אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבוקר: הממשלה תדון בתוכנית תשתיות ענקית ב-116 מיליארד שקל

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
מרכז העיר ירושלים
כביש מספר 1 לירושלים נמצא בשלבי סיום, קוו הרכבת החדש לירושלים בשלבים מתקדמים לקראת פתיחתו. בשני הפרוייקטים הושקעו מיליארדי שקלים. הכביש המורחב ומסילת הברזל מובילים בסופם למרכז עיר עני ובלוי שנראה כמרכז עיר במדינת עולם שלישי. השאלה המתבקשת היא היכן הפרופורציות?
מאיר | 03.09.17
4.
7 קווי הרכבת הקלה היו חייבים להיות לפני 25 שנים
אפילו משרד התחבורה בדק ומצא שצריך להוסיף לתכנונם עוד 5 קווי רכבת מטרופוליטנית. פוגע בצורה קריטית בכל המדינה והתושביה (מי שלא גר בגוש דן, מרגיש בו כמו דג בלי מים). זה האינדיקטור המוביל בחוסר יעילו המשק. אם אין תקציב (אבל, תינוקות האוצר וביבי גאים באחוז הגרעון), תוציאו אותו ל-BOT סיני או אחר לעשרות שנים.
תכנית ביזיונית | 03.09.17
3.
הבעיה לא בתקציב אלא בכושר ביצוע
יכולת הביצוע של פרויקטים בישראל היא ברמה מתחת לעולם שלישי: את הרכבת לירושלים, 30 ק"מ סוללים 10 שנים! את כביש 531 עדיין לא סיימו, גם 10 שנים. את כביש החוף לחיפה, עדיין לא מרחיבים ונסיעה מת"א לחיפה לוקחת לפעמים שעתיים! הכותרות לצרכי בחירות בלבד
פחחחחח | 03.09.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת