20. רק אם זה ביהודה ושומרון כל שאר האזרחים סוג ב' לא אמורים להיות משודרגים בכלום, לכו לעבוד הם צריכים לשלם את החשבונות של אזרחי סוג א באיוש וביוש מתוקים יאיא | 03.09.17 (ל"ת)
18. רכבת לאילת למרות הצהרות מפורשות של ראש הממשלה , פתיחה של שדה תעופה רמון ומעבר צבא לדרום, פיתוח רכבת בנגב ולאילת נעלם מהתוכנית!! לובי של משאיות ובעלי עניין לוחצים נגד הרכבת. אין בעיה תקציבים כי הסינים היו מוכנים לממן את העבודה. אדם | 03.09.17 (ל"ת)
17. הכל דיבורים תכניות לא חסר. הבעייה היא לבצע את מה שמתכננים. אבל זה עושה כותרת טובה בעיתון. וזה חשוב, חשוב מאוד. אברהם מאיר | 03.09.17 (ל"ת)
16. עושים קומינה גדולה אחרונה לפני שהקיסר מהליכוד נופל. עסקאות גדולות=עמלות תיווך לחברים שחר | 03.09.17 (ל"ת)
12. משרד רוה"מ צפוי לשלוח המון "ידיעות" לעיתון. העיקר שהספינים יעבדו ויסיטו את תשומת הלב מהחקירות והשחיתויות | 03.09.17 (ל"ת)
8. מרכז העיר ירושלים כביש מספר 1 לירושלים נמצא בשלבי סיום, קוו הרכבת החדש לירושלים בשלבים מתקדמים לקראת פתיחתו. בשני הפרוייקטים הושקעו מיליארדי שקלים. הכביש המורחב ומסילת הברזל מובילים בסופם למרכז עיר עני ובלוי שנראה כמרכז עיר במדינת עולם שלישי. השאלה המתבקשת היא היכן הפרופורציות? מאיר | 03.09.17 (ל"ת)
6. עוד "ספין" של ביבי. להוריד פרופיל בעניניו ה"פלילים" הרי הפרויקטים כבר בתהליכי ביצוע! מר בין | 03.09.17 (ל"ת)
4. 7 קווי הרכבת הקלה היו חייבים להיות לפני 25 שנים אפילו משרד התחבורה בדק ומצא שצריך להוסיף לתכנונם עוד 5 קווי רכבת מטרופוליטנית. פוגע בצורה קריטית בכל המדינה והתושביה (מי שלא גר בגוש דן, מרגיש בו כמו דג בלי מים). זה האינדיקטור המוביל בחוסר יעילו המשק. אם אין תקציב (אבל, תינוקות האוצר וביבי גאים באחוז הגרעון), תוציאו אותו ל-BOT סיני או אחר לעשרות שנים. תכנית ביזיונית | 03.09.17 (ל"ת)
3. הבעיה לא בתקציב אלא בכושר ביצוע יכולת הביצוע של פרויקטים בישראל היא ברמה מתחת לעולם שלישי: את הרכבת לירושלים, 30 ק"מ סוללים 10 שנים! את כביש 531 עדיין לא סיימו, גם 10 שנים. את כביש החוף לחיפה, עדיין לא מרחיבים ונסיעה מת"א לחיפה לוקחת לפעמים שעתיים! הכותרות לצרכי בחירות בלבד פחחחחח | 03.09.17 (ל"ת)
הבוקר: הממשלה תדון בתוכנית תשתיות ענקית ב-116 מיליארד שקל
20 תגובות לכתיבת תגובה