (ל"ת)
65. זו הסיבה ליוקר המחיה המופרז בארץ ההזויה הזאת מנופאי בנמל שכר של 70 אלף ש בחודש, שופט עם פנסיה של 90 אלף ש בחודש, רופא שיניים שלמד על חשבון הצבא, פרש לגימלאות בגיל 42 מרוויח משכורת פלוס פנסיה עוד 40 שנה. חרדים שלא תורמים אגורה לקופת המדינה אך מקבלים קיצבאות וכו וכו. צריך לממן את זה. ומי משלם: אנו הפראיירים דרך המיסים ההזויים בארץ אוכלת יושביה הזאת קנידל | 31.08.17 (ל"ת)
64. זו העבודה שבחרת, ואין ספק שאתה מתוגמל בה ע"פ תנאי העבודה של מדינת ישראל ולא פחות. לו היית לומד הנדסה,רפואה,או כל מקצוע אקדמי, יתכן שהיית זוכה בעבודה שאיננה דורשת מאמץ פיזי ותנאי עבודה בחוץ. ל 21 | 31.08.17 (ל"ת)
61. אני יודע גדבר אחד. אתמול בחניה של מנכ"ל הנמל חנתה סקודה די עממית. והופתעתי פרופסור מקגונגל | 31.08.17 (ל"ת)
60. מה שלא מספרים לכם זה שזו כתבה מטעם שעובדת בחסות בעל ממון שרוצה להקים נמל פרטי, שיביא עובדים סינים ב5000 שקל לחודש ושיגלגל את הרווחים לעצמו בלבד. כיום נמל חיפה, לפחות, הוא נמל רווחי, קרי המדינה מרוויחה מאות מליוני שקלים בגללו. דור ב' לא מגיעים לחצי מהמשכורות של דור א'. אבל אין כמו העם היהודי, שמעדיף להוציא לצד השני עין, במקום לתקן לעצמו את העין החולה. אולי אם היו פה משכורות נורמליות לא הייתם נטפלים לעובדי הנמל. מישהו מאמין שבעל הון יוריד את המכסים? מישהו מאמין שתהיה תחרות? פופוליסטים. מה כואב לכם שבנאדם מרוויח 15,000 ש"ח? כי אתם מרוויחים חצי והמעביד שלכם חלאה? עם דפוק וקשה עורף. אם באמת הנמל החדש היה גורם לירידת מחירים מילא, אבל נמל שכל מטרתו היא להעשיר את בעליו הפרטיים? עובדים עליכם!!!! מישהו | 31.08.17 (ל"ת)
59. תגובה ל56 הלוואי תפריטו אותנו ונתנתק מהמדינה ומסיפורי הגזילה ונסתדר עם בעל השליטה ולא עם האוצר ואדון כץ כי אנחנו ריווחים ואיפה שיש כסף יש משכורות ותמשיכו לקנאות כי תמיד נחייה טוב ונלחם לשמור על מקומו עד טיפת הדם האחרונה עובד נמל אשדוד | 31.08.17 (ל"ת)
58. נראה לי שהתבלבלתם, כתבתם מכוניות יוקרה ושמתם תמונה של טויוטה קורולה.. בעצם,אם בישראל מכוניות עולות פי 2.5 מאירופה אז זה כמו מרצדס במחיר אריאל | 31.08.17 (ל"ת)
57. השחיתות חוגגת ואנחנו משלמים שוב מתקפלים בפהי עובדי הנמלים. מה הפחד מהמאפיה הזו? כמה יחידות צבא פותרות את הבעיה. העניין הוא שאנחנו מדינה חובבנית שדורסת רק את האזרח הקטן כי זה מה שנגיש לה. מגיב | 31.08.17 (ל"ת)
56. ל-21 יכול להיות שאתם עובדים מאוד קשה, יכול להיות שמגיע לכם את הכסף, יכול להיות שמגיע לכם אף יותר. אתה יודע איך יודעים? #מפריטים! שלומי | 31.08.17 (ל"ת)
54. המשך לתגובה 5 לכל החוכמולוגים הסנגורים מפרט גבוה במכרז = הצעת מחיר גבוהה לליסינג אף חברת ליסינג לא פרייארית רק הציבור. העלות הנוספת ממומנת עיי החברה הרווחית כביכול - ברור -מונופול .הוצאות גבוהות יותר לחברה = פחות מיסים ודיוידנדים למדינה = הציבור מפסיד .באיזה זכות מפנים משאבי חברה ממשלתית לפינוקי עובדים מושחתים עח הציבור בשונה מכל חברה ממשלתית ופרטית אחרת שתורמת למדינה הרבה יותר ונתונה בתחרות (הייטק למשל) מימי יהושוע פרץ הבריון ועד ימי אלון חסן הקרימינל לא השתנה כלום ועדיין מצתדקים ומסנגרים קומבינות מסריחות במסגרת החוק עח הציבור אנ | 31.08.17 (ל"ת)
50. פרובוקציה כל הזמן מאכילים את הציבור בנושאים שונים ומשונים וכולם עונים ומתנפלים כמו עדר. אם זה מה שאתם עושים בעבודה? תתפטרו. תנו עבודה. מובטל | 31.08.17 (ל"ת)
49. נשאר רק לחבר את הידיעה הזו לדיווח על חמדנות הוועד על "ההתייעלות" שהרי לא מזמן דווח כאן כי הוועד דורש כי עם ביצוע התייעלות בנמל אשדוד, 50% משכר העובדים הפורשים שייחסך (75% בנמל חיפה החמדנים עוד יותר) יועבר לכיסי העובדים הנשארים! כלומר, המקופחים הללו, אשר כפי שמגיב 21 טוען עובדים נורא קשה, ושכרם כה פעוט, הצליחו בבת אחת גם לאלץ את הנהלת הנמל לרכוש עבורם רכבים ברמת גימור שאף חברה ממשלתית אחרת לא נותנת לעובדיה/מנהליה, וגם תובעים עכשיו בוכטות של כסף על חשבון עתידי של תהליך ההתייעלות בנמל! האמת, כמהנדס ומנהל בחברה ממשלתית, נותר לי רק להביט בעיניים כלות ולקנא בסבלים, מנופאים ונווטי הנמל הללו, שתנאי עבודתם משאירים אבק לאלה שלי. ההוא | 31.08.17 (ל"ת)
48. הנמל הינו חברה ממשלתית. בבעלות מלאה של המדינה. הכסף הינו כסף ציבורי ומונופול שנתנה המדינה לחברה בשליטה ממשלתית. וכל ההכנסות הם כספי ציבור. וכל בזבוז בשכר ובהוצאות הוא על חשבוננו משלמי המיסים. ולכן מה שקורה שם מושחת מן היסוד. משה | 31.08.17 (ל"ת)
47. מדובר על הבכירים ולא על העובדים רק שתדעו מדובר על ליסינג לבכירים שהם מינויים פוליטיים...... א | 31.08.17 (ל"ת)
46. כוכב הצדק לידע את כולכם העובדים לא מקבלים רכב.. השחיתות היא בצמרת ההנהלה העובדים עומלים בעבור שכרם וההנהלה מבזבזת לצערנו הרב.. צריך לבדוק את התנהלות הרכש לא רק לגבי מכרז הליסינג צדק צדק | 31.08.17 (ל"ת)
45. תגובה ל 21 ולכל התומכים ל 21 ,מה אני אגיד לך ממש גיבורי על ,לעבוד בשמש !!! רק מעטים יכולים .עבודה בגשם זה כבר כמעט בלתי אפשרי ,שאפו . אהרן | 31.08.17 (ל"ת)
44. נמל אשדוד מחלק שנים דיווידנדים למדינה , מה כאן על חשבון הציבור ? צרות עין מטומטמת , הרי זה לא חינם העובדים משלמים על הרכבים . למה שעובד שמשלם מחיר מלא על רכב יקבל אותו במפרט נחות תרגום לצרות עין | 31.08.17 (ל"ת)
43. ל21 היקר כלומר לכל מי שטוחן בשמש הקופחת, עובדי הכבישים, עובדי הבניין, שומרים, סבלים, לכולם מגיע משכורות עתק ורכב חברה? משכורת צריכה להיות פונקציה של "כמה אנשים יכולים לעשות את העבודה, כמה אנשים רוצים לעשות את העבודה, וכמה משאבים הבן אדם השקיע כדי שיהיה לו את הנתונים לעבודה" במקרה הזה כל אחד מפועלי הבניין/סבלים היה יכול להחליף אותכם בכיף, נראה אותך מחליף רופא בבית חולים שעובד יומם ולילה בשביל חצי מהמשכורת שלך, או נראה אותך מחליף מהנדס חשמל בחברת הייטק- שגם לו יש שכר יפה, אבל יש לו הרבה יותר יכולות. אדם רגיל | 31.08.17 (ל"ת)
42. על כגון דא נאמר במקורותינו : "לא תחסום שור בדישו" עובדי נמל אשדוד פורקים, חדשות לבקרים דמי מכוניות מנקרות עיניים. אז גם להם מגיע. שחלון המשחילון | 31.08.17 (ל"ת)
41. לא הבנתי מה קשורים העובדים ההנהלה פרסמה מכרז. המכרז נכשל. קורה. הכתבה מנסה להציג כאילו העובדים המושחתים סחטו עוד הטבה מההנהלה. לא מוסבר בכתבה מה קשורים העובדים למכרז. יודע קרוא | 31.08.17 (ל"ת)
40. שחיתות בשם החוק אני מרגישה קיפוח עצמאית קטנה שמשלמת מסים כחוק. לצערי אין לי מאיפה לגנוב מרגישה פריירית. כולם חוגגים מסביבי. יעל | 31.08.17 (ל"ת)
39. מקומם לקרוא את תגוה 21 באם היא אמיתית - זאת גזלה לאור יום וחוצפה אלי תפסיק עם ה"שמש הקופחת והגשם" זה לא משכנע איש. אף אחד לא כפה עליך לעבוד "דווקא" בנמל - אתה ידעת מה מהות העבודה. באם כך לחיילים ששוכבים במארבים בקיץ ובחורף מגיע ללעל אחד מהם לפחות "קדילאק" ומה עם עופי משאיות האשפה? למה להם לא מגיע ולעוד עובדים שעובדים קשה מכם. חייבים להפסיק את ההתנהלות הזאת מיד!!!!!!!!!!!!!!! אילן | 31.08.17 (ל"ת)
38. ל-21 אני עובד בשמש כל היום עבור 35 שקל לשעה. בלי רכב, בלי פנסיה, בלי ביטוח מנהלי. רוצה להתחלף? זגג | 31.08.17 (ל"ת)
37. 21 אלי - יש לי רעיון בא נתחלף . אתה תשב במקומי במשרד הממוזג מול המחשב ואני אבוא לנמל לעבוד במקומך . הולך ? נכון שלא תהייה מוכן ? קשקשן . יושר ? אפילו אם ינפנפו לך עם זה מול הפנים , לא תדע מה זה יושר המפריט הלאומי | 31.08.17 (ל"ת)
36. ל-21 אף אחד לא מכריח אותך לפרוק סחורה בשמש הקופחת. אתה מקבל משכורת כמו כולנו עבור העבודה שלך ואתה לא יותר טוב מכולם. העבודה שלך לא קשה יותר משל הרבה אנשים אחרים וכן, נמשיך לבקר אותך ואת החברים שלך והמנהלים המושחתים שלך. ASD | 31.08.17 (ל"ת)
35. נמל פרטי? אלמה מבקשים מהמדינה לממן מנופים חדשים? נמלים בארץ נבנו על חשבון משלמי המסים והתמורה שהם קיבלו זה מאות אלוני חסנים, חזירים ללא מעצור שחולביפ את הנמל וכספי משלמי המסים. אבל אין מה לדהוג, עוד מעט הנמלים החדשים מוכנים. גיאן | 31.08.17 (ל"ת)
