15. השווי בספרים 87 מיליון ש"ח. שווי לפי 43,000 מ"ר במיקום הזה הוא לפחות חצי מיליארד ש"ח! המניה זולה.... רן | 17.07.18 (ל"ת)
14. פקידות מטומטמת וממשלה אימפוטנטית אין כל סיבה למגבלת הגובה (לכותב PHD בהנדסה אווירונוטית). למעשה אין שום סיבה שיבנו פחות מ-80 קומות בכל בניין חדש כאשר המרווח בין הבניינים יעמוד על 100+ מטרים והתשתיות בהתאם. כך ישמרו מרחביים פתוחים ואיכות חיים. אין סיבה ששדה התעופה לא יעבור לאי כמה ק"מ מהחוף, אין שום שיבה שהמדינה לא תחייב את "חברות הניהול והאחזקה" של המגדלים לשלם לקרן ממשלתית את דמי השיפוץ העתידיים... כי היום גובים מליונים מכל בניין, הרווחים הולכים ל"יזמים" מפוקפקים וביום פקודה הם יכריזו על פשיטת רגל והדיירים ישארו תקועים במלכודת מוות ומלכדות פיננסית. ריבוי המגדלים ייצור כשל שוק של מיליארדי דולרים ולא תהיה כל אפשרות להחלץ זולת התערבות ממשלתית - קרי כספי משלם המיסים (כספי!) הפקידות במדינת ישראל לקחה את מקומה של הממשלה בקביעת מדיניות (מבית המשפח דרך "נערי האוצר" ו"מקצועני האנטי-חינוך" ועד לקצונה הקציצתית בצבא). לכן אין תיכנון ואין לקיחת אחריות. J | 13.10.17 (ל"ת)
10. לא משמרים את בית מעריב? חבל יכלו לתכנן מגדל יותר מיוחד ופחות סתמי, ולשלב בו את בית מעריב או לפחות חלקים מהבניין אייל | 11.10.17 (ל"ת)
6. האם זה הכרחי שמטוסים יעברו מעל איזורים מיושבים בצפיפות??? צריך לדעת היכן להקים מערכת עיתון | 04.10.17 (ל"ת)
4. מעניין שבמרחק קילומטר וחצי משם יש מגדל בגובה 66 קומות ובמרחק של פחות מקילומטר, מגדלי עזריאלי שגובהם כ50 קומות. מפליא | 03.10.17 (ל"ת)
3. הגהה כאשר כותבים מ״ר הכוונה היא למטר-רבוע כלומר לשטח ולא לגובה אליו מתייחסים בכתבה, אז מה חסכתם? במקום לרשום מטר רשמתם מ״ר וזרעתם חוסר אמינות בדיווחים שלכם... מצד שני ייתכן שההגהה הנ״ל הגיעה מהוועדות והגופים המוזכרים ואז המצב יותר גרוע. טרחן | 03.10.17 (ל"ת)
1. שוב כותרת בלי חדש מאחוריה.... כתוב מפורשות ש - 60 קומות מאושרים בכפוף לביטול מגבלת הגובה, הוועדה המחוזית פנתה למר"מ לצורך בחינת המגבלה. אני לא מבין מה הכותרת פה... מישהו יכול להסביר? אלי | 03.10.17 (ל"ת)
אכזבה לנמרודי: מגדל בית מעריב יקוצץ ב-18 קומות
15 תגובות לכתיבת תגובה