31. מדינה פח אשפה , לא יוציאו את זה מחוץ לחוק כי זה כלכלי למדינה כל יום אני מת בדרך לעבודה לעלות על כמה רוכבים בשביל הסבבה , נוהגים כמו ערסים אם טלפון והתפורת המגעילה פשוט המיץ של הזבל האנושי , ההורים האלה צריכים ללכת לכלא שבגלל אפשרו להם להמליט זבלים כאלה גוני | 26.09.17 (ל"ת)
29. נוסעים בלי קסדה מדברים בטלפון רגל אחת על הדוושה רגל שניה על השלדה מרכיבים חברים וחותכים מכוניות בכביש. | 26.09.17 (ל"ת)
28. יש מספיק עומס בבתי החולים לא צריך להוסיף את הפרחחים האלה גם.יש לתת עדיפות לקשישים ולקנוס את ההורים | 26.09.17 (ל"ת)
27. שתהיה תחבורה ציבורית הורים לא יקנו אופניים חשמליים באמת מישהו מצפה שנער בן 15 ישתמש בתחבורה הציבורית המקרטעת ?? כשלפעמים טווח נסיעה עירוני של 3 קילומטרים אורך יותר משעה (כולל המתנה לאוטובוס)? j | 26.09.17 (ל"ת)
26. ים ללא קסדה נגד חוקי התנועה אור אדום הוא אור ירוק ואז מבקשים מהרבנים להתפלל או בהלוויה או בבית החולים במקרה הטוב תלוי במזל לא בהגיון. גודמן | 26.09.17 (ל"ת)
25. פתרון לסגן ראש עיריית נתניה לסגן ראש עיריית נתניה, כל מה שעליך לעשות הוא להעמיד 2 פקחים על המדרכה בכביש 57 מרחוב הרכבת ועד לרחוב גבע, לא ניתן לברוח שם אבל אם לא תעשו זאת סכנת החיים להולכי רגל שם תגבר מרגע לרגע. נוסע ברכבת לנתניה | 26.09.17 (ל"ת)
24. פשוט מאוד לגמור עם זה. לילה מעצר לשני ההורים אם תופסים ילד מתחת לגיל 16 על כזה. שבוע ואין יותר ילדים על הכלים האלו... א.י. | 26.09.17 (ל"ת)
23. בעפולה למשל.. או שהמשטרה\עירייה מפגרים או שפשוט לא מתאים להם לאכוף. יש חבורות של 30 ילדים בגילים 12-15..וכלום... afula | 26.09.17 (ל"ת)
20. הגורמים השילטוניים מתעלמים בנוחות מהבעייה האמיתית. אין שבילי אופניים. אין הבדל בין אופניים חשמליים לבין אופניים רגילים. שניהם מסוגלים להגיע לאותה מהירות ושניהם שוקלים אותו דבר. הבעייה היא שהרשויות גוררות רגליים כבר שנים בהקמת שבילים לאופנים שיפרידו בין הולכי הרגל לרוכבים, בדיוק כמו שעשו במדינות רבות בעולם. ישראל המדינה היחידה שנלחמת ברוכבים במקום לבנות שבילים, זה זול יותר, מכניס יותר כסף בקנסות, ומצטייר כאילו הרשויות עושות משהו. גולן | 26.09.17 (ל"ת)
19. ועדה מיותרת מה זה לקבוע רישוי וכיו"ב? למה הורים קונים? כי הם מרשים לעצמם! יש ביטוח חובה לרובינו והחוק אומר כיום (פרט לפסיקה האחרונה של שופט שמסדירה וכן ירבו כמוהו) שגם אם אדם לא אמור להיות על הכביש והוא נמצא שם , הוא זכאי לפיצויים מהחוק המטומטם הזה שנקרא פלת"ד. אז הרך החוצפן שמתחת לגיל 16 וגם מעל מרשה לעצמו להסתובב בצפצוף על החוק וגם בלי קסדה ; להימרח על הכביש ולהנות מכספים. פתרון הבעיה הינו כך: 1. באם התאונה באשמתו של הרוכב - זבש"ו - פטור פלילי ואזרחי מלא לנהג. 2. באם לא באשמתו והרוכב לא נקט באמצעי מניעת נזק קרי קסדה ומיגון בהתאם למסוכנות - 50% פיצוי 3. לא היה אמור להיות על הכביש(מתחת לגיל 16) - זבש"ו - פטור פלילי ואזרחי מלא לנהג 4. פיקוח אחרי טיפולים לחנויות וטכנאי האופניים - היה ושדרגו בניגוד לחוק תוכל חברת הביטוח לבקש שיפוי בעבור הפיצויים. אני בטוח שלאור כך תוך זמן קצר זה ישתנה יום כיפור בטוח!! ארז | 26.09.17 (ל"ת)
18. תגובת שרשרת ..אבל לכול הכיתה יש למה לי לא.. לא שזה תרוץ אבל ככה זה עובד גם בני בן ה11 ניסה להפעיל עליי שלל מניפולציות כולל שמות אמיתיים של חברים שאני מכיר שהוריהם רכשו להם..שמח שלא נכנעתי וגם הוא שכח מזה אחריי יומיים.. רמי | 26.09.17 (ל"ת)
17. קנס להורים של פי 2 ממחיר האופניים ולא נראה יותר ילדים על אופניים חשמליים. נקודה. אני | 26.09.17 (ל"ת)
14. לרכבים יש רישוי וביטוח - אז למה נהרגים ונפצעים בתאונות..? לא ראיתי שרישוי רכב וביטוח שעולים הון מנעו תאונות ברכבים ואופנועים, אבל כן הפכו למס.. טסט | 26.09.17 (ל"ת)
13. מחפשים את הבעיה איפה שהיא לא קיימת מחפשים את הבעיה איפה שהיא לא קיימת (רק לגבות כסף) הרי ברור ששלומית מלכה החליקה, אם או בלי מספר רישוי. יש פשוט המון כלים, והעדר מקום לרכב, מקומם לא על הכביש כי הם נחותים ביכולתם ופגיעים. ולא על המדרכות בכמות כזו, אז זה מחייב תשתית, אבל במקום לעשות, יש ועדה שצריכה להעביר קדנציה, אז יאללה רישוי..זה פופוליסטי.. טום ריידר | 26.09.17 (ל"ת)
12. אופניים עם מנוע עזר בשנות ה 70 היו אופניים עם מנוע עזר מבוסס בנזין, היום מנוע העזר חשמלי. עדין אלו אופניים עם מנוע עזר וככאלו חיבים ברישוי כמו פעם. מגיל 16 ומעלה, אחרי טסט כמו לרוכבי אופנוע. משה רצון | 26.09.17 (ל"ת)
11. ישנה הפקרות אזרחית שמתחילה בממשלה וחלחלה אלינו ההורים ילד יקר ואהוב, אפשר להאמין שבגיל עשר, נפקיר את היקר שלנו מכל? אפשר להאמין שהורה שמחזיק ברכב ויודע את הסכנות, יפקיר את ילדיו לנהגים אחרים? פשוט לא נתפס את הנסיגה החברתית של ישראל כמדינה. צריך לבדוק הגשת תלונות נגד הורים שמפקירים ילדים, אבל להתחיל מ"הראש", לקרא לדין לשר התחבורה, מנכ"ל המשרד וראשי העמותות שלא עושים כלום למנוע דגמת אור ירוק וכמובן את הממונה על משטרת התנועה. צריך לבדוק איך להכריח שרים ומנכ"ל-ים בתחום הציבורי, לעשות את העבודה שלהם ולתת את הדין לדוח המבקר וההפקרות הקבועה. הורה | 26.09.17 (ל"ת)
10. רישוי - תגובה למגיב 5 רוכב נכבד, אופנוע=אופן+מנוע. ולכן אפילו בשפה העברית מדובר באופנוע. ומנוע עזר זה כבר ממזמן לא. לא מדובר על קצת "עזרה בעליה" אלא בכלי תחבורה מהיר (וכן, כולנו יודעים שעוקפים את מגבלת המהירות המוגדרת) כשמישהו שקרוב אליך חס וחלילה יפגע, ויסבירו לו שזו לא תאונת דרכים כי זה לא אופנוע ולכן אין פיצויים ואין שיפוי על טיפול רפואי כנראה שתשנה את דעתך מאחל לך שנה טובה ורכיבה טובה ובטוחה לא משחק במילים | 26.09.17 (ל"ת)
9. 100% מאלה שקנו לילדים מתחת לגיל 16 יודעים שזה לא חוקי, 30% גם משקרים יש לעודד שימוש באופניים לסוגיהם השונים. שהממשלה תכריח את ראשי הערים לסלול נתיבי אופניים ואז אפשר לאכוף: אופניים בנתיבי אופניים, הולכי רגל על המדרכה (ולא על הכביש, או בנתיבי אופניים). אבל למה לכל הפופוליסטים להשקיע כסף בנתיבי אופניים, אם אפשר לגבות כסף באמצעות קנסות, ללא השקעה בתשתיות. הבעיה היא בחוסר אכיפה | 26.09.17 (ל"ת)
8. הורים שותפים לפשע במקום לקחת אחריות ולפגין סמכות כלפי הילדים,מעדיפים לקנות "שקט" בפינוק חומרי. אורי | 26.09.17 (ל"ת)
7. מאותה סיבה שהם דופקים את חיי ילדיהם בכל התחומים כמו שלא מניקים את הילדים ובכך פוגעים בבריאותם לכל החיים. כמו שהם לא טורחים לבשל לילדיהם ארוחות בריאות ומזינות ובמקום זה מאכילים אותם בג'אנק ואוכל מוכן ובמסעדות. כמו שהם לא טורחים להפסיק לעשן, אם לא למען עצמם, לפחות למען ילדיהם. כמו שהם לא יודעים בכלל היכן נמצאים ילדיהם, מה הם עושים ועם מי. כמו שהם הופכים את ילדיהם לסיעודיים רק כדי להימנע מעימות איתם: סוחבים להם את הילקוטים - אפילו כאלה עם גלגלים, מסיעים אותם בעגלת ילדים הרבה אחרי שילדיהם הולכים באופן חופשי, מאכילים אותם מבקבוק הרבה אחרי שלילדים יש כבר אפשרות לאכול אוכל מוצק. כמו שהם מאפשרים לילדים לעשות מה בראש שלהם גם אם זה מפריע לשכנים - רק כדי להימנע מעימות איתם. כמו שהם רק מחפשים לרצות את ילדיהם במתנות, פינוקים ובילויים מבלי להבין כלל שכך הם מגדלים דור חלש, תלותי וחסר בטחון לכל החיים. בקיצור - חוסר אחריות מוחלט ואפס סמכות הורית. אזרחית | 26.09.17 (ל"ת)
6. מה הקשר לרגולציה הרשויות חדלות אישים ו פופוליסטיות! במקום לעודד שימוש בכלים דו גלגליים ידידותיים לסביבה הן הורסות כל חלקה טובה. רוצים להפחית את הסיכון בשימוש באופניים חשמליים? להלן מספר עצות: 1. הכריחו את חברי פורום 15 הערים הגדולות לסלול בכל כביש ורחוב מסלול לאופניים. ככה אף אחד לא ירכב על המדרכה. 2. הגבירו את האכיפה. אופניים חשמליים הם לא כל כך מהירים שהרוכבים נמלטים. אם יהיו מספיק שוטרים / פקחים שיפרסו בנקודות מרכזיות, יוכלו לטפל בכל העבריינים. 3. בתחום הרכבים הממונעים יש רגולציה וחוקים מאוד ברורים. יש רשוי, עלויות מטורפות, ביטוחים והכל, ועדיין יש כל כך הרבה עבריינים וכל כך הרבה תאונות. יובל | 26.09.17 (ל"ת)
1. רישוי רק בישראל אנשי ציבור כל כך פופלסיטים . למה זה אופונוע ? זה אפניים עם מנוע עזר ולכן לא צריך רגולציה מיותרת המטרה היא לעודד שימוש ולהקל על הפקקים וזיהום האוויר. כמובן שבמקביל יש להגביר את האכיפה ולסדר את נושא הביטוח. רוכב אפניים | 26.09.17 (ל"ת)
70% מההורים שקנו לילדיהם אופניים חשמליים לפני גיל 16 ידעו שזה אסור
32 תגובות לכתיבת תגובה