115. בלימה בעינים כל במכוניות הלא יוקרה מצויידות במערכות שלא מזהות הולכי רגל ואופניים גם אם יגידו לכם שהמערכת מקורית אז היא ישנה ולא עומדת בתקינה האירופית שדורשת זיהוי של הולכי רגל ואופניים ובלימת חירום בארץ רוב הדגמים מגיעים עם מערכות ישנות שבולמות אם יש מכונית מקדימה ולא מזהות הולכי רגל רק בדגמי יוקרה יש מערכות בטיחות מתקדט ברוך | 23.08.18 (ל"ת)
114. בלימה אוטונומית כתבה טובה אבל שיטחית וחסרה. ראשית מערכות הבלימה האוטונומית הם לגבי מכוניות בלבד ולא מזהות הולכי רגל או אופניים ולכן שהיבואן או איש המכירות אומר לכם שיש מערכת בלימה אוטונומית מקורית קחו בחשבון שמדובר במערכת מיושנת נכון היא בולמת לבזע המערכות הטובות ברוך | 23.08.18 (ל"ת)
113. מתנחל סמולני פשוט לא שמים עלינו. כל עוד זה לא באג'נדה זה לא יטופל. מה שאני לא מבין זה איך זה שהכתבה הזו לא עשתה יותר רעש?? רובי | 01.01.18 (ל"ת)
112. אתם עושים עבודת קודש! כל הכבוד שאתם מעלים את המודעות למערכות מצילות חיים! תמשיכו עד שהיבואנים החזירים והממשלה יתחילו לפעול! איאן | 04.10.17 (ל"ת)
111. ל 110 אתה כנראה האופנוען היחידי שנוסע טוב, כלומר לא עוקף מכוניות בצורה מסוכנת או משתולל על הכביש. אתה בא בטענה שבמקום למנוע תאונות, לא צריך לעשות דבר. ממש פתרון. שאופנוענים ינהגו כמו שצריך ובאותה נשימה גם הנהגי המכוניות והמשאיות. יהיה יותר טוב פה. ועוד דבר אתם הכוונה לאופנוענים נוהגים כמו משוגעים למה אתם מצפים תמיד, שיתחשבו בכם בביטוח?! נהג | 02.10.17 (ל"ת)
110. ל 108 שושנה, למה זה? כי מובילאיי סגרה דיל דרך לוביסט על חשבוננו פרס ישראל, חובת התקנה, מה לא עושים על חשבון האזרח! במקום לשרת את האזרח ולתת לו את הפתרון הטוב ביותר סוגרים דיל עם מובילאיי, האזרח הקטן יכול להיות חזק ולומר, אני מובילאיי שמורקב בארץ לא שם!! כולל פרס ישראל | 01.10.17 (ל"ת)
109. 76 ואני רק שואל כיצד החוק מתיר לישראלים לנהוג רכב ????? "סייג לחכמה שתיקה"!!! מעולם לא רכבת על אופנוע, 80 אחוז מהתאונות המעורבות רכב אופנוע,באשמת הרכב ,על פי דוחות משטרת ישראל,שאר התאונות מפני שככלות הכל האופנועים נרכבים גם כן ע"י ישראלים ובכל מקרה תאונות תמיד היו ויהיו ,גם כשהיו כרכרות היו תאונות וגם בתעופה ישנם תאונות. אילמלא היו אנשים שהיו מוכנים לרכוב כאן על דו.גלגלי חרף הנהגים האיומים, היה כאן אסון תחבורתי כבד ביותר, שבכל מקרה יתממש כאן תוך עשור או שניים, במדינה הרקובה והמושחתת הזאת ,שהתחבורה הציבורית בה מפגרת בלא פחות ממאה שנה אחרי העולם הנאור. את החכמולוגיה בגרוש שלך שמרי לעצמך!!! יובל | 01.10.17 (ל"ת)
108. "מערכות מצילות חיים" מראשית שנות ה - 90 לוקחות שליטה מנהג על כביש ישר ופנוי כמעט ורק מסעית אחת או אוטובוס אחד ממול ..... סוטות לכיוון הרכב הגדול להתנגש תוך הגברת מהירות. אף אחד | 01.10.17 (ל"ת)
107. אם אין מערכות אקטיביות ומקוריות - לא קונים! שהיבואן יסיע את המשפחה שלו במכוניות האלו. תאבי בצע מפקירים אותנו | 01.10.17 (ל"ת)
