אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"כל זמן שאני בשופרסל, יעמוד לנגד עיניי סיפור המחאה החברתית"

103 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

103.
בטח זו הסיבה שבגינה לא הגיע אלינו חצי מן המשלוח שהזמנו בשופרסל און ליין
בטח זו הסיבה שבגינה לא הגיע אלינו חצי מן המשלוח שהזמנו השבוע בשופרסל און ליין (הרצליה), שגם שיקרו ואמרו שלמחרת יעשו השלמות ו...קדחת. לא השלמות ולא נעליים. בסוף נאלצנו לנסוע למרכול אחר ולהשלים. אגב, בחלק גדול מן המקרים אין להם חלק נכבד מן המצרכים. אז בבקשה מר איציק אברכהן, עם כל הכבוד, אנא דאג להווה עוד לפני שאתה אץ רץ לדאוג לעתיד. המון תודה.
גידי אבא של רועי  | 03.02.18
98.
מחירי שופרסל והרשתות המתחרות
במידה וילקחו מחירים ממוצעים של 5 מדינות באירופה , גרמניה , הולנד , איטליה , ספרד ואנגליה ( עוזב את יוון ופורטוגל העניות ) אזי שופרסל צריכה להוריד מחירים בכ 50% זאת במרבית המוצרים . אולי הגיע הזמן שהרגולטור יעשה זאת ויקבע את המחירים על פי מדינות השוק המשותף שהתל״ג שלהן דומה לישראל . אי אפשר להמשיך ולרמוס כך את הצרכנים תוך האחזות במונח משק חופשי , אין פה תחרות כי אי אפשר לקנות במדינות השכנות , זה שוק סגור לא תחרותי , שוק של מוכרים ולא של קונים . איך אמר נחמיה שטרסלר , שלא יעבדו עליכם ...
ספי  | 25.09.17
97.
לא תחרות ולא נעליים
רשת שופרסל מעלה המחירים בסניפים מסוימים שיש להם דריסת רגל אזורית אני גר ברחוב הירדן ברמת גן יש שלוש סניפים על רחוב אחד. ידוע להם שאין ברירה לתושבים והם יקנו. המחירים מוגזמים לעומת סניפים אחרים !!!!!! אני מאמין שאנחנו לא היחידים והם יצרו את דריסת רגל כזו בהרבה מקומות נוספים. המלצה שלי אם מתאפשר לכם להמנע מלקנות ברשת שופרסל שיבינו את זה דרך הקופות .
רון  | 24.09.17
88.
מחאה חברתית בראש מעייניו???
בסקר מחירי סלי קניות לחג (ב ynet) נמצא סניף שופרסל שלי בקריית היובל בירושלים במקום היקר ביותר, בהפרש ניכר (עד 25%) לעומת רשתות אחרות. ניצול ציני של העובדה שבשכונה גרים הרבה קשישים ואנשים שאינם בעלי רכבים שאינם יכולים לערוך קניות בשכונות אחרות. וזאת לאחר שבזמנו, לאחר שביתת קונים שהחרימו את השופרסל במשך מספר חודשים, הבטיחו ראשי שופרסל שיורידו מחירים בסניף השכונתי.
ציפי מקריית היובל | 24.09.17
77.
שירות לקוחות איום ונורא
חבל ששופרסל לא משקיעה בשירות לקוחות סביר, לאחר חווית הקניות המזעזעת האחרונה לעולם לא נקנה שוב בשופרסל זאת לאחר שהיינו לקוחות קבועים בכל שבוע בסכומים גבוהים את הנהגים והנציגים שלה זה לא מעניין מסתבר שבמגה הרבה יותר טוב
לקוחה לשעבר בטראומה | 24.09.17
70.
להיות אמזון... כל כך מצחיק...
כדי להיות אמזון צריך קודם כל לא להיות חזיר כמוך. מתח הרווחים של אמזון בתחום הקמעונאות (אני מניח שלתחום הזה הוא מתכוון, כי ענן מבחינתו זה משהו שיש בשמים בטח) הוא באזור ה2.5%. בתור יהודי טוב לב אתה לא מסוגל לדמיין משהו שאתה מרוויח עליו כל כך קצת. השקעה במחקר ופיתוח? בטח לא אצלך.. יותר קל להעתיק מאחרים. אתה תהיה אמזון שאמזון יהיו צנצנת. עד אז תמשיך למכור זבל במחירי זהב שהעדר ימשיך לקנות. שיהיה לך לבריאות, עיני לא צרה. אבל להגיד את השטויות שאתה אומר זה פשוט מביש. תהיה שמח שאתה עובד בישראל, בכל מקום אחר רשת כמו שלך עם ניהול כמו שלך לא היתה שורדת יום תחרות אמיתית - רק במדינת המונופולים אתה יכול להתקיים.
rubh | 24.09.17
67.
הייתי לקוח שלכם
עכשיו אני במקום אחר עם סל זול בממוצע של 17% בדוק!!!! שכחתם את הכח שניתן לכם גם כדי להגן על החלשים והעניים. אתם אמנם רשת מובילה אבל לא הוגנת! לפעמים אני מתבייש בכם בגלל הניצול והחוסר ברירה של חלק מהקונים לקנות אצלכם. אני מקווה שבמחאה הבאה תשלנו על הכל.
אלון | 24.09.17
55.
שופרסל דיל השלום - לא נמצאו מוצרים של ספקים עקב המותג הפרטי !
פעמיים במשך שבוע רציתי לרכוש שוקו של טרה וחלב דל לקטוז של תנובה - אך לא היו על המדפים! לעומת זאת היו מוצרים מקבילים של המותג הפרטי. זכותי כלקוחה לקנות את מה שאני רוצה. יצאתי וקניתי בחנות אחרת. לא יכולים להכתיב ללקוחות מה לקנות !
לקוחה | 24.09.17
54.
לא מסוגל לקנות אצלכם במבה עם משכורת של בריטניה.
אני בא לבקר פעם בכמה חודשים לצערי הרב. הדבר היחידי שאני לוקח איתי חזרה אלו כמה שקיות של חטיפים. כל פעם שאני מגיע זה עולה בכמה אחוזים. אמאזון שואפים לתת מחיר ראוי לכל מוצר ומשלוח שמגיע בזמן עם מוצרים תקינים. בפעם היחידה שעשיתי ממכם הזמנה כשגרתי בארץ, קיבלתי ושילמתי כפול על כל מוצר במשקל שהזמנתי. אם אמאזון היו עובדים כמוכם, כבר היו פושטים רגל. מזלכם שהישראלים טיפשים וביבי שונא את האזרחים.
דגכגדכעדגכע | 24.09.17
53.
כבר עזבנו את שופרסל
ובינתיים הלקוחות עוזבים את שופרסל כי האונליין שיגע למנהלים את השכל. הרבה לא רוצים לקנות אונליין את הקניות הרגילות ולקבל פירות חצי גמורים, סנפרוסט מופשר, שוקולד שפג תוקף עוד שבוע, יוגרט שמישהו כבר פתח, חומוס לא בתוקף...אז בינתיים עוברים לרשתות אחרות שיודעות להעריך את הלקוח. לא אלמן ישראל
ביי ביי | 24.09.17
49.
אתר הקניות שלכם גרוע במיוחד!
עוד רחוקה הדרך.. אתר הקניות שלכם גרוע במיוחד. תמיד יש פער גדול מאוד בין מה שבוחרים לקנות לבין מה שנמצא במלאי בפועל. לפעמים בעת הבחירה כבר מופיעה הודעה על מחסור במלאי וגם אחר כך עוד מצלצלים מהמחסנים שלכם להגיד שעוד דברים חסרים. תמיד חברים הדברים השווים , ממש עד חשד מצד שווא. אני סיימתי לקנות און ליין אצלכם. כתבתי לכם על זה וכמובן שלא קיבלתי תגובה.
דנה | 24.09.17
47.
האיש מוכשר. אבל צריך לשאול על הבעלות של הרשת
לטעמי כל בעל עסק צריך לדעת שאם יורשה בפלילים הקשורים לעסקו חרב ההלאמה צריכה להיות מוטלת על ראשו, ומאחר ורובינו מבנים שהמדינה איננה הגוף הנכון לנהל עסקים הרי שבסמוך להלאמה ראוי למכור את העסק לציבורת מה שלמשל בהקשר של הכתבה יכל להעביר את השליטה בחברה לכלל הציבור , ושינוי מהותי במבנה הדרקטריון
סל הצריכה | 24.09.17
45.
שופרסל, אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם
מצד אחד באמת אחת הרשתות היקרות שרק מגה התחרו בה מבחינת יוקר הסל, לא לכלול כל מיני חנויות נוחות כמו AMPM שאפילו אצלם היה יוצא אותם מחירים.. מצד שני באמת יש הרבה קטגוריות בהן שופרסל מוכרים במחיר נמוך משמעותית מהמתחרים. בכללי מעדיף לקנות ברמי לוי למרות שהסחורה שם בד"כ עוד יותר גרועה (במוצרים עם חיי מדף קצרים, במיוחד פירות וירקות), אבל התור שם קטסטרופה, לפחות בשופרסל יש קופות בשירות עצמי שבד"כ מקצרות את זמני ההמתנה משמעותית. לגבי המשלוחים מהאינטרנט גם בהם התנסינו ובד"כ היה טוב מאוד, עם מעט חוסרים והזמנות מהיום למחר (ולפעמים מהיום להיום) לעומת רמי לוי למשל שבו המשלוח היה מגיע כאילו הושלך ממשאית חולפת, עם חלון הזמנות לעוד 4 ימים לפחות, ומלא חוסרים. בהחלט יש עוד לאן לשאוף אם הוא רוצה להיות "אמאזון" אבל לא הכל רע, כרגיל האמת היא איפשהו באמצע..
מיכאל | 24.09.17
38.
אברכן מדקלם פואטיקה של דפני ליף, ובפועל לא רואה אף אחד ממטר!
95% מהפעמים שמגיעים לקופה עם מעל 10 מוצרים, יש טעות עם המחיר כלפי מעלה. זה הרווח דלתא שעושים על גב הלקוחות. שופרסל כבר נתבעה והפסידה בייצוגית בפסק דין שהרשיע אותה במניפולציה של טעויות על סך 25,000,000 מיליון שקלים. האם משהו במדיניות של שופרסל השתנה? אז זהו...שום דבר לא השתנה. מדיניות הטעויות עודנה מכוונת וקיימת ושרירותית. הגיע הזמן לעוד ייצוגית על סך 75,000,000 מיליון
לקוח שבוי | 24.09.17
36.
כבר שנתיים מחירי השופר סל עולים הפסקתי לקנות שם -
למד מרמי לוי - מעסיק בעיקר אנשי המגזר והקים מותג הבית אבל עדיין יקר מאוד. מדבר משהו אחד אבל בפועל המחירים אצלו רק עולים - בקיצור שקרן ! זה שהממונה להגבלים לא מתפקדת זה אנחנו יודעים מינוי אישי צמוד צמוד של ביבי וזה אומר הכול !
אל תקנו שם פשוט יקר # | 24.09.17
30.
הרעיון טוב..
הביצוע בשלב זה כושל.. האתר הוא מהדור הישן...מאוד איטי ומרובה תקלות ... אין אפשרות לראות רשימת קניות מפורטת בצורה נוחה וגם אין עידכון מדוייק של פריטים חסרים כך שתמיד אתה מקבל שיחה מטלפנית על מוצרים חסרים ...לדוגמא בחג האחרון לא היה דבש לחיץ.. לא הגיוני שלראש השנה אין דבש... בנוסף מדוע אי אפשר לעדכן את החוסרים באינטרנט בכדי שרשימת המלאי תהיה אמיתית..בנוסף זמן המעבר בין מסכי האתר הוא ארוך מדי ... ובנוסף ..במקום שהאתר ימכור במחירים זולים יותר השירות יקר יותר ..כל הרעיון של מכירה אינטרנטית היא החסכון בתשלומי שכירות וניהול של סופרים גדולים אז מדוע צריך למכור יקר יותר ? אם להשוות לאמזון אצלם המוצר זול יותר מאשר בחנות רגילה ... בקיצור..יש עוד הרבה עבודה...
ארנון | 24.09.17
28.
למנכ"ל מותר לחלום. הסניפים של שופרסל שלי על הפנים. המותג הפרטי במקרים רבים גרוע מאד.
לפני שחולמים בהקיץ כדי לעשות בדק בית. הסניפים ממש לא מסודרים והמותג הפרטי הפסקתי לקנות אותו לאחר שנפלתי בפח. הירקות הקפואים או מצוננים שמותג הם מתחת לכל ביקורת. מוצרי העוף של עוף טוב ששופרסל קונה גדול שלהם לא מנוקים מספיק משומן ומגידים. לא מבינה איזה ביקורת איכות יש להם. ממש נורא.
מרים, תל-אביב | 24.09.17
26.
קניה באפליקצית סופרסל עם שרות על הפנים
מחייבים אותך על מה שהזמנת ולא מביאים את כל המוצרים או שיש הרבה דברים שאין במלאי וזה לא מעודכן באפליקציה מידית ואז צריך לרדוף אחרי איזה שולה משירות לקוחות שתיתן לך החזר או שתדחוף לך משהו אחר....הלוואי וזה היה שונה, והיה בטוח במאה אחוז להזמין אבל כל הזמן אתה מצפה להפתעות... רוצה להיות אמזון... תעשה את זה כמו שצריך ולא חובבני, גם אם יעלה לך קצת יותר עכשיו עם תמיכה טכנית ושירות לקוחות אתה תרוויח בגדול אחרי שכל המדינה תעשה קניות באפליקציה
מיכל | 24.09.17
24.
חוסר יכולת לפרגן לרשת ולעומדים בראשה..
כמו תמיד ובכל עניין הישראלים לא יודעים לפרגן לרשת שעשתה מהפך שירותי,חוויתי וכן גם במחירים!! איציק אברכהן אדם מופלא שמוביל את הרשת ועובדיה למצויינות. נכון לא הכל מושלם ויש עדיין מה לשפר אבל תראו את הדרך הארוכה שעשתה ובעיקר את ההישגים שלה.אמשיך להיות לקוחה מרוצה ולפרגן מתי והיכן שצריך.
רוית | 24.09.17
21.
הפסקנו להזמין משלוח מהאינטרנט בשל ריבוי תקלות
כאשר מגיע משלוח שלכם הביתה, השאלה הראשונה ביני לבין אישתי היא "מה הם הם עשו הפעם?" שכחתם מוצר, החלפתם בלי לקבל אישור, התבלבלתם ושלחתם מוצר אחר ועוד. לא היה משלוח אחד מושלם (אפרופו אמזון, מתוך עשרות משלוחים רק אחד פישל וגם עליו קיבלתי החזר מלא על המשלוח והפריט!)
טל, הרצלינ | 24.09.17
16.
האתר פשוט נוראי
בכל רכישה ורכישה תמיד יש חוסרים, מתקשרים אלי על הדברים הכי בסיסיים - פעם אין להם ביסלי, ופעם אין להם גלידת שוקולד - דברים שקשה לי להאמין שבאמת אין בסופרמרקט בישראל. האתר איטי, מעצבן, חלונות קופצים חוסמים את הגישה לכפתורים, החיפוש לא עובד, נתקע. זמני משלוח ארוכים - כמעט שאי אפשר להזמין מהיום למחר, צריך להזמין למחרתיים (שלפעמים כבר גולש לשבוע הבא), ותמיד תמיד מגיע שחסרים דברים. בקיצור, מעצבן זה לא מילה.
רן | 24.09.17
12.
המצב בעפולה
לידיעתך הרשת היקה ביותר בעפולה היא שופרסל. ואני לא באמת מאמין לאמירות שלך שטובת הצרכנים היא בעדיפות עליונה. אלה הן סתם ססמאות בלי תוכן. אנחנו לא באמת מאמינים לכם. יש באמת משהו שמפריע לי בחזרזירות שלכם.סוג של קרטל מכוער. אבל זה לא באמת חשוב העיקר זאת המשכורת עם 6 ספרות
אחד שבודר | 24.09.17
10.
סבבה, אבל האתר דורש שיפור דחוף
איטיות במעבר בין חלונות, שמות מוצרים במלאי בכתיב לא אחיד ולא מספיק מילות מפתח לחיפוש יעיל, חלונות שנפתחים ללא דרישה, רק בגלל העברת העכבר, ונשארים פתוחים ומפריעים לרציפות הקניה, וחוסר משווע במידע על מוצרים (טבלת ערכים תזונתיים למשל). דרוש שיפור דחוף!!!
אפרת | 24.09.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת