7. וזה כל ההבדל בין הודו לסין הצמיחה בסין התבססה על תשתיות, ולא פיתוח תשתיות שמפגרות אחרי צמיחה. יתרה מזאת התשתיות בסין תומכות בייצור ולא רק בתכנה, כך שמדובר בתשתיות בסדרי גודל דמיונים. תמיכה בשינוע סחורות עם משאיות, נמלים, תמיכה בהספקי חשמל עצומים, מים, ביוב דני | 07.10.17 (ל"ת)
6. בכתבה חסרים מספר דברים לאחרונה טיילתי בעיר בנגלורו, במהלך הטיול היה מונסון וחשוב לציין מספר דברים שלא מופיעים בכתבה. 1. יש להם מטרו מצוין - רכבות המטרו נעות בגשרים מיוחדים מעל כל הפקקים ומגיעים לכל מקום בעיר ללא שום בעיה (גם בזמן גשמי מונסון). יש קרונות מיוחדים לנשים שלא רוצות לנסוע עם גברים (הקרונות מסומנים בצבע ורוד) ויש קרונות מעורבים, כל אחת והבחירה שלה. הקרונות נקיים ומסודרים כמו בלונדון ובניו יורק. כל 2 דקות מגיעה רכבת של המטרו ולמעשה מי שמשתמש במטרו בבנגלורו לא נתקע בפקקים ויכול להגיע במהירות ובקלות לכל מקום שהוא רוצה. רק מי שמתעקש על התחבורה הפרטית מבזבז שעות בפקקים ובבזבוז כסף על דלק/גז (תלוי איזה רכב יש לו). 2. העיר מלאה בקניונים מערביים, פאבים, ומועדונים מודרנים שפתוחים עד לשעות המאוחרות. זאת עיר מודרנית שלא מביישת ערים גדולות באירופה או באמריקה. 3. יש להם מערכות ניקוז מהמובילות בעולם. ההצפות שיש בעיר נובעות ממונסונים שמורידים כמויות גדולות של מים בזמן קצר מאוד, בזכות מערכות הניקוז שיש להם ההצפות נעלמות במהירות ומחלחלות למי התהום ולא נשארות ימים רבים. אחד שטייל לאחרונה בעיר המדהימה הזאת | 06.10.17 (ל"ת)
בנגלור, עמק הסיליקון של הודו, טובע בזבל
7 תגובות לכתיבת תגובה