אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תוכנית חירום חדשה של הממשלה תאלץ מפעלים להתחבר לצנרת גז טבעי

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
מה שיהיה שבסוף יעברו לחול
נתחיל מזה שדאגו שמחיר הגז יהיה מנופח, שנית הממשלה עומדת כמו גיסטפו ומחייבת מפעלים לרכוש את הגז במחיר פסיכי. מה ההבדל בין דרישות הממשלה לבין אירגון פשע. כמו שזה נראה אין הבדל, תוסיפו לזה שעלות היצור גבוהה רק בגלל ריגולציה ומיסוי עקיף מאוד גבוהה. ותקבלו שקצב מעבר מפעלים לחול רק ילך ויגבר. תחשבו על סוגת ונגב קרמיקה שסגרו מפעלים תחשבו כמה יעשו זאת בקלות יתרה ברגע שיכבידו עוד על המגזר העיסקי.
אזרח | 17.10.17
4.
שוד הגז הגדול. שחיתות
האייקונים מוכרים את הגז במחיר מופקע למפעלים של 6 דולר שעלות הגז היא 40 סנט. מרוויחים בשנה מעל 10 מיליארד שקל מהגז. ואנחנו הציבור נממן את החיבור שלהם למפעלים כדי שירוויחו עוד 10 והממשלה מתנהלת כארגון פשע שגובה פרוטקשן לטייקונים מהיצרנים שעדיין לא סגרו את המפעל ועברו לייצר בסין ובטורקיה
אבי | 17.10.17
3.
כמו כל דבר במדינת החכמים, רק בכוח למול החלשים
-אולי תתנו יותר סופסידיות ותמריצים -אולי תפתחו את התשתיות יותר מהר -אולי תקלו על תהליך ההגזה -אולי תפתחו את השוק לתחרות (שלושה יועצים, שני פקחי ריתוך ן-PB אחד) -הייתי שם, ראיתי את השחיטות ואת הקושי של לקוחות הקצה שנכנסים לתהליך של שנתיים-שלוש ויוצאים ממנו בשן ועין. -מציע לממשל לפקוח עניים ולא לטמון את ראשו בחול.
דני | 17.10.17
1.
כדאיות כלכלית
בישראל לרוב לא יודעים לחשב כדאיות כלכלית. עבדתי בחברה שלא טיפלה ברכבים שלהם למרות שיש כסף בקופה מצרכי חיסכון. אבל בסוף בגלל אי טיפול הוציאו סכום דומה כל חודש וחצי על עודף צריכת דלק ועוד מלא הפסד במכירת רכבים. בסוף זה היה יוצאיקר פי12+ מעלות טיפול רכב. וכך ראיתי בהרבה חברות בהרבה תחומים. פשוט טמטום.
כדאיות כלכלית | 17.10.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת