אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אי אפשר לחזות איך יראה שוק הטלוויזיה אפילו עוד חצי שנה מעכשיו. נגמרו ימי הדואופול"

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
שיווק פרטני באמצעות פרסום הנעה לפעולה ממוקד מטרה 0507928679
אנחנו פיתחנו שיטה חדשה לשיווק פרטני, באמצעות פרסום הנעה לפעולה ממוקד מטרה. דרך הפעולה החדשה, משמשת גם פלטפורמה מעולה, לפרסום תוכן שיווקי מעניין באון-ליין, המגיע ללקוחות מתעניינים, בעזרת פרסום הנעה לפעולה באוף- ליין. מתודת הפרסום הייחודית, גורמת ללקוחות פוטנציאלים שלכם, להגיב בחיוב תוך כמה דקות למסר הפרסומי שלכם, המועבר אליהם בצורה אישית, מתומצתת ומרוכזת, וכל זאת באמצעות תשדירי הנעה לפעולה, המזמינים את הציבור להתקשר ישירות למוקד של המפרסם - בזמן שידור הפרסומות. על מנת לצפות במצגת של שיטת הפרסום המיוחדת, התקשר(י) ונקבע פגישה לכשמתאים לך 0507928679
הצעה לבעלי חברות למנכ"לים ולמנהלי שיווק | 06.09.17
1.
סלקום פרטנר והוט מדברות על טובת הציבור ועל תחרות ... ימים יפים
צריך לשמור על נטפליקס מכל משמר. הם היו גורם שובר השיוויון. בלי נטפליקס דברים לא היו זזים כפי שהם זזים. ולא, לא כולם רוצים הפקות מקור, לא הוגן לחייב אותי כצופה לשלם על תמיכה בתעשייה מקומית. אם הממשלה חושבת שצריך לתמוך בתעשיית ההפקות מבחינתי שתעלה מיסים ותממן את זה אבל צריך לתת לתחרות לפרוח וצריך עוד ועוד שחקניות בינלאומיות כי הטבע של השוק שלנו הוא להסגר ולהחנק. עודף רגולציה זה רע. בלי קשר תעשייה ההפקות צריכה להיות תחרותית ואיכותית .. סדרות טובות רואים (פאודה) ותמיכה בתעשיה באופן כללי צריכה להשקל לפי קריטריונים שיוויניים לתעשייות אחרות.
n | 04.09.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת