אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרפורמה עובדת: 250 אלף חשבונות פנסיה רדומים נסגרו בחצי שנה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
תגובה ל-5 : אתה מטומטם אמיתי או רק עושה את עצמך?
איזה תגובה עלובה ומתנשאת. האם אתה חושב שהבעלים של מנורה (גוף פרטי להזכירך) היה נותן לסתם מישהו לנהל את החברה ולקבל משכורת של מעל 100 אלף לחודש על כך? לבחור יש הסטוריה מאוד עשירה בשוק ההון וזה שאין כלום בויקיפדיה נוסע בגלל שאף אחד לא הכניס מידע לגביו, כולל לא הוא על עצמו. בקיצור, טול קורה מבין עיניך, ומהר.
דני | 18.10.17
11.
סלינגר פיספסת. מה עם החשבונות הלא פעילים של אנשים שלא עובדים כרגע?
דווקא החלשים שפוטרו ונמצאים בתקופת אבטלה ואין אצלם הפקדות חדשות בקופת הפנסיה, חברות הפנסיה מעלות להם באופן שרירותי ומיידי את דמי הניהול למקסימום המותר בחוק והרפורמות לא נותנות להם מענה מכוון שאין להם קופה פעילה שתמשוך לתוכה את הקופה הלא פעילה. זה מסביר את החשבונות הרבים שיש בהם דמי ניהול מקסימליים. לאנשים הללו אין אפשרות לעבור לקופה זולה יותר.
שוב שכחו את החלשים | 17.10.17
9.
ל- 8
הסיבות שישנם חשבונות לא פעילים הן: 1. לחלק לא מבוטל מהעמיתים יש ביטוח מנהלים פעיל, ואליו לא ניתן לנייד את החשבון הלא פעיל של קרן הפנסיה. 2. חלק מהעמיתים לא עובדים ואין להם הפקדות לקרן פנסיה ואז אין לאן לנייד 3. חלק ויתרו על האפשרות לבצע את המהלך - חברות השיטוח שלחו מכתבים למבוטחים בניסיון למנוע את המהלך, סביר שחלק (מיעוט) כן חתם והביע סירוב.
ד"ר נו | 17.10.17
6.
תודה לדורית סלינגר
אין עליה רפורמות חשובות למען כולנו כולל הר הביטוח האתר החינמי. היא חייבה את כל חברות הביטוח להראות לנו מה הביטוחים שיש לנו ולעדכן את האתר כל חודש. כעת המבוגרים שהיו מקבלים שיחות שיווק אחר הצהריים מוגנים כי אפשר לבדוק שאין לנו כפל ביטוחים. היא גרמה לכך שיש מחשבונים בחינם של ביטוחי חיים וביטוחי בריאות באתר של משרד האוצר. היא חייבה את חברות הביטוח להעלות לאתרים שלהם את הדוחות השנתיים הרבעוניים ומסמכים של הפוליסות שלנו. בקיצור ברכה לענף.
כל הכבוד לדורית סלינגר | 17.10.17
2.
לביטוחי המנהלים עדיין לא נמצא פתרון
מי שיש לו ביטוח מנהלים עם מקדם קצבה מובטח תקוע עדיין עם דמי ניהול אסטרונומיים ובלי שום יכולת לנייד (ניוד יבטל את המקדם המובטח). לפני שנה וחצי הממונה על הביטוח, דורית סלינג'ר, הודיעה שהיא תאשר למבוטחים לעבור לחברה אחרת תוך שמירת המקדם, אבל אף חברת ביטוח לא הציעה צוכנית כזו - אפילו לא חברת הכשרה, שהעתירה שלה היא זו שגרמה לממונה על הביטוח להוציא את ההנחיה. יש פה לכאורה התנהגות קרטלית של חברות הביטוח והממונה צריכה לבדוק את הנושא מחדש.
א. | 17.10.17
1.
שורש הבעיה-ההתנהלות הבוטה של חברות הביטוח
שורש הבעיה-התנהלות חברות הביטוח-כלפינו.אנו שהכסף שלנו-הפכנו בני ערובה.תנסו למשוך או לנייד קופה-ותקללו את הרגע-שהפקדתם את הכסף.שעות המתנה למענה משיבות הודעה מוקלטת הבטחה להשאיר טלפון ויחזרו אלין,צילום צק,אישורים והצהרות-למה כאשר הפקדתה את הכסף-כל הפסטיבל הזה לא היה?זוהי אסטרטגיה מכוונת ומגמתית כדי להתיש לייאש לעייף-ואתה מפסיק לטפל מרוב יאוש והרי עוד חשבון רדום.יש לפתוח בחקירה פלילית כנגד חברות הביטוח על סט המכשולים שהמציאו ולהעמיד לדין.יש לחוקק חוק המחייב העברה או הפקדת הכסף בתוך-3 ימים מיום הבקשה ועל כל יום איחור ריבית-1000 ש"ח.רק כך ילמדו להפסיק להתעמר בכולנו.
אליפז הבגדדי | 17.10.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת