35. דבר אחד חסר במערכת מובילאיי: כפתור כיבוי מערכת מעצבנת ברמות. וזה שאי אפשר לנטרל / לנתק אותה די מטריד אותי. סבא | 05.09.17 (ל"ת)
34. אנשים מזלזלים בו כנראה מתוך קנאה נהיגה אוטונומית תגיע כי הטכנולוגיה כמעט בשלה , צריך רגולציה כי צריך תקינה לתעשיית הרכב שכולם ידברו באותה שפה ולפי אותם כללים (למשל בהגעה לצומת) יש כל כך הרבה משמעיות לנהיגה אוטונומית מלאה, לדוגמא תחבורה ציבורית שפועלת 24/7 עם זמינות מיידית בכל מקום (אין כאן עניין של חילול שבת כי מחשב נוהג ברכב וניתן להזמין את הנסיעה לפני השבת) לדוגמא קיצור יום העבודה , כי הנסיעה הלוך וחזור לעבודה מנוצלת לעבודה ולכן גם הגדלת זמן הפנאי לדוגמא שינוי מודל הבעלות וצמצום הוצאות משמעותי למשפחה (תחשבו כמה עולה להחזיק 2 רכבים) לדוגמא עם המעבר לרכב אוטונומים חשמליים , הורדה דרסתית של זיהום האויר ,זיהום הרעש ותחלואה נלוות... מנחם אתרוג | 05.09.17 (ל"ת)
33. כנראה שיותר פשוט ליצור מכוניות אוטונומיות מאשר רש רשות פלשתינאית אוטונומית. הכל בגלל ביבי! והצוללות אבו יויו | 05.09.17 (ל"ת)
31. שעשוע אלוף בשיווק. מזכיר את שי אגסי. התחמק מלהשיב על הענין הערכי את מי האוטו יחליט להרוג תרשמו ותיזכרו. המטרה של מובילאיי היא כסף לא מניעת תאונות. הסיפור השיווקי הוא מניעת תאונות כי לזה שום בר דעת לא יכול להתנגד. שעשוע מנסה לייצר מונופול בטיעונים משכנעים וכוזבים. הוא מנסה למנוע מהאזרחים את החופש לנהוג. (בדרך ידחוף לנו באוטו פרסומות וירגל אחרינו.) את חופש ההחלטה בלי שיוכיח התכנות. כבר פורסם בעבר שהוא חובב אופנועים. הוא ימשיך להחזיק רכבים פרטים, וכמו שאמר לנסוע למדינות עולם שלישי כדי להינות מנהיגה. הסכנה משעשוע שהוא כל כך חכם. על הטיפשות של אינטל אפשר רק להגיד שדומה לקניה של אקטיביס עי טבע. מקווה שהרגולטורים המבולבלים יעצרו בשלב מסוים את הפגיעה בחופש הפרט. מובילאיי אם וכאשר תוכיח עצמה טכנולוגית ואתית, תוכל לשמש כמונית אוטובוס או משאית. חובב נהיגה | 05.09.17 (ל"ת)
30. למה 3000 שח נורא יקר כולה מצלמה וקצת תוכנה מצלמה רמקול וקצת תוכנה. פחות מסלולרי בינוני. בגלל מונופול מחיר יקר ב 400%. אם כזה בטיחותי היה צריך ליהיות 200 שח מכסימום !!! תחשבו על זה. אמנון | 05.09.17 (ל"ת)
29. היעד...אפשר איזה יעד שרוצים, בינתיים מתבצע ניסוי ניסוי דה פאקטו ביעילות המערכת בישראל רוב המכוניות החדשות כבר לא מעט שנים מסופקות עם מובילאיי, וכל מכונית הליסינג. זה חלק נכבד מהמכוניות בכביש....בינתיים זה ממש לא נראה טוב. קורלצייה לא מצביעה על סיבתיות, אבל כשאין שום קורלצייה, אפשר להסיק שאין שחר לטענה שהמערכת של מובילאיי מספקת איזושהיא תועלת, אם הכסף הזה הייה הולך לגדרות הפרדה היינו חוסכים הרבה טרגדיות, כמו הווסט, הצוללות...העיקר הלוביסטים איזו תועלת? | 05.09.17 (ל"ת)
28. פרופ׳ שעשוע: התראה מפני חציית צומת באדום המון נהגים לא מרוכזים חוצים צמתים באדום, לפעמים זה נגמר רע. זה היעד הבא שלך ? אודי | 05.09.17 (ל"ת)
27. יש כבר מאות אלפי מכוניות חדשות עם הצפצפה איפה הירידות בתאונות דרכים והרוגים, ההיפך הוא הדבר מה עם ראיות? | 05.09.17 (ל"ת)
26. למי שחושב שהרוג לכל מיליארד שעות נהיגה זה הישג רע מדובר בהרוגים בודדים בשנה בישראל, שזה סדר גודל או שניים פחות ממה שיש היום. המגיב | 05.09.17 (ל"ת)
25. כל האוטונומי זאת עבודה בעיניים דבר ראשון לבנות רכב כזה עולה פי 10 מרכב רגיל דבר שני מספיק ראות לקויה סינוור ערפל ואופס יש תאונה האנשים האלה זורקים הרבה מילים באויר מילים לא עולות כסף ומי בכלל רוצה את זה אני אוהב לנהוג אנשים חושבים עשו כסף הם מעל כולם אני מקוה שימצאו רובוט שיחליף מנכלים גנבים שלוקחים כל חודש מאות אלפים ונותנים לאחרים את הפירורים וגם זה בקושי יניב | 05.09.17 (ל"ת)
24. מפחדים מהשתלטות עלאק? כל שבוע מחבל משתלט ודורס תגובות של עגלונים נגד אדם עם חזון, ככה בדיוק הגיבו העגלונים נגד המכונית. המכונית היום היא מכונת הרג ופציעות, מישהו חושב על ביטול המכונית וחזרה לסוס ועגלה? כל המערכות הממוחשבות (כרית, החלקה, עצירה) היום ברכב מצילות חיי אדם , תקלה קטנה והכרית נפתחת לפרצוף הנהג כשהוא על כביש מהיר. אז שנבטל את הכרית? רוני | 05.09.17 (ל"ת)
23. בארץ מתקינים מובילאיי במקום בלימה אוטומטית מדבר על העתיד שמכוניות יסעו לבד בזמן שבארץ מוכרים מכוניות שבחול נמכרות עם בלימה אוטומטית ובארץ נמכרות עם הצפצוף של מובילאיי. מעלים את מספר ההרוגים בשביל שמובילאיי תרוויח קצת כסף אייל | 05.09.17 (ל"ת)
22. פרופ׳ שעשוע: היעד הבא הוא זיהוי המצב ברמזור הקרוב מספר עצום של מעברים באור אדום, של נהגים שלא מרוכזים בנהיגה. חלק מהם נגמר רע מאוד. אודי | 05.09.17 (ל"ת)
21. היעד מטריד אחד למיליארד במקום אפס למיליארד. האם חיי האחד חסרי משמעות בעיני הדובר? מאיר | 05.09.17 (ל"ת)
20. לי אישית המערכת מנעה תאונה חד משמעית נקודה! הורדתי את הראש לשנייה ורכב לפני עצר המערכת זיהתה ובלמה במקומי! תרצו להאמין או לא זו עובדה. אמי מאמין וחסיד של המערכת ומשוכנע שיש צדק בדבריו של שעשוע משה | 05.09.17 (ל"ת)
17. אלוף האלופים אמנון שעשוע כן, תפרגנו, תשמעו את המילים של האלוף אמנון שעשוע, מגיע לו שאפו ענק ! לי יש מערכות מובילאיי ברכבים שלי כבר משנת 2010 ואני אומר לכם בלי להתבייש : כל נהג צריך מובילאיי ברכב, זה לבד יוריד את התאונות לחצי לפחות ! מיקי | 04.09.17 (ל"ת)
15. ל-10 ו-13 שיודעים לחשב אבל לא לקרוא מדובר על סיכוי למוות בשעה של *נסיעה* לא בכל שעה בחיים. לכן אם בישראל בממוצע כל אדם נוסע שעה ביום (כולל עובדים שנוסעים הרבה וילדים וקשישים שכמעט ולא נוסעים) אז מדובר על יעד של רק שלושה הרוגים בשנה- מאד נמוך ואף נראה בלתי ניתן להשגה. משה | 04.09.17 (ל"ת)
14. עוד הוכחה לאיבוד הדרך של אינטל כאשר חברה ששוויה 200 מיליארד שופכת 16 מיליארד על חברה קטנה בגלל "הפוטנציאל" זה מראה על איבוד דרך. אבל זה בסדר. אינטל כבר מאבדת את הדרך מאז 2008 בערך כשסמנכלי השווק שלה מקשיבים רק ל...עצמם. וככה מאבדים את שוק הסלולר . וככה לא מבינים שהעולם כבר הולך ומזדקק פחות ופחות ל PC. עבדתי שם, הספיק לי , תודה. אייל | 04.09.17 (ל"ת)
12. בינתיים זה יצא הפוך - מיליארד לאחד (טוב, אולי שלושה) ומי שהוא אולי יודע להסביר לי איך מכבים את המערכת המעצבנת הזאת שלהם חיימון | 04.09.17 (ל"ת)
11. חישוב מעניין הביא זה. 7 מיליארד אנשים בעולם זה אומר הרוג כפול 7 כפול 24 שעות כפול 365 יום בשנה לחלק ל875 שזה היחס שבין ה7 מיליארד בעולם ל8מיליון אנשים שיש בישראל יוצא 70.08 הרוגים בכבישים בישראל בשנה נעגל ל70 הרוגים. זה יעד קצת מעפן לא? אייל | 04.09.17 (ל"ת)
10. פצצה אוטונומית! 20שנים מהיום יבנו במקום הכור בדימונה בתים פרטיים. לא יהיה יותר צורך בטנקים ומטוסים וצוללות. והסיבה היא… .. לא לא יהיה שלום עולמי, בדיוק ההיפך. פשוט יעברו לכלי נשק המוניים הרבה יותר והרבה יותר יעילים, בהשקעה של מחשב וחיבור לאינטרנט יהיה ניתן לחסל המוני אנשים מכל מקום בעולם באמצעות השתלטות על מליוני רכבים מרחוק… רכבים עד מודל 2017 יהיו רכבים מבוקשים ביותר ללא אפשרות להשתלט מרחוק כל עוד אין ip שרון | 04.09.17 (ל"ת)
9. לפי החשבון הוא מדבר על 61 הרוגים בשנה בערך וזה רק בישראל ואם זה היעד שלו אולי עדיף שימצא לעצמו עבודה אחרת בחיים. היעד היחיד צריך להיות אפס הרוגים ואפס פצועים. א.פ | 04.09.17 (ל"ת)
7. הפוך גוטה.... הבלוף של מובילאי ישתלט על אינטל. האינטלונים יעשו הכל כדי למלא את הפבים, אפילו במחיר של אילוזיות הרכב האוטונומי ( אקוסיסטם של 7 טרליון דור בשנה .........) טיז טיז המתיזתיז | 04.09.17 (ל"ת)
6. הסכנה היא בקשר לענן שמאפשר השתלטות מרחוק למטרות סחיטה\ רצח\ טרור לא מזמן היתה כתבה על פירצת אבטחה בקוצבי לב, ולפני כמה חודשים בתי חולים הושבתו בגלל דרישת כופר. המניעה הטובה ביותר היא ניתוק הרכבים מהאינטרנט! לא לחבר מכוניות לאינטרנט! | 04.09.17 (ל"ת)
5. בוא לא נכבס מילים. קיבלתם ״200 אנשים שיסייעו לחזון״?? באמת? אנשי אינטל וחזון לא הולכים ביחד. ״אינטלונים״ הם פקידונים ובירוקרטים שהשטן לא ברא. אינטל היא כמו סרטן. לכל חברה שהיא רוכשת היא מזרימה ״דם אינטלי״. אנשים ״נאמני המשטר״ אם תרצה, שתפקידם להתרבות ולהפיץ את ה״תרבות האינטלית״ בחברה שנרכשה. התרבות הזו היא תרבות של בירוקרטיה, בזבוז משאבים מזוויע וחוסר יצירתיות מטורף, שלאחר זמן קצר מתפשט ומשתלט על החברה החדשה, והורג אותה באיטיות וברכות. מי שהיה בסיטואציה הזו יודע על מה אני מדבר. זה תחילת הסוף של מובילאיי. אחד שמכיר | 04.09.17 (ל"ת)
4. המערכת שלו בתוך רמת אביב רשמה שהמהירות המותרת היא 100 קמ"ש לאחר פרשת הצוללות כדאי לחקור את פרשת מוביילאיי !!! יוסי | 04.09.17 (ל"ת)
3. תמרורים למכונות הרגלטור צריך להתחיל לעבוד עם החברות האלו ולא נגדן, למשל להתחיל לייצר ולהציב תמרורים ושילוט עם ברקוד , כך שיהיה קל ללייזר לקרוא אותם. דעתן | 04.09.17 (ל"ת)
אמנון שעשוע: היעד לתאונות דרכים צריך להיות הרוג אחד לכל מיליארד איש בשעת נהיגה
35 תגובות לכתיבת תגובה