106. הכתבה לא מדויקת. גם המערכת האקטיבית והפסיבית היא של מובילאיי כלומר המערכת המקורית וגם מה שהכתב בצורה מוטעה כותב "המערכת הלא מקורית" הם בעצם מערכות מקוריות של מובילאיי. רק שהיצרן מתקין מערכת אקטיבית של מובילאיי, והיבואן שמביא רכב לארץ בלי מערכת אקטיבית, מתקין פה בישראל מערכת פסיבית. למה זה? תשאלו את היבואנים. מבחינת מובילאיי - היא מקבלת אותה כמות של כסף בין אם היצרן מתקין או שהיבואן מתקין. שושנה | 01.10.17 (ל"ת)
104. זה בגלל שאין שום מיסים והמכוניות זולות פי 2 מחו"ל.. מה, הרכבים בישרהל עולים פי 3? לא יכול להיות לא תם | 01.10.17 (ל"ת)
102. שמים את הדבר הזה שמצפצף כל הזמן, ונותנים קונטרה בהגה יתר התקני הבטיחות זה סתם מייקר. גם ככה הרכב יקר. למה סתם להוסיף הוצאות. איזה עוד אביזרי בטיחות צריך?! | 01.10.17 (ל"ת)
101. מערכות בטיחות מצילות חיים המערכות בטיחות האלו יכולות להציל חיים ולמנוע עוגמת נפש רבה. מזה משנה אם הם מותקנות ברכב או לא? ואם יש לי רכב שנת 2008 ואין את המערכת האורגנלית ברכב, אז לא עדיף לקנות? אורן לוז | 01.10.17 (ל"ת)
100. לקרוא את התגובות ולהבין שכולם צודקים אבל שום דבר כאן לא ישתנה, אל תאשימו אף אחד, בשביל לשנות באמת מדינה כ"כ מושחתת כמו ישראל שרקובה לגמרי מהמסד עד הטפחות צריך מחאה אלימה, וכשאני אומר אלימה אני מתכוון לממש אלימה כולל דם ואש והרוגים, בלי זה שום דבר לא יזוז, כי הממשלה יודעת שהכלבים נובחים והשיירה עוברת, לצערי זו האמת. העניין הוא שאף אחד ממכם לא מוכן להגיע לשם ולעשות את העוד כמה מטרים הנדרשים, בישראל אלימים מאד אחד כלפי השני, ברחוב, במרחב הציבורי...אבל בהפגנות משום מה כולם נהיים ילדי פרחים...ג'וינטים וגיטרות ואני ואתה נשנה את העולם...ככה כלום לא ישתנה רק תתפסו כמה זיונים ג'רונימו | 01.10.17 (ל"ת)
98. מדינה מקולקלת משרד המיסים מעודד קניה ללא מערכת אוטונומית בכדי להוריד את הזכאות למיסוי בכך שיותר אנשים שזכאים להנחה במיסוי יקנו רכבים ללא מערכות בטיחות ( מוביילאיי רחוקה מלהיות מערכת בטיחותית, היא מערכת מעצבנת ולא אפקטיבית) וכך יהיו יותר תאונות עם הרוגים וכך מערכת המיסוי יחסכו לעצמם את הזכאות העתידית. שש | 01.10.17 (ל"ת)
97. באופל אסטרה יש מערכות אקטיביות. למה היא לא מוזכרת? באופל אסטרה יש מערכות אקטיביות. למה היא לא מוזכרת? רחל | 01.10.17 (ל"ת)
95. אנחנו אשמים כל זמן שהעם המטומטם הזה ימשיך לבחור את אותם מושחתים . אין לנו על מי להתלונן אלא רק על עצמינו. זה נכון בכל תחומי החיים. הערבים בוחרים ליכוד וביבי וכך אנחנו נראים. אני מבקש סליחה מהערבים המוסלמים. התכוונתי לערבים היהודים. גילי | 01.10.17 (ל"ת)
92. יש פיתרון פשוט - הכוח ביידים שלנו פשוט לא לקנות רכבים ללא מערכות בטיחות אוטונומיות הייבואנים יישרו קו מהר מאוד ופתאום כל "בעיות הבירוקרטיה" למינהן יעלמו כלא היו יש היום מספר דגמים לא מבוטל של רכבים עם מערכות מצויינות ועוד דבר, לא הוזכר בכתבה שגם במערכות האוטונומיות ישנן רמות שונות וההבדלים עשויים להיות תהומיים אישימוטו | 01.10.17 (ל"ת)
90. ביזיון. מדינה שבה חיי אדם שווים כקליפת השום אם מישהו שם בממשלה באמת היה רוצה לצמצם לרמת מינימום את תאונות הדרכים זה כבר היה קורה. ליותר מדי גופים יש אינטרס לשמר את המצב הנוכחי, ובמקום שהממשלה תיאבק בזה ותגן עלינו, שמים עלינו קצוץ. אופיר | 01.10.17 (ל"ת)
89. אם כולנו היינו לא סמולנים -אז נוכל לקבל את כל הכישלונות מיפני שלא סמולני -זה אומר הערצה של הממשלה לטוב ורע / וככה צריך מאשר לבוא בביקורת לממשלה ; הממשלה תמיד צודקת ( = תפיסת עולם נטול סמולניות !) אם התרגלנו לזבובים / לתנועה איומה / למחירי דיור מוגזמים -מה זה חשוב סוג או טיב התלונה : המציאות לא תשתנה !! המדינה עושה מה שהיא רוצה ! רק סמולנים מאמינים שתלונה או רצון פוליטי יזיז משהוא בישראל !!! אם כולנו נלמד לקבל את המציאות המחורבנת ( כמו בהודו !!)-אז לא תהיה בעייה קודם כל שינוי גישה וחשיבה אנטי סמולנית -ככה ניהיה מאוחדים שאולי המאעפן | 01.10.17 (ל"ת)
86. מדוע הפסקתי לקרוא באמצע? אין פתרון לקרטל יבואני הרכב יצרני הרכב בשיתוף קרטל יבואני הרכב, עשו יד אחת והכניעו את ממשלת ישראל. רשות המיסים בתורה, עושה יד אחת עם יבואני הרכב - גובה מס על יבוא אישי, לפי מחיר מחירון רכב פיקטיבי של היבואן. מה שמונע יבוא אישי של רכבים במחיר ריאלי. אבי | 01.10.17 (ל"ת)
85. הפתרון היחיד הוא תחרות. שלא תהיה בלעדיות לאף יבואן רכב, ושםאם 2 יבואנים משווקים את אותו הרכב שיתחרו בשירות שהם נותנים. היו דברים ממש מקוממים בכתבה : 1. סמנכ"ל שמתגאה שהוא מנצל חוסר ידע לש קונים כדי לרמות אותם. הוא קורה להם בורים, למרות שהם סתם הדיוטות. את הסמנכ"ל הזה צריך להכניס לכלא על הונאה. 2. האמרה שיבואני הרכב לא מתקינים מערכות כי זה מייקר את הרכב. הרי כמעט כל רכב נמכר ב-3 רמות אבזור (ואני לא מתייחס להבדלים בנפח המנוע), למה שלא יתנו בסיסי, או בסיסי + מערכות בטיחות? אם היתה תחרות אמיתי ברור שהיבואנים היו מציעים את זה. 3. יש חברות שכן נותנות מערכות בטיחות אקטיביות. הצרכנים צריכים לעבור אליהן. TBH | 01.10.17 (ל"ת)
83. מדינת כל גנביה. פשוט צינור כסף לכיסים של מובילאיי לפי הכתבה גם אם יש ברכב מערכת טובה ממובילאיי עדיין תהיה חייב לשלם על התקנת המערכת הנחותה, במקרה שעדיין תהיינה נקודות זיכוי הכסף יבוא ברובו מכספי המסים - אם לא, הוא יצא מכיסי הנהגים וכל זאת ללא כל הצדקה. בנימין מאי | 01.10.17 (ל"ת)
82. תומר הדר - איתנו אתה גמרת! תשכח מהשקות מפנקות של רכב חדש, טיסות לחו"ל, מסלולי נהיגה אקזוטיים, מלונות מפוארים, מסיבות קוקטייל, ונערות ליווי..... אנחנו, שפינקנו אותך, ודאגנו לוודא שתכתוב עלינו רק דברים טובים, ושלעולם לא תבקר את מעשינו, חוטפים עכשיו ממך, ובגדול! מערכות בטיחות אקטיביות עאלק! אז מה אם מצאנו כמה דרכים יצירתיות במיוחד כדי לנכלל את לקוחותינו, ולהוציא מהם עוד כמה שקלים? אז מה אם יש עוד כמה עשרות הרוגים ופצועים בתאונות? את מי זה בכלל מעניין! חכה, חכה, אתה עוד תתפלא למצוא עד כמה ידינו ארוכה! נציגות יבואני הרכב בישראל | 01.10.17 (ל"ת)
80. כנראה השוחד מתחיל מלמעלה ככל הנראה באמת הרשויות בארץ לא לגמרי אשמות. לדעתי מובלאיי פשוט עשתה הסכם עם היצרניות לא לשלוח לארץ מכוניות עם המערכות המתקדמות, כי יש לה רווחים הרבה יותר גדולים להתקין כאן מקומית. היצרניות לא ממש סופרות את השוק הישראלי הקטן אז נראה שאין להם בעיה עם המצב. י | 01.10.17 (ל"ת)
79. רק ביבי. כל השאר זה רעש לבן. תפנימו סמולנים: ראש הממשלה הטוב בעולם, מעולם. כתבה ממומנת ע״י הסמולנים החולים בראש. החיים הכי טובים בעולם כאן בארץ. מי שלא טוב לו שיעוף לעזאזל. מוריס | 01.10.17 (ל"ת)
77. ככה זה כשמסתכלים קודם כל על הגודל והצבע ורק אחר כך, אם בכלל, בודקים את בטיחות הרכב. הגר | 01.10.17 (ל"ת)
76. למה אתם שואלים שאלות שהתשובה עליהן היא - מי מרוויח? אם משרד התחבורה היה מכריח את החברות לשווק את המכוניות עם המכשיר מציל החיים אז היה כאן סדר אבל!!! תחשבו לבד!!!!!! אזרחי | 01.10.17 (ל"ת)
75. ואני שואלת: איך יתכן שהחוק מתיר רכיבה על אופנועים? אם הבטיחות כל כך חשובה שנסיעה ברכב ללא חגורת בטיחות היא עבירה עפ"י החוק, אם החוק מחייב כריות אויר ברכב, אם החוק מחייב מערכות בטיחות מתקדמות החל מ-2018, איך יתכן שהחוק מתיר בכלל רכיבה על אופנועים? הרי מהירות הרכיבה עליהם היא לפחות כמו המהירות בה נוסעות מכוניות ועל פי רוב הם טסים מהר יותר. הרי אין לאופנועים אפילו אמצעי בטיחות פסיביים רגילים שיש במכוניות כמו קורות פלדה וכמו מעטפת המכונית עצמה שגם כן מגנה בזמן תאונה. אין באופנועים כריות אויר, אין באופנועים חגורות בטיחות ואין בהם אמצעים מתקדמים אחרים. אז איך החוק אוסר על נסיעה ללא חגורת בטיחות במכוניות ומתיר זאת באופנועים? הרי הסכנה על אופנוע גדולה בהרבה? מחצית מההרוגים בתאונות אופנועים נהרגו בתאונות עצמיות, ללא מעורבות של רכב אחר או גורם אחר. רק בגלל שזהו כלי כל כך מסוכן ולחלוטין לא בטוח ובטח שלא בטיחותי. אז איך החוק מתיר רכיבה עליו? האם יש לו לובי שחזק יותר משמירה על החיים? אזרחית | 01.10.17 (ל"ת)
73. אני מתגעגע לימים שאף אחד לא חשב על מערכות כאלה בכלל חיים טובים בלי לחפש עוד ועוד איך לגלות אחריות. עמית | 01.10.17 (ל"ת)
72. בארץ נוסעים במהירות ממוצעת של 5 ק"מש ולכן אין צורך. לא צריך שום מערכות כשהסיכוי שלך למות מזיהום האוויר שהמכונית מייצרת גדול מהסיכוי שלך למות בתאונה במהלך פקק. *מדינת קומבינה. לא מצטער שעזבתי. גכעכעיעכי | 01.10.17 (ל"ת)
71. פתרון: לא לקנות בארץ רכב בלי מערכות בטיחות אוטונומיות. פשוט חרם. שקלתי לקנות סוזוקי. מיד ירדתי מכך ומתעניין רק במכוניות עם אביזרי בטיחות מקוריות אוטונומיות. מתעניין ברכישת רכב | 01.10.17 (ל"ת)
70. תתחילו בזה שמכיר הרכבים פה לא יהיה 300% מאירופה וארה"ב... זה אבסורד שמשלמים פה על רכב חדש 120 אלף שקל כשאותו רכב נמכר ב50 אלף שקל בחו"ל... ארץ אוכלת יושבייה... אריה | 01.10.17 (ל"ת)
69. תצביעו ברגליים! שהצרכן יצביע ברגליים (בגלגלים?) וירכוש רק רכבים עם מערכות מתקדמות לאוקטביה יש מערכות מתקדמות, גם לנירו של קיה ולאיוניק של יונדאי יואל | 01.10.17 (ל"ת)
68. איפון עם iOS 11 מגיע עם Do Not Disturn While Driving מופעל עם הכניסה לרכב וצימוד האייפון ל BT ברכב. לא יתקבלו הודעות, שיחות... אלא באם דחופות (הגדרת הנהג). האייפון גם יענה אוטומטית להודעות " אני בנהיגה, אענה מאוחר יותר"... אפליקציות מוסיקה, WAZE פועלות כרגיל. אליהו | 01.10.17 (ל"ת)
67. שערוריה (או שחיתות) בניצוחו של ישראל כץ אין היגיון בתגובות שהתקבלו. יש לאפשר יבוא מכוניות עם מערכת בטיחות מקורית: זה נותן הרבה יותר ביטחון תמורת כל שקל. א | 01.10.17 (ל"ת)
65. הלו סוזוקי לא קונה בלנו בלי ברקס אוטונומי ולא רצה מובילאי ומולטימדיה מקומית אמנון | 01.10.17 (ל"ת)
63. איפה עמותת אור ירוק??? שנים אנחנו תורמים לכם ועל מה? חוץ מלצייץ בתקשורת אחת לשנה מה אתם עושים? כיצד השחיתות הזו לא הגיעה לפתחו של בג"ץ? חמור מאוד!! | 01.10.17 (ל"ת)
62. כתבה חשובה ביותר !!!! זה מרתיח את הדם, איך ששחיתות ובירוקרטיה עולות לנו בחיים כאן. ישראל כץ תוכיח שאתה בנוי בחומר שונה, זו ההיזדמנות שלך ! רוני | 01.10.17 (ל"ת)
61. כסף כסף מטפטף , כסף כסף איזה כיף... כל עוד יבואן יכול לחסוך עלינו ולהרוויח עלינו יותר , דיינו . מסקנה , יבוא אישי חברים תביאו רכב חדש ותשימו את היבואן בצד. ישראלי מצוי | 01.10.17 (ל"ת)
60. יבואני הרכב, שר התחבורה וכל מי שנתן יד לזילזול הזה באזרחי ישראל, מאחלת לו שהוא ומשפחתו יהיו קרבן תאונת דרכים של התרמית שהם רקחו עבורנו! אמן. ים | 01.10.17 (ל"ת)
59. הייתי כאן. ביי. בסך הכל לומד מההיסטוריה - צריך לדעת לברוח בזמן. נכד לניצולי שואה. | 01.10.17 (ל"ת)
58. אבל רק לפני כמה ימים פרסמתם כתבה מחניפה לבעל אחת מיבואניות הרכב הגדולות שכולו הגיגים והתפלספות על טובת המדינה והאזרח וטפיחת שכם עצמית, המיליארדר "החברתי" עלק, תוך שהיד שמאחורי הגב ממשיכה לשדוד ולעשוק את הצרכן הישראלי השבוי. צ. יני | 01.10.17 (ל"ת)
57. מערכת בלימה אוטונומית זה דבר חשוב עוד לא יצא לי ממש לבדוק אותה(ממש שהיא בלמה לבד) אבל היא הספיקה להתריע ואם היא מתריעה זה אומר שהיא הייתה מוכנה לבלום גם. ביינתים בהונדה, מאזדה וטויוטה בארץ מביאים את מערכת מקורית וטובה. עילי | 01.10.17 (ל"ת)
56. הסטנדרט הישראלי הוא מינימום מינוס. בהשוואה לאירופה וארה"ב. מה לא ידעתם! המכוניות המיובאות לארץ הן באיבזור מינימלי מינוס. כאן היבואנים הרגחיו אותנו רק לשלם עבור אקסטרות וגם באביזרי בטיחות שבארה"ב הם בילד אין. מר בין | 01.10.17 (ל"ת)
55. למה שיהיה? יבואנים משחדים שרים (=לובי) כדי שלא תהיה תחרות פראייר מי שקונה מכונית חדשה!! משלמים יותר מפי 2 במחיר ותוך 5 שנים איבדתם מכונית שלמה, הציבור בישראל חייב להחרים ולמוטט את חונטת הרכב בישראל! דניאל | 01.10.17 (ל"ת)
53. הדפסתי ומחר אניח את הצילום אצל המזכירה הדפסתי ומחר אניח את הצילום אצל המזכירה,שעובדת במשרד התחבורה. אולי זה יעזור במשהו. אולי היא תעביר את זה הלאה. אהוד ברח | 01.10.17 (ל"ת)
51. מתי תלמדו דבר פשוט.... באירופה אם היו מרמים ככה את האזרחים, הם פשוט יוצאים לרחוב ושורפים הכל. אצלנו ימשיכו לקטר וימשיכו לשתף פעולה עם התרמית. לואי ה-16 | 01.10.17 (ל"ת)
47. מזכיר את הקשר בן משרד התקשורת לבזק לבדוק קשר משרד התחבורה - מובילאיי נראה לי שיש בשר לחקירה ...... לולו | 01.10.17 (ל"ת)
44. שלום לכולם רכב בסיסי בישראל זה דבר יקר מאד. רכב שהוא גם נוח עולה יותר רכב שגם אין בו הרבה תקלות עולה יותר רכבשהוא גם חסכוני בדלק עולה יותר רכב שהוא גם בטיחותי עולה יותר רכב שיש בו גם מערכות מצילות חיים עולה יותר וכי מה חשבתם, שיתנו לכם לנסוע פה חופשי בלי לפשוט רגל? תומר | 01.10.17 (ל"ת)
43. גועל נפש של משרד תחבורה מחורבן השר העלוב הזה רוצה להיות ראש ממשלה. חושב שאנחנו אידיוטים. תמשיך ללקק ליבואנים - אנחנו נזכור לך את זה. דרים תיאת'ר | 01.10.17 (ל"ת)
42. בישראל העם הוא לשירות הממשלה במקומות אחרים המוסדות משרתים את האזרח - בישראל האזרח הוא כלי שרת בידי המוסדות בכל הרמות יוני | 01.10.17 (ל"ת)
41. התשובה ברורה : כסף ! בשנות ה-90 רכש צה"ל רכבי שרות מסוג (פז'ו 204) שהגיעו עם חגורות בטיחות אינרטיות שפורקו, והורכבו חגורות בטיחות "רגילות" ירודות בביצועיהן ! לוני | 01.10.17 (ל"ת)
40. מדינת מרכז הליכוד. זה ימשיך כך עד שנגיע לרמת עולם רביעי עד שביבי לא יעוף, עיקרון הכס הקדוש ימשיך לדרדר את רמת החיים של אזרחי המדינה והשחיתות תמשיך לעלות ולפרוח. כי לראש הממשלה לא איכפת דבר למעט המשך שלטונו וישיבת משפחת נתניהו על הכס. בתמורה הוא ייתן לישראל כץ לעשות כל העולה על רוחו. וישראל כץ? מתעניין ב2000 איש שיבססו את מעמדו בפריימריס הבאים במרכז הליכוד, ובמועד שבו ביבי יוכרז בלתי כשיר (שנת 2040 לערך). היבואנים ומובילאיי? עדיף להם לתמוך בכץ בכמה אלפי או עשרות אלפי ש״ח עלובים דרך פעיל ליכוד כזה או אחר. הנהג והנוסע הישראלים? משלמים את מיסי התחבורה הגבוהים בעולם, מצביעים ביבי וממשיכים למות מזיהום אוויר, כבישים עמוסים, חוסרים בתחבורה ציבורית ותאונות דרכים. ישראל 2017, היינו מתים להיות ארגנטינה. גלעד | 01.10.17 (ל"ת)
39. מאותה הסיבה שישרא-הל הינה אחת המדינות המושחתות והמסואבות בעולם המערבי ,המתיימרת להכלל במשפחת המדינות הנאורות ,בעודה מדינת עולם רביעי (עולם שלישי החושב שהוא עולם ראשון) נטולת כל סדר יום אזרחי. קצת הייטק ותעשיית נשק מפותחת לא הופכים מדינה לנאורה "בישרא-הל" הנתינים עובדים את ההנהגות ובעלי ההון ,במקום שההנהגות הדואגות אך ורק לתחת של עצמן ופטרוניהם בעלי ההון תעבודנה את האזרחים. יובל | 01.10.17 (ל"ת)
38. אפילו חיישני רווברס זה בתוספת והכל לא מקורי, כדי שאיזה ערס מאדי מערכות יתקין לך ויפרק את הפלסטיקים, שכמובן אחרי התקנה מקרקשים ולא יושבים טוב אזולאי | 01.10.17 (ל"ת)
37. פקידים ותאוות במע במשרדי האוצר והתחבורה יושבים פקידים שרמת המשכל שלהם איננה מאפשרת להם לחשוב. כי לחשוב זה כואב והם נמנעים מכאב. אצל היבואנים פועלת תאוות הבצע והם יעשו כל מה שאפשר להפשיט את המכונית מכל אביזר בטיחות, העיקר למכור יותר מכוניות. הצירוף של הפקידים ותאוות הבצע הוא צירוף קטלני שבשמו מאבדים מאות נהגים את חייהם בכל שנה. פיתרון - אין לצערי. את הפקידים אי אפשר להחליף ואת תאוות הבצע קשה לחסל. הדרך היחידה היא לחנך את הנהג הישראלי לדרוש את המכונית הכי מאובזרת באמצעי בטיחות ולהבין שכשהוא חוסך כמה גרושים בקניית מכונית ללא אמצעי בטיחות הוא מסכן את הדבר היקר ביותר עבורו, חייו וחיי משפחתו. חיים | 01.10.17 (ל"ת)
36. הון - שלטון מי יודע כמה כסף עובר גם כתרומה לאותם גורמים שדואגים יותר לכיס של אנשי עסקים מסויימים מאשר לבוסים שלהם ( אנחנו), הרי כל אותם מקבלי החלטות מקבלים שכר כדי לדאוג לנו לפני כל השאר האינטרסים , כלומר הם מועלים בתפקידם העיקרי,או שאני תמים מידיי אבי | 01.10.17 (ל"ת)
34. כל הכבוד לכותב הכתבה ולמי שהעז לפרסם אותה. מוביילאיי פושעים ונוכלים ומקומם בכלא ביחד עם הפושע ישראל כץ. אני לא מוכן בהגדרה לנסוע עם מערכת מוביילאיי פעילה ברכב. אם לא נותנים לי אופציה לכבות אותה אני פשוט לא נוסע, ושום שקר של אף פושע לא ישכנע אותי. מדובר במערכת מסוכנת שמטרידה את הנהג, כל מטרתה היא לייצר כסף למוביילאיי ואין בינה ובין בטיחות שום קשר חיובי, רק שלילי. שם בדוי כלשהו | 01.10.17 (ל"ת)
33. מדינה של גנבים, ארץ אוכלת יושביה מה האינטרס של היבואן לדעתכם? לתת לכם רכב בטיחותי יותר או להרוויח יותר על כל מכונית שנמכרת? ליבואנים נוח לצעוק שהמחירים גבוהים בגלל המס אבל שוכחים לספר לכם על רווחיות של 15 אחוז ויותר על כל מכונית שנמכרת. הגולש העיקש | 01.10.17 (ל"ת)
32. אין צורך במערכות מיוחדות, הכל מתחיל בחינוך בכבישי ישראל כל אחד חושב שהוא במירוץ אין אדיבות רק בריוניות הישראלי היפה | 01.10.17 (ל"ת)
31. בארץ נמכרות מכוניות בלי צבע מי שרוצה צבע יוסיף בין 6000 ל20000 ש"ח האבסורד לא נגמר | 01.10.17 (ל"ת)
30. ישנה סיבה לכך שבישראל לא מיבאים את הרכבים הללו.... רכב עם מערכות בטיחות אוטונומיות, לא היה מסוגל להתנהל בכבישי הארץ עם המנטליות שך כל הנהגים הערסים, והערבים. בכדי שרכב כזה יוכל להשתלב בכבישי הארץ, נדרש לתכנת מחדש את כל התוכנה, או יותר נכון לשנמך את גרסות התוכנה ל גרסת ערסכביש, ערבכביש, או סתם לגרסת אורינטלשלןך מהנדס רכב | 01.10.17 (ל"ת)
26. דאגה לאזרח ממשלות ישראל מעולם לא דאגו לאזרח. הן דואגות לכיסים של האוצר והעייקונים. זה מלוכלך,אבל זה באופי ההודי. עם שסוגד לממון. zuk | 01.10.17 (ל"ת)
25. תנו לי לנחש - חשבתם שאם נרכז את כל היהודים באותו מקום... אז הם יפסיקו לתחמן את כל מי שמסביבם. חחחחחחחחחחחח, תמשיכו לחלום. ברק | 01.10.17 (ל"ת)
24. מה פירוש "היצרניות לא מאפשרות את התקנת מערכות הבטיחות המקוריות"? המערכות האלה כבר מותקנות במקור, לא? לארץ הן לא מגיעות כי היבואנים דורשים להסיר אותן. איזו סיבה יש ליצרניות להתנגד לשיווק הרכב עם המערכות המקוריות שלו? איזק | 01.10.17 (ל"ת)
23. מדינת הון שילטון עד מתי ניתן למושחתים לנהל את המדינה. מדינה ששולחת חיילים לעזה בנגמ"ש לא ממוגן בטח לא תדאג גם לציבור האזרחים. כל עוד המושחתים שולטים אין בעיה להמיר חיי אדם בכסף. מוטי | 01.10.17 (ל"ת)
22. במדינת קומבינה זה מה יש הרי זה ברור וידוע שבכל העולם מה שבא עם הרכב פה נמכר כ"תוספת" בשביל לגנוב עוד כסף מהצרכן. הרי כולם ראו את השחיתות בהודעת שר התחבורה שהוא יחייב כל רכב משנת 2018 שיהיה רק מוביליי ולא שום דבר אחר. קוראים לזה שחיתות בכל שפה וצורה! שלומי | 01.10.17 (ל"ת)
21. כתבה חשובה, רק חבל שהכתב לא התייחס גם לדוגמה חיובית למען שלמות התמונה יונדאי איוניק משווקת עם מערכות הבטיחות המקוריות, כולל עצירה אוטומטית, סטיה מנתיב, אזהרה על רכב בשטחים מתים וכו' אלמונימי | 01.10.17 (ל"ת)
20. "משרד התחבורה החליט על חובת התקנה חדשים זמן רב לפני אירוע החתימה על מכירת מובילאיי" אולי בזכות זה שמשרד התחבורה "הבטיח" לאינט שמובילאי תהיה חובה בכל רכב בישראל גרם לאיינטל לרכוש את מובילאי... גרשון | 01.10.17 (ל"ת)
17. קרן טרנר תתביישי כשמישהו מהמשפחה שלך ייהרג או "רק" יפצע בתאונת דרכים ימחק החיוך המטופש מהפרצוף המסואב שלך. ירון דור | 01.10.17 (ל"ת)
16. מוזר - הכותב לא יודע שבקיה נירו המערכות קיימות . בישראל . גם ביונדאי איוניק . אבי | 01.10.17 (ל"ת)
15. הם שורש הרע של כל תעשיית המכוניות / אופנועים בישראל והמחירים המפלצתיים, כ י - א י ן - ת ח ר ו ת ... מונופול / קרטל יבואני הרכב הזדוני בא"י חייב להתפוגג ולהעלם אחרת אין תחרות חופשית | 01.10.17 (ל"ת)
14. לא רוצים שליטה מבחוץ. תנו לנו להחליט מה להכניס לאוטו שלנו. הכתבה פורסמה מטעם מוביליי | 01.10.17 (ל"ת)
10. לא רק אשמת הפוליטיקאים, אנחנו כצרכנים לא דורשים את זה קניתי פורד פוקוס סטיישן חדשה ב- 2016. בדגם הבסיס יש בלימה אוטונומית בחירום - מצויין! אבל בפוקוס שנמכרת באירופה יש עוד מערכות בטיחות חשובות, שהיבואן לא מביא. יש דגם ברמת גימור גבוהה יותר, שמוסיפה כל מיני ניקלים ו- LED וקשקושי-שופןני, ואפילו לא מערכת בטיחות נוספת אחת! עכשיו תבצעו ניסוי: ספרו לישראלי אקראי כלשהו לידכם, שיש מערכת שמנטרת את עייפות הנהג ונותנת התראה על כך. 99% שתשמעו תשובה זחוחה בסגנון "כן, אבל אני, אני מסוגל לנהוג גם כשאני ללא שינה 24 שעות!" מבינים למה אין כאן מערכות בטיחות? כי הבבון המקומי חושב שהוא יותר חכם מכולם. אורן | 01.10.17 (ל"ת)
8. הון שלטון עולם תחתון!!!! אינטל ומוביילי בעצם מכתיבות את כללי המשחק בשוק הרכב הרקוב שלנו שכמובן אנחנו האזרחים משלמים כל שנה מילארדי דולרים אקסטרה דדי | 01.10.17 (ל"ת)
7. זה נקרא קומבימובייל מערכת שהאינטרסנט הישראלי הצליח לדחוף במקום להביא את המערכות המקוריות תוך התחברות למערכת החשמל והמחשוב של הרכב בצורה שהיצרן לא עושה מערכת שיוצרת יותר הסחת דעת מכל דבר אחר שלא לדבר שאפילו משאית שנמצאת מול הרכב היא לא רואה זוהר | 01.10.17 (ל"ת)
6. קיבלתי מליסינג סקודה אוקטביה חדשה היא באה עם מערכות אוטונומיות. את הבלימה האוטונומית למזלי עוד לא בדקתי, אבל מערכת תיקון סטייה מנתיב היא שינוי דרמטי באיכות הנהיגה - הרכב שומר על הנתיב גם במקרה של הסחות דעת, ובלי הצפצוף המעצבן של מובילאיי. אהרל'ה | 01.10.17 (ל"ת)
5. מובילאיי בסוזןקי, וכנראה גם באחרות, הוא הדגם... הפשוט ביותר. מנסיון של שנתיים, מתריע ב70% מהמקרים. למדינה וליבואנים כנראה, עדיף שתהיינה תאונות. למה? כי כולם מרוויחים חלקי חילוף יקרים, תעסוקה, וכו׳ פפ | 01.10.17 (ל"ת)
2. הפסקה "מנכ"ל אחת מיבואניות הרכב הגדולות" הפסקה על "מנכ"ל אחת מיבואניות הרכב הגדולות" היא אחת הפסקאות המצחיקות. אותו מנכ"ל פשוט מתאר ללא בושה איך הם נהגו ונוהגים לרמות את הלקוחות שלהם. מוכרים להם ABW כשמבקשים ABS.. מוכרים מובילאיי כשמבקשים מערכת עם בלימה אוטונומית. בלי בושה. שחור על גבי לבן. רק חסר שהיה גם צוחק לנו בפרצוץ.. אולי זה הניסוח הנכון: "...היינו מסבירים לו שיש ABW והוא היה הולך לדרכו שמח ומאושר חחח." ברוך משולם | 01.10.17 (ל"ת)
מצפצפים על מערכות מצילות חיים
115 תגובות לכתיבת תגובה