33. תוצאת המכרז ממחישה את כוחם המופרז של יבואני הרכב כל מי ששוכר מכונית במדינות כמו גרמניה, יודע בוודאות שיקבל לידיו רכב ברמת גימור גבוהה. אין מדובר בפינוק מיותר שמרעיפה חברת ההשכרה על לקוחותיה, מדובר בשמירה על חיי הלקוחות. בישראל, יבואני רכב קיבעו את תופעת "גילוח" איבזור בכדי לסחוט סכומי כסף ניכרים מלקוחות המעוניינים ברכב מאובזר ובטוח יותר. למי שנדמה שמדובר בנוחות ופינוק בלבד, מדובר בתוספת מערכות בטיחות חשובות ביותר, כמו כריות אוויר נוספות מערכות ייצוב ובלימה .מערכות שבידן להציל מאובדן שליטה ברכב ובעת פגיעה מפציעות קשות ומוות. אבי | 31.08.17 (ל"ת)
32. ל-21 ככה זה שיושבים עם היד על השחור של שערי הנמל או שלטר של האנרגיה של המדינה ל 21 | 31.08.17 (ל"ת)
30. 4. אתה צודק לצערנו הפופוליזם דוחף לסוציאליזם שהרס כל חלקה טובה. ואל תגידו לי ששבדיה סוציאליסטית. בכל מדד של חופש עסקי ותחרות שבדיה היא בין המדינות הקפיטליסטיות ביותר, ולכן כל כך מצליחה צחי | 31.08.17 (ל"ת)
26. הסתה ודמגוגיה? לא רע. אבל קורולה ואימפרזה "יוקרתיות"? רמת אבזור גבוהה יותר עושה אותן לכאלה? מישו | 31.08.17 (ל"ת)
25. לא מצליח להבין ההסתדרות לפני ארבעים ושלושים שנה הכניסה את כל דרג א', איך בדיוק הליכוד הוא האשם? המערך היה ההמשך של הסמרטוט האדום וסטאלין. ברגמן | 31.08.17 (ל"ת)
23. חוץ מאיתנו ועוד כמה חברים וחברות שלנו - נשאר מישהו במדינה שלא גונב? משפ' אליהו מאשקלון | 31.08.17 (ל"ת)
22. חברות ממשלתיות צריכות לתת רק רכבי ליסינג חסכוניים היברידים לא לממן זיהום סביבה. אחד | 31.08.17 (ל"ת)
21. די עם השטויות נמלי אשדוד וחיפה הם חברות בע"מ,חברות רווחיות,קשה להאמין ש 2000 עובדים(80% דור ב)משפיעים בצורה כלשהי על המשק. זה מאוד סקסי לרשום על הנמלים...השאלה למה לא רושמים על 25 אלף עובדי התעשיה הבטחונית שמרוויחים כפול מעובדי הנמלים. נמאס כבר מההכפשות ומחוסר הדיוק בכתבות על עובדי הנמלים. נמלי חיפה ואשדוד זה אפילו לא גרגר בים השחיטות במדינה. שי | 31.08.17 (ל"ת)
20. השחיתות בנמלים נמשכת שנים, ביבי וחבורתו. כמה שנים ביבי והליכוד בשלטון? אז מי האשם? יש ר א לי | 31.08.17 (ל"ת)
19. מצד אחד, עובדי הנמל מתנהגים כמו חלאות. מצד שני, רכבי הליסינג הם מחדל שאין כדוגמתו. חברות הליסינג מוכרות מכוניות ברמת גימור של שנות ה-90. בקרוב נקבל אותם עם מאוורר על הדשבורד במקום מזגן וחלונות עם מנואלה. הגיע הזמן לעצור את החברות האלה. השפוי האחרון | 31.08.17 (ל"ת)
17. לא נורא שיהנו. זה גנבה פעוטה לעומת חלוקת זיכיונות חברות הביטוח והקיבוצים ללבנים עידן | 31.08.17 (ל"ת)
16. לגיטמציה שמתחילה בממשלה מושחתת כשראשי השלטון ישבו או ישבו בכלא מה אנחנו מתפלאים. כשהמונים מצטטים את האמרה השגורה בפי עברינים לא יהיה כלום כי לא היה כלום מה אנחנו מתפלאים. כשמערכת הבטחון עסוקה בפנסיות מופרעות מגיל 43 ופרשיות שוחד בצוללות במעורבות זו או אחרת של מקורבים לשלטון, מה אנחנו מתפלאים. מדינה קימת על מנת לשמור על בטחונם ורווחתם של תושביה כולל תושביה החלשים והנזקקים. לא ברור לי שבמצב השחיתות השלטונית המדינה ממלאת את תפקידה. מושחתים נמאסתם. דן | 31.08.17 (ל"ת)
13. ככה זה כשהשמאל הסוציאליסטי בפעולה (וועדי עובדים זה שמאל כלכלי!) השמאל מדבר על צדק חברתי אבל בעצם למעשה באופן פרדוקסלי הוא גורם להיפך הגמור אני | 31.08.17 (ל"ת)
10. רכבי יוקרה ?! ממתי סובארו אימפרזה עם מנוע 2.0 היא "רכב יוקרה" ?! מי ישמע קיבלו מרצדסים כולם ... חלאס עם העין הצרה ! זה שכל מזכירה מקבלת רכב ליסינג זה לא מזיז לאף אחד אבל עובד נמל שמקבל רכב ליסינג במקום אחזקת רכב אז כולם קופצים פתאום ?! ולא זה לא על חשבונכם. הנמל הוא חברה ממשלתית שמממנת את עצמה והמדינה לוקחת דיבידנד מן הרווחים. לא רק שהעובדים לא יקבלו אחזקת רכב, הם גם ישלמו שווי שימוש גבוה. שכל אחד יסתכל בצלחת שלו. עם של צרי עין ורכלנים. עידן | 31.08.17 (ל"ת)
9. תפסיקו להתקטנן איתנו קנאים עלובים נראה אתכם פורקים מכולה בשמש הקופחת או בגשם השוטף. אף אחד מכם לא היה מחזיק מעמד. כל מה שאנחנו מקבלים מגיע לנו - הכל ביושר ובהרבה זיעה. אלי | 31.08.17 (ל"ת)
7. מה עדיף, שוד עם אקדח או דרך המשכורת? רק שבמקום לדפוק בדלת ולבקש הם פשוט מורידים את זה מהמשכורת של כולנו בכך שהם מעלים את המסים, וזה הרבה יותר גרוע לירון | 31.08.17 (ל"ת)
6. צודקים. מה לעשות, רמת הרכבים בליסינג מחפירה. לפני שתתחילו להתלהם, אני לא סובל את עובדי הנמל, אבל אתם שלוקחים רכבי ליסינג משלמים שווי מס לרכבים שנמכרים לחברת הליסינג בהנחה כאילו שנקנו במחיר מלא. מבין את ההתעקשות שלהם, לגיטימי. בני | 31.08.17 (ל"ת)
5. שחיתות במסגרת החוק מעניין למה מקבלי הרכב הצמוד בנמל אשדוד צריכים לקבל על חשבון הציבור רכבים עם רמות גימור גבוהות יותר מכל רכב ליסינג סטנדרטי מקובל בחברות פרטיות או ממשלתיות או לקבל רכבי 4×4 כדי לשוטט ברחבי מסלולי האספלט ורציפי הבטון בנמל ... שבאמת דורשים רכב עם עבירות כבוהה חחחחה .חבורת אוכלי חינם על חשבון הציבור מושחתים במסגרת החוק וגם מחוץ למסגרת החוק אלון חסן לא לבד....מי שחשב כמוני שימי יהושוע פרץ העליזים הסתיימו טעה בגדול גועל נפש ובחילה מכם תתביישו כל פעם שאתם נכנסים לאיפרזה 4×4 או טויוטה פרימיום . אנ | 31.08.17 (ל"ת)
4. עד מתי שלטון הליכוד המושחת? ממשלת ימין קפיטליסטית??? איפה התחרות? זה סוציאליזם!! גיל | 31.08.17 (ל"ת)
1. מה לצפות מסחטנים שרוצים לקבל תוספת של 70 מהשכר של הפורשים. ההנהלה רוצה לפטר את העבודים העודפים והנישארים רוצים שכר של 170% : השכר שלהם ועוד 70% של השכר של הפורשים. צפצפ | 31.08.17 (ל"ת)
נמל בלי חשבון: כך הצליחו עובדי נמל אשדוד לארגן לעצמם רכבי יוקרה
70 תגובות לכתיבת תגובה