אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לאחר כחמש שעות: תוקנה התקלה בגולן טלקום

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אלקטרה גולן ירדה ברמת השירות
בעיקר בשיחות לחו"ל חלק מהם מתועד אצלי עם פניות למוקד גולן טלקום. החוצפה של גולן טלקום שאחרי שעה של שירות לקוחות ויש תקלה נרחבת, לא תקלה פרטית. אין עם מי לדבר.... פשוט אין עם מי לדבר... ניסיתי פעם להתקשר למוקד חבילות חו"ל (כן כן איפה שאלקטרה עושה כסף) שמה היה מענה אבל הנציג לא היה מוכן לקבל את התלונה שלי לגבי התקלה. בקיצור מאז שאלקטרה נכנסה לגולן טלקום חלק מהדברים השתפרו, וחלק אחר נהיה הרבה יותר גרוע, בעיקר בתחום הקליטה והתקשורת... כן כן אני לוקח אחריות על כל מילה שאני כותב כאן. למרות שחלק מהדברים השתפרו הסבל מהתקלות זה דבר שאיח אפשר לעבור איתה על סדר היום. אני שוקל לתבוע את גולן טלקום ואת אלקטרה בתביעה ייצוגית... אם יהיו מתעניינים. אפרסם יותר פרטים כדי ליצור קבוצה. בינתיים לא להפסיק להתקשר לחברה ולהתלונן
אבי | 25.09.17
5.
סיבת הנטישה
שרות גרוע או למעשה אין שרות. לא ניתן להשיג אותם. כאשר כבר משוחחים עם נציג - הוא מבקש להמתין - ולאחר 3 דקות המתנה מתנתקת השיחה. חברת תקשורת חייבת להבין שהעיקר הוא הקשר והשרות ללקוחות. עבור שרות טוב מוכנים לשלם -זה כמו טיפ במסעדה. עבור "אין שרות" אומרים "ביי-ביי" ועוברים לחברות שנותנות שרות טוב יותר
לקוח שנוטש | 25.09.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת