8. רכב יפני רכב יפני לא אמין יותר אלה אם הוא רכב פשוט טכנולוגי. כמו כן המוסכים של רכב יפני היו פושטים רגל אם לא היה להם עבודה איציק | 12.11.17 (ל"ת)
7. האם הסטיגמה על כלי רכב צרפתיים מתפוגגת ? אני מתחיל לראות רנו.. פג'ו.. סיטרואן בכבישים.. 3008 ממש יפה... מוטי | 12.11.17 (ל"ת)
5. זה נכון שנותנים 5 שנים אחריות על המכונית? נשמע לי מטורף - אפילו היפנים לא נותנים 5 שנים נהג חדש | 12.11.17 (ל"ת)
4. בצעדים קטנים אין ספק שפיג'ו וסיטרואן משנים כיוון. זה כמובן מתחיל עם מוצרים טובים יותר, וממשיך עם הורדת מחיר גורפת ומתן 5 שנות אחריות. נכון שיש עוד מה לשפר אבל נראה שהם בכיוון הנכון. אייל | 12.11.17 (ל"ת)
3. סיטוראן סובלת ממוניטין גרוע שלא בצדק אני לא רואה שמוסכים של חברות יפניות יושבים בחוסר מעש. אני גם לא רואה שמכוניות יפניות נמכרות במחיר מחירון או מיד אחרי הפרסום. הכל סטיגמות ללא כיסוי תמיר | 12.11.17 (ל"ת)
2. עוד זבל שאני אנסה למכור לכם במחיר לא רלוונטי.. חכו עוד קצת.. אני מבטיח לפשוט רגל.. מבטיח דורי מנור | 27.10.17 (ל"ת)
1. משהו תמוה עם המנוע מנוע שזכה בתשבוחות ופרסים ובפיגו 2008 ששוקלת רק 5 אחוז פחות נותן ביצועים מעוחלים 10.3 שניות מ0 ל100 וצריכת דלק של 1 ל21 לערך איך הכל השתנה עם קצת משקל וצורה? גם הגיר אמור להיות מעולה ואיר באמפס שלא מוצעים פספוס לא דובר על הפרקטיקה. מדובר בקרוסאובר הכי פרקטי בקטגוריה בלי תחרות. עדיף כם על חלק מהקטגוריה מעל אולי צריך לקבל 130 כס ולתת 10 שניות ל100 או פחות א | 26.10.17 (ל"ת)
מבחן רכב: סיטרואן C3 איירקרוס - רכב כביש־שטח מגניב ומשעשע שלא רוצה שטח
9 תגובות לכתיבת תגובה