אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אמזון ואפל מעוניינות לרכוש את זכויות המותג ג'יימס בונד

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
ההכנסות אינן ממכירת כרטיסים בלבד
שכחתם את יתר המוצרים בהם נעשה שימוש בסרט, המייצרים מאות מיליוני דולרים לחברות המייצרות אותן, אשר בתמורה לשימוש בהם בסרט מוכנות לשלם כסף רב לבעלי המותג. תחשבו שעוני אומגה, אוסטון מרטין, BMW, מרצדס, יצרן החליפות האיטלקי בריוני ואחרים, יצרני משקאות חריפים, חברות נשק ואלקטרוניקה ועוד מגון ענק של תכשירים, גאדג'טים ומוצרים נלווים. מגיב 1 ספציפית, אתה עדיין חושב שהמותג הנ"ל לא שווה 2.5 מיליארד דולר?
על מותגים והכנסות | 07.09.17
1.
עולם מוזר ...2-5 מיליארד דולר על זכויות ?
בשליש מכסף הזה אפשר לנסות לפתח לפחות 5 טרילוגיות שונות (האיש משום מקום, גייסון בורן ועוד רעיונות חדשים) לפחות אני (ואולי התבגרתי) רואה את ז'אנר הפעולה / קימדיה כמשהו שמיצה את עצמו, סרטי בונד האחרונים לא היו משהו (הם היו טובים בהשוואה לסרטי בונד אבל העולם השתנה ומה שהיה מושך בשנות ב 60 וה 70 כבר לא עושה את אותו האפקט) הילדים שלי בכלל לא מבינים על מה כל הבאז... אז איך המחיר כל כך גבוה ? אולי הרווחים כל כך גבוהים ?
ת | 07.09.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת