אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דירוג הבטיחות הישראלי סותר את הדירוגים הזרים

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
לא מפתיע אותי שום דבר שקשור לקומבינות בישראל
בישראל גם קיאה פיקנטו מסכנה נחשבת ליותר טובה ממרצדס ואם תשאלו את עדר אנשי המאזדה והטויוטה בשבילם זה הרכב הכי טוב בעולם אפילו שהוא מלכודת מוות במקרה אמת. כל הרכבי מיני שצויינו למעלה במקרה אמת של התנגשות - ממש לא הייתי רוצה להיות בתוכו! אם או בלי כל המערכות בטיחות המתוחכמות יותר והמתוחכמות פחות! אני ברכב כזה לא מתכוון לנהוג כל עוד החיים חשובים לי
אני | 18.10.17
4.
מדינת קומבינה. קימבון המובילאיי הוא הנלוז מכולם
סקודה סופרב, רכב השרים הנבחר, כבר בדגם הביניים זוכה למערכות חצי אוטונומיות מלפנים ומאחור, ובגרסה הבכירה גם התראות מפה ועד טקמנדו. הרכב בולם לבד תוך כדי התראות לנהג, גם מהולכי רגל וגם מרכבים או רוכבי אופניים, גם בנסיעה לאחור ללא שדה ראייה מלא לצדדים עוד בטרם מישהו הגיח לאזור הרכב, גם בשטח-מת בנסיעה - הציל אותי ואת יושבי הרכב עשרות פעמים (ולא. איני גרוע בנהיגה), וגם רוכבי אופניים (חשמליים בעיקר) מכל הכיוונים. מנע עשרות מקרי ביטוח או פגיעה בנפש. ועדיין, בגלל שאין בו מובילאיי, זכה לציון 6 מתוך 8..
א. צ. | 03.10.17
3.
לאאודי Q7 נקודת דירוג אחת, כי חוץ מחיישני לחץ ומצלמת רוורס שאר המע' אופציונאליות
ומה לעשות שהדירוג לא מתחשב באבזור בטיחות אופציונאלי את האיבזור + הדירוג ניתן לראות באתר היבואן באותה המידה, גם Euro NCAP מדרגים את הדגם של הרכב הכי בסיסי שנמכר באיחוד האירופאי, רק שבאיחוד יש תחרות אמיתית בין היצרנים (אין שם יבואנים ובטח לא בלעדיים) כך שיצרנים לא מעיזים למכור רכבים ערומים מאיבזור בטיחות.
גדי | 02.10.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת