21. ל16 אכן כתוב כביש סגור. אבל כתוב גם שהם דורשים התר לנסיעה בכבישים רגילים... יעקב מהמרכז | 08.10.17 (ל"ת)
20. למגיב 18 - אתה במיעוט אני לא יודע איזו חווית נהיגה יש לך בדיוק ( טוב, אולי אתה גר בנגב או בצפון ) אבל החוויה של מאות אלפי אנשים היא ב80% מזמן הנהיגה שלהם עומס, פקקים וזמן מבוזבז. אולי יהיו כמה כמוך שמאוד יתלהבו לנהוג רוב הזמן בפקק או להתקע מאחורי מפגרים שנוסעים בנתיב השמאלי על 90. רוב הנהגים יוותרו בשמחה. נהג שנמאס לו | 06.10.17 (ל"ת)
19. מגיב 18 הוא אהבל ישראלי מצוי מי אוהב לשבת ולחכות בפקק כמו טמבל? תן למכונית לנסוע בשבילך ותקרא בזמן הזה ספר או תראה סרטונים באינטרנט? מי הדפקט שנהנה מלחכות בפקק בשביל "חווית הנהיגה"?!?! מגיב19 | 05.10.17 (ל"ת)
18. מי רוצה רכב אוטונומי ?..לוותר מרצון על חווית הנהיגה ? רכב אוטונומי יכול להיות פתרון טוב לתחבורה ציבורית, מוניות, וכיו"ב. אבל איזה בן אדם הזוי יוותר מרצון על נהיגה. כבר היום עם הערכות בטיחות, סטיה מנתיב, בלימה אוטונומית, מעצבן לנהוג נהגוס | 05.10.17 (ל"ת)
16. תגובה למס' 15: "חשוב מאד" שתחזור לעבוד במקום לכתוב שטויות! זה כביש סגור! בחור ת"א | 03.10.17 (ל"ת)
15. חשוב מאד ומה יגידו להורים/למשפחה של מי שיהרג בניסויים כתוצאה מטעות בתוכנה? עדיף שתעופו למדינות אחרות. יש לנו מספיק הרוגים על הכביש גם בלי הטובות של GM גיל | 03.10.17 (ל"ת)
14. לקחו כביש שנועד לציבור וסגרו אותו (דחו את הפתיחה). שר התחבורע שמחפש רק כותרות ולא את טובת הציבור. רק תחבורה ציבורית זמינה 24/7, יעילה נוחה ותדירה תגרום להפחתת כמות המכוניות בכבשים. ליאור | 03.10.17 (ל"ת)
13. כביש אחד, ישר, ללא פניות באורך 1.5 ק"מ ידמה נהיגה אמיתית?! אומנם זה כנראה יספיק להביא את הרכב למהירות של 110 קמ"ש ולשים מולו איזשהו מכשול אחד. אבל הסכנה האמיתית היא נהיגה בשטח עירוני - עם פניות, רמזורים, כיכרות, מדרכות, תמרורים שעלולים להיות מוחבאים חלקית מאחורי ענפים, מעברי חצייה,... אחד | 03.10.17 (ל"ת)
11. הרגולציה חונקת בארץ צריך זריז לאשר להם איפה לנסוע אחת הידע יברח ואיתו המשרות.... זכאי | 03.10.17 (ל"ת)
9. ברור שבישראל הרי אם ימותו אמריקאים חס וחלילה יקום קול צעקה שעלול לפגוע בפרוייקטים, אבל לאף אחד לא אכפת מכמה גופות של ישראלים. בשר תותחים | 02.10.17 (ל"ת)
8. מוזמנים לבוא לניסויים בחיפה ראש העיר דוגל בטכנולוגיה מתקדמת, תעשו ניסוי בכל קטע כביש של 500 מ בחיפה, והציוד שלכם מתפרק בגלל הבורות והגבשושיות בכבישים. כל ההלחמות בפרינטים נפתחות, כל חיבורי כבלי החשמל מתפרקים מעצמם, והעדשות יוצאות מהפוקוס. הצד הטוב הוא, שכל רכב אוטונומי שיצליח לשרוד (לאחר עדכונים וחיזוקים) 60 קמ ברצף , בכבישי חיפה השונים, אפשר לתת לו אחריות יצרן ללא הגבלת קילומטרים ל- 5 שנים בכל עיר בעולם, כולל עזה ורפיח. יוסי מ-חיפה | 02.10.17 (ל"ת)
7. אבל זה בכלל לא הכיוון. הקונספט הישן מת בקרוב. איפה אתם חיים?? משרד תחבורה הזוי רביד | 02.10.17 (ל"ת)
5. לתת להם בשלב ראשון ניסויים על חולים סופניים אנחנו לא רוצים שתלכו למדינות אחרות, למרות שאנחנו מבינים שבסופו של דבר הרבה כסף מהטכנולוגיה לא ישאר כאן בכל מקרה, הפיתוח שייך לחברות זרות, המפעלים יוקמו במדינות אחרות, למרות זאת רק כדי שלא תברחו, אפשר לפזר חולים סופניים בכביש, כדי שתוכלו לקבל נסיון אמיתי במכוניות האוטונומיות שאתם מפתחים רוני | 02.10.17 (ל"ת)
4. אפשר לתת להם אישור כבר היום במאה שערים ובבני ברק. אלוהים ישמור על האזרחים ורכושם טלטל | 02.10.17 (ל"ת)
3. "חוד החנית" בתחת שלי ישראל כץ, המשרד שלך מתנהל כמו צב נכה. על מי אתם עובדים?? אלמונימי | 02.10.17 (ל"ת)
2. חבל על הזמן לארוז ולברוח אתם יכולים לארוז מזוודות הרגולציה כאן היא בלתי אפשרית לברוח מכאן ומהר פז | 02.10.17 (ל"ת)
GM: אם לא נבצע ניסויי רכב אוטונומי בכבישים פתוחים, ישראל תפסיד בתחרות למדינות אחרות
21 תגובות לכתיבת תגובה