41. פתרון פשוט - מחליפים למצבר חזק של שנפ והנייד נטען בדקה מצבר חזק, אמין ועם אחריות יואב | 10.09.17 (ל"ת)
40. תבדוק .. מעל 50% סוללה עוצמת הטעינה יורדת . אז תבדוק מתחת ל 50% ( גם אם אתה מתחיל להטעין מתחת ל 50% וזה עולה מעל 50% זה יהיה יותר מהיר אם התחלת מעל 50% ) ל 35 | 08.09.17 (ל"ת)
39. תודה על האינפורמציה , אבל היא לא שלמה תודה על האינפורמציה , אבל היא לא שלמה , תעשו סקר מדוייק מי תומך בזרם של 1.5 + 2 . בגלל שכתבתם שקיה כן תומכת זה סימן שאין "כנראה" בעיה במכוניות חדשות . A | 05.09.17 (ל"ת)
38. לדעתי דווקא טוב. חייבים להמעיט שימוש בנייד בזמן נהיגה. להתרכז בנהיגה ולא במכשיר ! יש יותר ויותר תאונות בגלל הפניית תשומת לב לנייד במקום לנהיגה. ועוד יותר בגלל טיפול או שימוש בנייד תוך כדי נהיגה. אין הרבה אכיפה וקנסות לא מרתיעים. הגיע הזמן לכפות צמצום שימשו בניידים כדי שהנהגים/וות יתרכזו בנהיגה ולא במכשיר. ימנעו הרבה תאונות, הרבה פגיעות פיזיות בנהגים - ועדיף כך ! אישימוטו | 04.09.17 (ל"ת)
37. פשוט מאוד כדי לבצע טעינה בזרמים גבוהים יש צורך בכבל מתאים, כיוון שיצרני הרכב לא מספקים את הכבל עצמו הם לא יכולים לקחת את הסיכון שתפרוץ שריפה בזמן הנסיעה בגלל כבל לא מתאים. בקיצור - אין ליצרנים סיבה לקחת סיכון מיותר. ירון גיל | 04.09.17 (ל"ת)
36. אף פעם לא לשבתי להטעין דרך הusb מטעין רק דרך המצת עם מטען. כלכליסט הארתם את עיניי! לירן | 04.09.17 (ל"ת)
35. חרטא חרטא ועוד חרטא גם בבבית ההטענה המהירה היא פחות מחצי מהמוצהר (מטען 2A בפועל פחות מ-1). התקינו אפליקציה חינמית המדווחת על זרם (AMPERE למשל) ותיווכחו בעצמכם. יותר מעניינת היא השאלה, למה לא פורצים את מחסום ההטענה המהירה באופן כללי. אני ניח שהחסם הוא בטכנולוגית הסוללה, אבל מאחר וזוהי הבעיה החריפה ביותר בשוק הסלולר היום, דמיינו מה יקרה לחברה שתפתח סוללה או מערכת שתטעין תוך דקות... דוד | 04.09.17 (ל"ת)
33. תקן USB לא נועד לטעינת טלפונים אלא להעברת נתונים והזנת התקנים קטנים כמו עכבר, מצלמת רשת וכו. ברכב הוא נועד להעביר נתונים למערכת המולטימדיה (מטלפונים, זיכרונות ניידים וכו) ולא להטענה מהירה של פאבלטים. לכן זרם של 500 מיליאמפר תואם לתקן USB וזה מה שיש. זרם של 2.4 אמפר לא מתאים לכל התקן ולכן חיבור USB תקני לא יכול להיות כזה. גם שקעי USB במחשב מזינים 500 מיליאמפר. צ | 04.09.17 (ל"ת)
31. קראתי את הכתבה בעיון רב והרי הערותיי: 1) שטקר זה תקע - לא שקע! 2) "...מספר יצרני רכב בישראל..." אין אפילו יצרן רכב אחד בישראל! מסקנותיי: פחחחח. z | 04.09.17 (ל"ת)
30. מה זה משנה מתח, זרם? מי איכפת. גגלו ותבדקו. עזבו את הכתב והעורך והמגיה בשקט העובדות הן לא העיקר, אלא המסר. רוח הדברים והכונה. האמונה. אלה הדברים החשובים באמת. כג | 04.09.17 (ל"ת)
28. מצחיק כמה אנשים רוצים להראות שהם חכמים ולהגיב את אותה תגובה הכותב כנראה הבין שטעה ומדובר בזרם שנמדד באמפר ולא במתח - הוא אפילו תיקן את הכתבה, טעויות הן דבר שקורה, וחשוב להעיר כדי לתקן טעות אבל השימוש בשפה ותן מזלזל שתפקידו להצביע כמה המגיב "חכם" והכתב לא הוא מגעיל. מה עוד שאחרי התיקון המגיבים יוצאים קצת מגוחחים בעלהום שלהם כאשר בכתבה "אין טעות" רמי | 04.09.17 (ל"ת)
26. מתח של 500 מיליאמפר זה כמו זרם של 12 וולט ? מתח של 500 מיליאמפר ??? למה לא לתת למישהו מקצועי לעבור על המאמר לפני פרסום..וגם אין כל כך מה לפתור, אין כאן שום בעיה, קיימים מודולים בעלי הספק גבוה יותר 'על המדף' ... זה סתם עיניין של סידרי עדיפות ועלויות של היצרנים... יורם | 04.09.17 (ל"ת)
23. "שטקר" לא שמעתי את המלה "שטקר" מאז שסבא שלי זצ"ל הלך לעולמו. והכותב עוד מתלונן על תקן משנת 2000? טול קורה מבין עיניך :\ שניצל | 03.09.17 (ל"ת)
22. מתח של 500 מיליאמפר? אולי... זרם של 500 מיליאמפר? תתקנו מהר ותמחקו את התגובה הזאת. עמרי | 03.09.17 (ל"ת)
21. אפשר לקנות מתאם 12v-5v של 3A...בכמה דולרים... אבל אני מניח שהם לא שמים את זה בכוונה, כדי לא לפגוע בחיי המצבר מעומס של מערכת וטעינה וכו' כאשר המנוע לא עובד... בטח גם זה יותר זול וחסכוני בבזבוז אנרגייה לשים 500mA מאשר 3A אריה | 03.09.17 (ל"ת)
20. זרם של חצי אמפר ולא מתח של חצי אמפר כתבה שמשכילה לפחות תדייק במונחים: זרם של אמפר אחד הזורם דרך נגד שהתנגדותו אוהם אחד מפיל עליו מפל מתח של וולט אחד. מהנדס חשמל | 03.09.17 (ל"ת)
16. סליחה אבל זה נשמע כמו הנפצה כוללנית ולא מנומקת מספרים, לינקים, שמות אולי של איזה בנאדם או שניים שהם אוטוריטה בתחום? זה נשמע כמו שחבר מסביר לך משהו שהוא שמע פעם. לילי פות | 03.09.17 (ל"ת)
14. יש מתאמים שיודעים גם להעלות את המתח במידה והטלפון תומך. כמה דולרים ב איביי. ביבי עושק ישראל | 03.09.17 (ל"ת)
13. מתח טעינה זרם הטעינה של שקע usb הוא 500 מיליאמפר. אמפר זה יחידת זרם ולא מתח כפי שמופיע בכתבה. יחידת מתח היא וולט. איל | 03.09.17 (ל"ת)
10. כדאי אולי ללמוד קצת לפני שמתרגמים סתם כתבה? ניצן - אמפר זה יחידה של זרם חשמלי, לא של מתח חשמלי. כיתה ט' או י' בתיכון כמדומני. ערן | 04.09.17 (ל"ת)
9. תבדקו קצת על הנושא.. תכתבו שהם יכולים לספק זרם של 500 מיליאמפר, מתח זה בוולטים והמתח הוא תמיד זהה: 5 וולט מתח זה לא באמפר | 03.09.17 (ל"ת)
7. תל אביב גם מעתיקים כתבה וגם שוכחים חלק חשוב. אייפונים מקבלים 1 אמפר מהרכב כי כך הגדירה אפל בתקן. רק האנדרוידים מקבלים חצי כי אין מי שיכתיב מינימום אחר מהתקן USB אלון | 04.09.17 (ל"ת)
6. אם כבר כותבים אז קצת מקצועיות לא תזיק מיליאמפר מודד זרם לא מתח. המתח הוא 5v בכל מקרה, ומה ששונה הוא הזרם. שקע הusb מספק זרם חלש כי הוא לא מיועד לטעינה ונועד רק להפעיל כונן פלאש או להעביר נתונים מהטלפון ולא להטעין אותו. מעבר לכך יצרני רכב הם מאד שמרנים וממש לא ממהרים לאמץ תקנים חדשים. האחד | 04.09.17 (ל"ת)
3. מתח במיליאמפר? מתח מודדים בוולט ולא במיליאמפר... אלסנדרו וולטה מתהפך בקברו! אלסנדרו וולטה | 04.09.17 (ל"ת)
2. תיקון קל למען הדיוק בתחילת הכתבה- זרם של 500 מיליאמפר ולא מתח של 500 מיליאמפר איתן | 03.09.17 (ל"ת)
למה שקע ה-USB במכונית מטעין את הסמארטפון כל כך לאט?
41 תגובות לכתיבת תגובה