60. כשלון הדואר הדואר מחזיק בזיכיון לשני מנועי צמיחה עצומים שבעולם הנאור חברות ענק מתעצמות באמצעותם שילוח וסליקה. את הסליקה ברשת עבור רשויות ומוסדות הם הפקירו לידי חברות כמו PAY24 והשילוח שלהם קורס - חבילות קטנות מתעכבות שבועות וחודשים או שפשוט הולכות לאיבוד. אם זה העובדים באמצעות וועד חסר מעוף או הנהלה חסרת אונים וכושלת בכל מקרה הצרכן ניזוק. זיו | 14.09.17 (ל"ת)
57. דואר שליחים לא מתפקד בדואר שליחים אין מענה טלפוני ואין עם מי לדבר. פשוט בושה . שימי | 07.09.17 (ל"ת)
55. 46 - אף אחד לא יבכה על היבואנים נכון שיש הרבה רגולציה, ומיסוי כבד על יבואנים, אבל רוב היבואנים עושים יופי של רווח על הגב של הצרכן הישראלי. שיפסיקו להיות חזירים, יבקשו לפתוח את המשק לתחרות אמיתית, ולא רק לבקש הטבות שיטיבו איתם וידפקו את הצרכן, ואז יהיה על מה לדבר. סתם אחד | 06.09.17 (ל"ת)
54. לפטר את.מנכל הדואר נכשל ביישום הרפורמה הנדרשת. כל ביקור בדואר שעה, אין הפרדה בין שירותי דואר ללקיחת חבילות שעדיייייןןן מגיעות לדואר לא ברור חמה, אין שירות לקוחות ואתה שבוי כשהחבילה שלך כבר שם, אין התקדמות לדיגיטל, סניפים מוזנחים כממו בהודו והכי מדהים, שרוב הבעיות.פתירות בקלות. דני | 06.09.17 (ל"ת)
53. משה אשר מה יהיה?? כשאין יכולות יוצאים בכותרות שוב כותרת מבית היוצר של משה אשר שהספיק להחריב עד עפר את הארגון שעומד בראשו ( בעזרתו של בגצ נגד המדינה) בכל שבוע יורה כותרת חסרת משמעות ויכולת צדק מבקר המדינה שהגדיר אותו ״חסר יכולות ניהול , כישלון ניהולי!!! רוח ועוד | 06.09.17 (ל"ת)
52. כלומר, הרגולטורית רוצה לעזור לחברות הבלדרות להתמודד מול הדואר ושהלקוח ישלם יותר?? הבנתי היטב | 06.09.17 (ל"ת)
51. הבעיה בחברות הבלדרות היא שהן שודדות את האזרחים חברות הבלדרות פועלות בשני כובעים - פעם אחת כחברת בלדרות ופעם שניה בעמילות מכס. כך, כשמגיע חבילה לארץ, הן גובות סכומי כסף מופרכים תמורת "השרות" שלהן בעמילות מכס, למרות שזה אמור להיות כלול בעלות המשלוח מחו"ל. אחרי שפעמיים נכוויתי ושילמתי לחברות הללו יותר מעלות החבילה, אני מקפיד לשלוח רק דרך הדואר! אזרח | 06.09.17 (ל"ת)
50. שיקחו 5 שקלים על כל חבילה וישפרו את הדואר לפני שהוא קורס צריך פיתרון מיידי לפני שכבר לא נוכל להזמין בכלל ניר | 06.09.17 (ל"ת)
49. ומה עם היבואנים? הממשלה הורגת את הכלכלה בארץ אז שיבטלו את המיסים האלה לכולם - כולל היבואנים KO | 06.09.17 (ל"ת)
48. אי דיוקים כמי שעבד בתחום סחר חוץ בדואר ישראל ואף עבר את בחינות המכס לפקידי מכס רשויים אני יכול לומר שחלק מהדברים ומהנתונים שעליהם הגב' הלפרין מדברת משוללי יסוד. ואם יש טענות יש להפנותן לרשויות הרגולטריות ולמכס. ואם היא מעוניינת בחוות דעת מקצועית ואובייקטיבית היא יכולה ליצור עמי קשר. חיים ו. | 06.09.17 (ל"ת)
47. יבוא אישי זו הדרך היחידה של הצרכן להתמודד עם יוקר המחיה. אני מזמין מ EBAY ו אמאזון דברים ברבע מחיר ממה שהם עולים בארץ. רז | 06.09.17 (ל"ת)
