אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סטור-נקסט: מחירי המזון עלו מתחילת השנה ב-0.7%

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
כמה מסקנות
1. האוכלוסיה גדלה ב - 1.8% בשנה 2. המחירים עלו ב - 1.0% בשנה 3. המחזורים היו צריכים לעלות ב - 2.8% אבל עלו בפועל בהרבה פחות (איזור ה - 1%) המשמעות היא תזוזה של השוק לקטגוריות זולות יותר, כאשר תגובת הנגד של המותגים היא העלאת מחירים (שמקטינה את מכירות המותגים היקרים עוד יותר). זה משתקף בירידת נתח השוק של החברות הגדולות. בקיצור נראה כמו בשורות רעות מאוד לשטראוס, תנובה והחברה המרכזית (קוקה קולה), וכנראה בשורות טובות לנטו (יבואנית המותגים הפרטיים).
אלון | 10.10.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת