אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המכה הקשה שתספוג לאומי קארד

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
דרך אגב
לאומי קארד לא עשתה עבודה יותר מידי טובה בלממש את מלוא פוטנציאל המועדון: לא הייתה פנייה אישית בדיוור ישיר לחברי מועדון שופרסל להצטרף לכרטיס האשראי, שיווק הלוואות לחברי מועדון שלא ע"ג הכרטיס נעשה באופן מינורי וודאי שלא באופן אטרקטיבי, מדיניות חיתום מדירה (בעייתית גם במועדונים אחרים של חברת האשראי) שמשאירה יותר מידי חברי מועדון בלי אפשרות לקבל כרטיס ובלי רצון לתת חלופה (שקיימת - Cash Card).
מגהץ קיטור | 22.10.17
17.
כמה נקודות
לטוב ולרע, מוקדם להספיד את לאומי קארד. יש לחברה כמה מנועי צמיחה בתחום ההנפקה - שיתוף הפעולה עם ההסתדרות (מועדון "ביחד בשבילך"), הבלעדיות במתן הטבות למשרתי מילואים (מועדון "בהצדעה") והחבירה האסטרטגית לבוגרי מוסדות לימוד אקדמאיים (מועדונים שונים). המשותף גם לכולם הוא פטור מתמשך מדמי כרטיס שאותו מחזיקי כרטיס שופרסל יוכלו רק לחלום לקבל מכא"ל, חברת האשראי היקרה ביותר והקשוחה ביותר. מצד שני, למדנו מהטור כי שופרסל גבתה עמלה מחברת האשראי עבור כל כרטיס - ובלאומי קארד היא תורגמה לדמי חבר החל מהשנה השנייה (נוסף לדמי כרטיס, ורק ממחזיקי כרטיס האשראי), מדיניות שמאוד לא מסתכלת על הלקוח (חבר המועדון), ומתאימה כמו כפפה ליד ל-DNA של כא"ל (שלא נאמר, הריביות בכרטיס שופרסל היו גם ככה גבוהות מכרטיס לאומי קארד מקביל). הרצון לייפוי לאומי קארד לקראת מכירתה גורם לה לעבור שנה לא טובה מבחינה צרכנית: ביטול פטורים מעמלות, המצאת עמלות חדשות, ביטול והרעה של הטבות ותוכניות נאמנות, צמצום השירות. למרבה האכזבה של לקוחות הכרטיס, זה עדיין כלום לעומת רמת השירות, מחיר השורות וההטבות שיקבלו מכא"ל - וזה הולך להיות יותר גרוע.
מגהץ קיטור | 22.10.17
13.
מדהים - תקראו את הכתבה עד הסוף.
לא ברור לי למה הנושא הזה נמצא בסוף באיזכור של כמה שורות בודדות. האם יתכן שכ.א.ל גובים 11% על הריבית בעוד לאומי קורה גובים רק שש ומשהו? אנחנו לוקחים משכנתה ועל ריבית של 0.1% עושים עניין, פה מדובר בכמעט 5%. האם ידעתם את זה? האם זה היה אכפת לרשת שחתתנה איתה את ההסכם שאנחנו הצרכנים נשלם חמשה אחוז יותר? אלה גנבים ואלה חוצפנים.
אחד ש... | 21.10.17
10.
רקפת תתעוררי
דיגיטל ופפר זו עטיפה יפה ומנוף להרצאות בכנסים נחשבים ברחבי העולם. במציאות צריך לדאוג לתוכן יום יומי של חיזוק קשרים עם לקוחות ושותפים עסקיים. את זה, עם כל הכבוד את לא יכולה להשאיר בידיים של רואי חשבון ועורכי דין שזה מכבר הבאת להנהלה וכל מה שהם מכירים זה שיקולי טווח קצר ואקסלים. יחסי אנוש ונשמה עסקית יכולים לבוא רק ממנהלי עסקים מנוסים שעל פי רוב צמחו במערכת והוכיחו את עצמם לאורך שנים גם בהצלחות וגם בכשלונות.
הדירקטור | 21.10.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת