7. לגבי הDREAMers-אין כל סיבה לדאגה יש אישורים להעסקת עובד זר, יש ויזות ויש תהליכים שמסדירים גם את שהות בני משפחותיהם-מי שניסה לקצר דרך ולא להוציא את מסמכי ההגירה-הגיוני לגמרי שהוא יצטרך לחשוש מגרוש, לא? אבי | 10.09.17 (ל"ת)
6. נו באמת... כעת ילדי המסתננים יוגדרו כעובדים זרים וכעת, אם ארה"ב תרצה לגרש אותם, היא תוכל. עובדי ההיי-טק יקבלו גרין קארד ויוכלו להמשיך לעבוד. רק אם יאבדו את העבודה אז ארה"ב תגרש אותם חבל שמדור טכנולוגי שבד"כ ממש מעניין הופך יותר ויותר לכתבות תעמולה שמאלנית אחד | 07.09.17 (ל"ת)
5. עד מתי תקבל במה בכלכליסט? מתי העורך יבין שהטור שלך כבר מזמן לא מעניין? פעם הייתי מחכה כל יום לטור שלך אבל כבר נמאס לשמוע את אותם נושאים ודעות בלי לחדש שום דבר. ממליץ להעביר לערוץ lowtech או משהו עומרי | 06.09.17 (ל"ת)
3. סיפור הדרימרז הוא מלחמת תעמולה במיקרוסופט יש רק 39 כאלו (מתוך כמה?) גוגל ואפל לא פרסמו מספרים, כנראה הרבה פחות. אני משאיר לאמריקאים להחליט אם טראמפ טוב להם, בכלל לא בטוח שהצעד הזה של טראמפ מוצלח - אבל אין שום קשר לתעשיית ההיי-טק קורא יסודי | 06.09.17 (ל"ת)
2. בעלי אינטרס מנפקים לנו ׳פייק תחזיות׳ הסטטיסטיקה עדיין לא יודעת לשקלל גידול בתאונות מול הקיטון בגלל טכנולוגיה זו. לוותר על הדרימרס - לאחר ההשקעה האדירה להפיכתם לאמריקאים מועילים - זה קודם כל טימטום... המהגרים האלה הם חומר טוב יותר מאמריקאים שבעים שלא מוכנים לוותר על דמי אבטלה ותלושי מזון. yui | 06.09.17 (ל"ת)
1. העמדות הטכנופוביות והליברליות שלך הולכות ומקצינות 1) 99.9% מהמומחים אומרים שכבר היום מכוניות אוטונומיות יותר בטוחות ממכונית נהוגה ע"י בן אנוש. כריס אומרסון לא אמר שהמכוניות האוטונומיות יעשו יותר תאונות. קראתי את המשפט שלוש פעמים. הוא הסביר שאילו המכוניות הסמי-אוטנומיות יהיו פי 2 פחות בטוחות - אזי כמות התאונות תגדל, בגלל הזחיחות האנושית. 2) ההסתכלות שלך על הויזות לארה"ב היא דרך טלסקופ על אנשי ההייטק בקליפורניה. אבל בזוית יותר רחבה החוק שמאפשר לילידי המהגרים להישאר הוא פשוט פתח להגירה בלתי חוקית המונית - ומי שנפגע הם עובדי הצווארון הכחול בארה"ב. המדיניות ה"ליברלית" נועדה להביא הון אנושי זול לטובת בעלי ההון! כל השאר זה תירוצים. קשקוש | 06.09.17 (ל"ת)
נתיב התנגשות: רכב אוטונומי יוביל לזינוק פראי בתאונות הדרכים
7 תגובות לכתיבת תגובה