אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

8.5 מיליון איש לא מספיקים לייצר רווחיות ברשת

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
לכל אלו שמזכירים עלויות משלוח...
הסיבה לעלויות משלוח חינמיות או זולות ביותר באיביי וכו' זה סבסוד של ממשלת סין - אחרת, הייתם משלמים עשרות שקלים גם על הפיצ'יפקס בחמישה שקלים שאתם מזמינים מאיביי. בישראל אין את הסבסוד הזה, ולכן חנות שתשלח לכם מוצר קטנטן שעלה לכם עשרה שקלים, בחינם - תפסיד בערך 20 ש"ח נטו לכל הפחות... לא בדיוק מודל רווחי. מה שאפשר לעשות הוא להטיל מכסים נגד הסינים שמסבסדים משלוחים (וגם ייצור כמובן) ובכך פוגעים בכלכלות מקומיות. הם לא משחקים משחק הוגן, הם משמרים את הסטטוס שלהם בתור "המפעל העולמי להכל", ומורידים כלכלות על הבירכיים. כמובן שלא התייחסתי לערך שולי בייצור וכו', אבל גם אם מתחשבים במודלים כלכליים ותפוקה אולטימטיבית - בכל זאת צריך לעצור אותם. וצריך להודות לטראמפ שפועל על פי תורתו של אדמס לרסן את השערוריה הסינית.
234 | 21.04.19
13.
חוסר היעילות נובע בעיקר מאסטרטגיה פרסומית מיושנת
משרדי הפרסום (גם אלו שכביכול מתמחים באינטרנט) עדיין חושבים חשיבה של פרינט ושל פופ-אפים באתרים המובילים. זה מיושן, לא ממוקד, לא יעיל ויקר מאוד חוץ מזה, בישראל אוהבים לייצר אתרים אינטרנט מסובכים ויקרים להחריד במקום לרכב על פלטפורמות מוכנות שניתן למתג ושעולות גרושים כל חודש ועל זה קם ונופל העסק.
הילדון | 06.10.17
12.
כמה טיפים
מסחר מקוון צריך לתת שירות ללא רבב, חוויה אירופאית או אמריקאית, לא בסטנדרט של החניות הפיזיות בישראל. צריך להקפיד על לוגיסטיקה ועל עמידה בלוחות זמנים. מחירים צריכים להיות ערך ודמי משלוח שואפים לאפס כך שהצעת הערך הכוללת תהיה אטרקטיבית ותגלם הזדמנות. פריסה נוחה לתשלומים (זה היתרון על פני אתרי מסחר מחו"ל!) ומסלולי אשראי.
מגהץ קיטור | 06.10.17
11.
ירון מתגובה 7 צודק לחלוטין. אנחנו את החנויות שלנו מנהלים בלעדית ברשת ומתמקדים בשוק האמריקאי...
ירון מתגובה 7 צודק לחלוטין. אנחנו את החנויות שלנו מנהלים בלעדית ברשת ומתמקדים בשוק האמריקאי. העלויות המשמעותיות היחידות הן לפרסום. כל השאר מתנהל באוטומטיזציה מכסימלית על בסיס דרופשיפינג עם היצרניות. כמה פשוט ככה רווחי ושלא יבלבלו את המוח כל המומחים מטעם עצמם.
moti | 05.10.17
5.
לא מבין איך העלויות הלוגיסטיקות בחנויות פיזיות
יותר נמוכות מבאתר מקוון, האתר לא מאוחסן בקניון, עם מוכרים, עם חשמל וארנונה וכו בסהכ צריך מרכז לוגיסטי שקיים במילא לרוב החברות. כמו כן, עלויות הפרסום ברשת הרבה יותר נמוכות מהטלוויזיה כפי שרוב הרשתות עושות. הבעיה היא המחירים, איך שלא תהפכו את זה, ישראלים לא פראיירים והם לא יקנו חולצה מקסטרו ב 200₪ כשהם יכולים להזמין 2 חולצות של ראלף לורן באינטרנט באותו מחיר. השירות פה גם לא טוב וזו הסיבה שאנשים לא קונים בארץ.
טל | 04.10.17
1.
עלות שטחי מסחרי לעולם לא עולה על 20 אחוז
הכתב והכותב חברי הבנה , מה הפלא שפרופסור מיזרוח או ( ממוקה) הרס את חברת גולף שנוהלה לעילה במשך 20 שנה. מאיפה השטות הזאת ששטחי מסחר מהווים 40/45 מהמחזור מאיפה ? אם כך הדבר אזי שעלות מכר ושטחי מסחר ואין חברה!!!! שטחים מסחר לא יכלו בחברה על 20 אחוז גג 25 כולל ניהול , תוסיף 55 אחוז עלות מכר זה 80 אחוז וכול השאר יהווה עוד בין 7/10 אחוז וכך חברות ריטל נשארות עם נקי של 5/9 כל הניתוח מאוייר יפה אבל עם אפס הבנה אז מה הפלא שחברת טאסק רחסקה את גולף בניצוחו של הקונדיטור מיזרוח שמע לי אליהו שחרר
עובד גולף שמיזרוח החריב | 04.10.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת