22. צרפו קניונים למגדלי המגורים גם אצלנו ברמת הוד בונים הרבה מגדלים, אבל חוץ מזה - יבש. אני לא רגיל שמגדלים משמשים למגורי אדם. אני רגיל גם לחנויות בבסיסי הבתים המשותפים. אז לא יזיק להצמיד להם גם כמה עסקים ומרכזי קניות. כי בשביל התושבים המגדלים האלה מגבירים את העומס בכביש המהיר הסמוך. עמית | 27.10.17 (ל"ת)
21. בבגדים ונעלים אני בא רק למדוד.לקנות באינטרנט בלבד מחיר המוצר שקונים בקניון הוא יקר באחוזים ניכרים בגלל ההוצאות של החנות כמו דמי ניהול,שכירות,ארנונה,חשמל,מיים עובדים ביטוחים ועוד הוצאות שלא אפרט. היתרון הכי גדול בקניון שייש סיפוק מידי ויש מיזוג אויר. טלטל | 22.10.17 (ל"ת)
19. מנפלאות הבנקים המרכזיים השקעות חסרות תכלית בעידן של אשראי זול . הנדלן הישראלי:מגורים ומשרדים,מסחרי ותעשייה כמו חור שחור ייקרוס לתוך עצמו . המלך עירום .זה לא פאטמורגנה .כל השאר בלבולי ביצים וזמן שאול... ר | 22.10.17 (ל"ת)
18. גלגל הצלה החשיבה שהרכבת תציל את המצב היא טעות,הנוסעים יורדים/עולים וממהרים לעיסוקיהם פיני1 | 22.10.17 (ל"ת)
17. יותר מידי מסחר במקום להשקיע בבניית דירות, משקיעים במסחר ולשם מה? הרי הרבה אנשים מבינים כי המחירים בארץ גבוהים ולפעמים גבוהים מידי ולא בצדק. ואין פלא שהרבה מאיתנו, ובעיקר צעירים, עברו לאתרי קניות מסין כדי לבצע את רוב הקניות שלהם הכוללים אופנה, אקססוריז ועוד. בזבוז של מקום בשביל מסחר שבעתיד הוא הולך להיות רדום. תראו מה קורה בארה״ב הידועה בתרבות בשופינג המוגזמת שלה: הדור החדש, ואולי גם הדור הישן, כבר לא קונה בקניונים הענקיים שנפתחו בכל פינה. ורשתות גדולות מאוד סוגרים סניפים. יש גבול. יותר מידי שטחי מסחר. אבי | 22.10.17 (ל"ת)
15. תקשיבו טוב ,חמודים שלי - בלי מתיכת פנים רצינית ברח' הארבעה ובמיוחד שיקום רציני בחצר האחורי שלה לא יאזור כלום - איה של זוועה בין כל היופי שבונים מסוביב.פשוט בא לי למות כשאני עולה מהחניון תת קרקעי ... מרות אפוקליפתיות מלוות ברעש מזגנים וריחות סירחון של מיסעדות שבחצרר והמזרקה המינימליסתית לא משפרת את המצב בשיט..תחשבו על זה.... שלמה המלך | 22.10.17 (ל"ת)
14. לא מגיע לשם רק שאין ברירה לאיזה משרד ממשלתי - סיוט . האזור הזה יכול להתחרות רק ב אזור יגאל אלון על הפקק המסוייט של המדינה . בעל רכב שרוצה להשתמש בו # | 22.10.17 (ל"ת)
13. יש מקום לכולם. ואם עסקים לא יגמרו את החודש ניתן להוריד מחיר שכירות תנו מחיר הודו | 22.10.17 (ל"ת)
12. הו, המגלומניה התל אביבית. חיים בסרט, אלה. מי בדיוק יגיע לקניונים המפונפנים שלכם מערים אחרות? אין גישה נוחה מהרכבת, הסביבה רועשת להחריד ולא נעימה, וממילא הכי קל לקנות אונליין, זה לא דורש ממך שום מאמץ. וקפה איטליה, או כל מסעדה אחרת אינם סיבה מספיק טובה להגיע לקניון tlv המגעיל. והוא ימשיך לעמוד בשממונו. חיים בסרט. לילי | 22.10.17 (ל"ת)
9. יש להגדיר מחדש את המילה יוקרה, יוקרה צמרתי חלום פסגה, זה כאשר יש אין סוף פקקים מתחת לביתך הצמרתי? רכבות רועשות מכל הכיוונים כבישים עם 8 מסלולים למרגלות מרפסתך? והכל י ו ק ר ת י במחירים יוקרתיים? האם באמת כולנו חולים או שמנסים להפוך אותנו בכוח לחולים ? גודמן | 22.10.17 (ל"ת)
6. כרגע יש מקום לכולם ואם השלמת הקו האדום והקו הירוק שיעברו באזור של TLV. נראה שבאמת יש מקום לכולם, אין ספק שהפדיון למ"ר בעזריאלי יירד אבל הוא עדיין יהיה מאוד ריווחי. דניאל | 22.10.17 (ל"ת)
5. מחכה להם התיירים - באים לירושלים העובדים - מפחדים לעזוב את המשרדים במהלך היום הדיירים במגדלים החדשים - משועבדים למשכנתא שלא משאירה להם הכנסה פנויה ...מי בדיוק יבוא לקניונים הפלצניים שלהם ? הפתעה | 22.10.17 (ל"ת)
2. משקיעים בנדל"ן ודורשים מחירים שבעלי העסקים מתקשים לעמוד בעלי העסקים הם אלה שיגרמו לאנשים להגיע ,אי אפשר לאכלס את הפרויקטים רק בחברות בנלאומיות ,ובעלי העסקים נופלים בגלל ההוצאות הקבועות החודשיות ,זה למה נסגרו עכשיו מסעדות ברחוב הארבעה .bbb וכו . שכחו להכניס פנימה גימיקים שיביאו טרפיק ,אבל הגימיקים האלה לא מסוגלים לשלם סכומים גבוהים כמו שדורשים .כן מוכנים להתחשבן על אחוזים מהמחזור אבל עדין לא השכילו הבעלים לאפשר להם. גיא | 22.10.17 (ל"ת)
דילמת הקניונים: איך שורדים בתוך 214 אלף מ"ר של שופינג
23 תגובות לכתיבת תגובה