10. מה עם תחבורה ציבורית? אם הייתה תחבורה בשעות העומס, חצי מכמות הרכבים הייתה נחסכת.. מה לעשות, אנחנו מדינה של 8 מליון לעומת ה4 מליון שהיו פה לפני 30 שנים, הגיע הזמן להגדיל את כמות האוטובוסים ולשדרג את המסלולים שלהם.. האממ | 26.09.17 (ל"ת)
9. רעיון טיפשי? תעלו את מחירי הדלק והטלפוניה פי שניים ואז נסיעות הסרק ירדו לחצי ויהיו חצי מהתאונות בגלל משלוח SMS בזמן נסיעה את הכסף העודף תשקיעו בהרחבת מסלולי הרכבת פי 4 ומסלולי האוטובוסים גם ובא לציון גואל אף פעם לא הסכימו איתי הקמצנים שיינדלה | 25.09.17 (ל"ת)
6. 77% יותר מכוניות? האמת שמרגישים, האוויר נהיה מסריח מאגזוזים האוויר נהיה מסריח מאגזוזים בצורה נוראית, פעם לפחות היה אפשר לנשום טוב בין גלי הריח, היום אין גלים של ריח, אלא סירחון אגזוזים תמידי במרכז תל אביב. ג | 20.09.17 (ל"ת)
5. המספרים הם ממוצע של כל כבישי הארץ. תגזרו את המספרים לצפון, מרכז דרום. ותבינו את המצוקה במרכז מר בין | 19.09.17 (ל"ת)
3. הצחיק אותי ה"גילוי" לגבי משקל משאית מול כמות ק"מ כל ילד מבין שמשאיות כבדות מסיעות מאילת ועד מטולה. בעוד שמשאיות קלות בינוניות משמשות לקווי חלוקה או מעט לנסיעות בקווים כ"F ארוכים. אני שמח שהכסף של משלמי המיסים הובילו אותנו למידע יקר הערך הזה. בואו נודה על האמת,אנחנו חווים תהליך שקוף של הובלת הציבור להבנה שצריך לעבור לתחבורה ציבורית. אין בעיה,אבל התחבורה הציבורית בארץ תקועה בשנות ה90 ברמת אוטובוסים ותקועה באיזה חור ברמת תחנות הרכבת. פותחים תחנותץ כמו סניפים של ארומה אבל מעטות מצליחות לשרת את צרכי הציבור. נמרוד | 19.09.17 (ל"ת)
2. הבעיה בתחבורה הציבורית, בשעות השיא אנשים נדחסים זה לא שאנשים לא משתמשים מספיק בתחבורה ציבורית. אין מספיק אוטובוסים, בשעות הבוקר ואחה"צ/ערב האוטובסוים והרכבות מלאים עד 0 מקום. יש קווים שמלאים 90% משעות הפעילות כמו קווי 56 ו292 צ' | 19.09.17 (ל"ת)
1. פתרון הפקקים או שיסעו כולם בתחבורה ציבורית או שיקימו תעשיה ומקומות עבודה לא רק באיזור המרכז או שיבנו בכביש 4 בכל צומת עם רמזור מנהרות זה יוריד את הפקקים נהג | 18.09.17 (ל"ת)
קיצור תולדות הפקק: מאז שנת 2000 מספר כלי הרכב גדל ב-77%, אורך הכבישים רק ב-18%
10 תגובות לכתיבת תגובה