46. הגיעו ימות המשיח ? סוף סוף מגיעה מישהי שמבינה שהרגולציה הורגת את הצרכן . כמה שפחות רגולציה ופחות מסים , יותר טוב לעם ישראל . כולם ירוויחו כולל העסקים והיבואנים כי יוקר המחייה יירד . מי שלא יכול להתחרות מול יבוא אישי של קנייה בחנות בחול + משלוח יקר , אין לו מקום והוא לא תורם דבר מלבד להעשיר את עצמו . זהו קפיטליזם אמיתי ושוק חופשי . אני רק שאלה | 06.09.17 (ל"ת)
41. פשוט תטפלו במכס מנגון כבד, מסורבל, לא נגיש לאזרח. תקבוע חוקים קשיחים ומנגון פשוט לאזרח כמו תשלום מכסים/מע"מ און ליין או בעת קבלת החבילה. מנגון פניות / תלונות הציבור עבור כל אותם מקרים בהם המכס מחליט החלטות דרקוניות לא קשורות ואין עם מי לדבר. יובל | 06.09.17 (ל"ת)
40. מקבלים מזומנים במעטפות מחברים ומציגים את זה כ"שיפור השירות לציבור" - מושחתים נמאסתם אחד העם | 06.09.17 (ל"ת)
37. ריח של פופוליזם זול, כחלון מריח בחירות? כשזה מגיע לייבוא מקביל של חלקי חילוף לרכב החונטה של היבואנים שמים פחות ממיליון שקל בלובי אצל "כבוד השר" והרפורמה נדחית בקדנציה. דניאל | 06.09.17 (ל"ת)
36. לא לומדים כלום - יוצרים תחרות לדואר על הדובדבנים בלבד כשאישרו לחברות כמו מסר להתחרות בדואר, הן הרימו את הכפפה, אבל רק איפה שהן מרוויחות, כלומר בערים הגדולות. לא תראו את החברות האלו בעיירות במושבים ובקיבוצים, שם רק הדואר מחלק בהפסד כספי. גם עכשיו יקרה אותו הדבר והדואר שמנשה להתאושש מהתחרות הלא הוגנת תוך פיטורי אלפי עובדים, שוב יאלץ לספוג מכה מתחת לחגורה. מוטב למנכ"ל שלהם, להסתדרות ולעובדים לטפל בשומה הזאת כשהיא קטנה לפני שתגדל ותגרום להתרסקות כלכלית גיל | 06.09.17 (ל"ת)
35. עודף מידע חבל שמי שכותב את הכתבות האלה לא יודע לתמצת את העיקר . אנו חיים בעולם שבו מידע רב זורם, לכן המידע צריך להיות קצר, קולע ואפקטיבי. בנוסף שיהיו לו הפניות למידע מורחב ונוסף שמי שזה רלבנטי עבורו יוכל לקרוא מסים נ | 06.09.17 (ל"ת)
33. נקווה שבנוסף יטפלו בעלויות המשלוח לארץ הזמנה הכי קטנה מאמזון לא כדאית עקב עלויות שילוח אסטרונומיות, לפעמים יותר מעלות המוצר עצמו. כשיטפלו, סוף סוף, בבעייה זאת נוכל כולנו להזמין מאמזון ולהנות מאיכות ומגוון מוצרים, גם ושירות, שאין ולא יהיו בארץ. נראה אז את כל הבכיינים בארץ מעלים מחירים... ייאלצו להתאים את עצמם למציאות של צרכנים עם יותר אופציות ובלי תלות בהם. רותם | 06.09.17 (ל"ת)
32. תשובה ל 15 ושאר הפריירים שמשלמים אם שווי החבילה הוא עד 75$ ושילמתם על משלוח, אסור לחברת שילוח לגבות מכם תשלום נוסף! ברגע שערך החבילה עולה על 75$, או שהטובין חייבים באישור כלשהו, אז הם יכולים לגבות כראות עיניהם בגין עמילות מכס ואיחסון שועלה ותיקה | 06.09.17 (ל"ת)
31. מדינת חלם אם המטרה היא להוריד מחירים של מוצרים המיובאים לישראל אז שיורידו גם את המכסים והמעמ ליבואנים. יבואן מביא 1000 נעליים ולא אחת ומשלם מס ומעמ על המכירה. בא הצרכן ומזמין מחול את אותה הנעל לא משלם מס ולא מעמ.. איך יכול הסוחר להתחרות ? דני | 06.09.17 (ל"ת)
29. הדואר גנבים, גובים 120 ש"ח "עמילות מכס" שזה בעצם חתיכת נייר. ואני אפילו לא מדברת על גניבת החבילות עצמן. שולה זקן | 06.09.17 (ל"ת)
28. אני מציע שתחסלו את הקמעוניים והחנויות, בדיוק כפי שעשו לחקלאים ובא לציון גואל. נחסוך כולנו 100 ₪ במצטבר לחודש, ונשלם 1,000 ₪ לחודש בכדי לממן את המפוטרים. אגב, אם נותנים פטור ממסים לייבוא, למה לא נותנים את אותו הפטור גם לחנויות? ירון | 06.09.17 (ל"ת)
27. תבינו - ההצעה דווקא תייקר את היבוא האישי!!! כתוב בכתבה שהשירות בדואר זול אבל לא איכותי. שירות איכותי יעלה יוקר. שילוב חברות פרטיות יגדיל את הבדיקות ואת הוצאות השחרור מהמכס, גם כאשר אין חיוב במכס. אני הזמנתי כובע מחו"ל בעלות 10 יורו (כולל הובלה). הכובע נבדק במכס והייתי צריל לשלם דמי שחרור מהמכס ודמי רשימון יבוא ועוד הוצאות שהגיעו ל-100 שקל על מוצר שנרכש בחו"ל ב-50 שקל. ב.ק. | 06.09.17 (ל"ת)
26. התרגיל הזה יוביל לעליה בהוצאות הרכישה אני עדיף להמשיך ולקבל את החבילה שלי באמצעות הדואר, גם אם זה אומר שאוגבל ל$75 פר משלוח. כרגע איני משלם מאומה מעבר לפריטים עצמם והמשלוח בחינם (באייהרב בל אופן)! אוי ואבוי | 06.09.17 (ל"ת)
25. יש לאוצר בעיה עם חוסר היכולת לאכוף חבילות המגיעות בדואר אני מזמין תוספים מארה"ב בסכום שאינו עולה על $75 מחברה שלא גובה תשלום עבור המשלוח; החבילה נשלחת לדואר ואני בסדר עם זה, גם אם יש עיכוב לפעמים. אלא אם חרגתי מ$75 והמשקל חצה את רף ה-1.8 ק"ג - אז יש חיוב אוטומטי של מע"מ והחבילה נשלחת באמצעות DHL פלוס יכולת מעקב אחר החבילה. כעת הם ממליצים להגדיל את הפטור אבל להעביר את הטיפול לחברות הפצה פרטיות. וכפי שאני מבין זאת, נתחיל לשלם עבור הטיפול הנ"ל נראה שהולכים לפגוע בנו | 06.09.17 (ל"ת)
24. ומה לגבי חוסר התפקוד של הדואר? לשיקולים שהועלו אפשר להוסיף גם את העובדה שמספר לא מבוטל של מוכרים ב-ebay בכלל לא מוכנים לשלוח חבילות לישראל בגלל חוסר היכולת של הדואר להעביר אותן תוך זמן סביר לצרכן. אני מחכה לחבילה שנשלחה מ-ebay כבר בתחילת יולי (מארה"ב) ולפי המעקב אחר החבילה היא נמצאת בארץ כבר מאז אמצע יולי. מיותר לציין שעד עכשיו היא לא הגיעה אלי ורוב הסיכויים שעד שתגיע (אם תגיע) זה כבר לא יהיה רלוונטי עבורי. סתם אחד | 06.09.17 (ל"ת)
20. חברות בלדרות ממציאות כל מיני עמלות כדי לעשוק, לדוגמת GCX עמלות שחרור וכדומה, דוגמא הכי טובה לחברת שילוח שעובדת עם gearbest, שהיא GCX. אותו מוצר הוזמן דרכם ודרך DHL , הייתי צריך לשלם פער של כ 200 שקלים על העמלות ש GCX המציאו ואין עם מי לדבר! gearbest הפסידו אותי ואת מכריי בתור לקוח, כמובן שאין מה לדבר על GCX שבחיים לא מתקרב אליהם או לחברה שעובדת איתם. והכי נהדר ש GCX לא רק שגובים עמלות יקרות בשיא חוצפתם שמים את החבילה בסניף הדואר הקרוב! אפילו לא מביאים אותו לבית בניגוד ל fedex/dhl וכדומה. לאחר חיפוש בגוגל הבנתי שאני לא הקורבן היחידי שלהם... תמיר | 06.09.17 (ל"ת)
19. בכל העולם הרף הוא 200$ רק העם הנבחר חושב שהוא יותר חכם ובסוף מתיישר עם כולם- ככה בכל תחום! גם בנושא מכון התקנים - תקינה אירופאית \ אמריקאית טובה לחצי למיליארד תושבי המערב אבל מדינה ישראל על 8 מליון תושבים היא לא מספיק טובה... בסוף כמו בכל תחום יגידו טעינו... תמיר | 06.09.17 (ל"ת)
18. ועדות מנותקות וכושלות הבנאדם היחיד שחסר היה בוועדה הזו, זה מישהו שאשכרה מזמין באינטרנט. זה כמו לעשות ועדות בנושאי תעבורה עם אנשים שאין להם רשיון נהיגה גלעד | 06.09.17 (ל"ת)
17. שיאשרו ליבא רכב יד שניה 4-6 שנים על הכביש ולא רק חדש או אספנות להפחית מכס ולצמצם בירוקרטיה. אבל ברור שזה לא יקרה בעקבות לובי אימתני של יבואני הרכב. קוקומן | 06.09.17 (ל"ת)
16. המפתח לכלכלה טובה - הפחתת ההתערבות הממשלתית בשוק הפרטי מה שפחות מסים, מה שפחות מכס - הממשלה צריכה להיות מלכ"ר. לקחת רק מה שצריך בשביל לממן את השירותים שהיא מספקת לאזרחים - וזהו. עד למינימום ההכרחי. | 06.09.17 (ל"ת)
15. כאשר המשלוח הוא על ידי חברת בלדרות יש מס נוסף. כאשר מזמינים חבילה של פחות מ75 דולר והמשלוח דרך הדואר . משך הזמן ארוך יותר אבל המחיר הוא המחיר. כאשר מזמינים והמשלוח הוא עם חברת בלדרות סביר שתשלמו גם עמילות מכס שזה מייקר את המוצר שרכשתם. אני הרגדתי זאת על בשרי. מוצרים של פחות מ75 דולר חויבו על ידי רשות הדואר בעמילות מכס די גבוהה. המלצתי היא להשתדל ככל הניתן להמנע מחברות הבלדרות. עמי | 06.09.17 (ל"ת)
14. מה עם ייבוא צמיגים? מליון אישורים של מכון התקנים ממררים את החיים למי שמנסה לייבא בכדי למנוע תחרות צמיג | 06.09.17 (ל"ת)
9. חברות השילוח העושקות יקחו את כל הרווח. המרכז על חשבוננו. ותודה להלפרין אנחנו נממן את המרכז לחברות פרטיות אבל לא לדואר. ברור. איך זה שמחיר בארץ תמיד העלות בחו"ל בתוספת מחירי השלוח והמס העושקים? עדיף לנסוע לחו"ל לקניה מרוכזת מדי פעם. תחרימו את חברות השילוח. הבנתה ברוך? הכל מסריח | 06.09.17 (ל"ת)
7. צריך להפוך גם את הקנייה בארץ לאטרקטיבית כמה פעמים סיפרתי שאני מעדיף לקנות בארץ וקראו לי פראייר. כך גם מי שיש לו חנות בארץ יוצא פראייר כי הלקוחות עברו לייבוא אישי. וגם העובדים מפוטרים. עמית | 06.09.17 (ל"ת)
6. הזדמנות להעניש על החזירות השינוי האמיתי יגיע כשחסמי היבוא של מזון וטואלטיקה יוסרו. אז נראה את שופרסל וסופר פארם עושות הכל כדי לחזר אחרינו. אין שום סיבה שבעולם שמי שמזמין שמפו לשימוש אישי (במחיר שהוא חמישית מהמחיר בארץ), יצטרך לקבל אישור של משרד הבריאות. הרי כמעט כל מי שחוזר מאירופה, מגיע לארץ עם אספקה לחודשים של טואלטיקה ואף אחד לא מבקש אישור כזה. בעד | 06.09.17 (ל"ת)
4. מכס הגיע הזמן לטפל במכס! לא יתכן שצריך להגיע למכס על מנת לשחרר חבילה!! החבילה צריכה להגיע לדואר, הלקוח יוזמן לקבל את החבילה שבמהלכה הוא גם ישלם מכס (או כל מס שהוא לפי החוק) ויקבל את החבילה. מה גם שההתנהלות של המכס פשוט מתחת לכל ביקורת. לא עונים לטלפונים, דרישות לא מובנות ומסרבלות שלא פעם אנשים פשוט מוותרים...!!!! vld | 06.09.17 (ל"ת)
3. בתשובה ל 1 די לבלל את השכל מי שרוצהל עשות כסף יעשה אנשים עם קומבניות התרגלו לעשות הרבה כסף על חשבון כולנו בקרוב כולנו נייבא לעצמנו יבוא אישי 1 | 06.09.17 (ל"ת)
1. כל הכבוד עכשיו גם להוריד את המע״מ לכל החנויות בארץ. אני לא מבין מדינה מטומטמת, להוציא את הכסף לחו״ל בעוד שעסקים בארץ קורסים וולצערי, צרכנים שחושבים שכולם מתעשרים על גבם. אפקט הדומינו, לא ירחק היום שכולם יושפעו מזה... רונן | 06.09.17 (ל"ת)
היכונו לביאת החבילות: הלפרין רוצה לרסק את הרגולציה על יבוא אישי
60 תגובות לכתיבת תגובה