5. סקודה אכן יצרן מרשים מאוד יש לי אוקטביה כבר 3 שנים 1.4 DSG וזה אוטו מעולה. ים מקום בתא המטען, צריכת דלק טובה, זינוקים מהמקום ותאוצות ביניים שמשאירים אבק לכולם והמון מרווח בתא הנוסעים כולל במושב האחורי. בקיץ שעבר טיילתי בצ'כיה והגעתי לבמקרה למוזיאון של החברה ונכנסתי ואז אחרי שעה הבנתי איזה פאסון החברה הזאת. אחת הותיקות והיצירתיות בעולם הרכב שפשוט עד לפני שלושים שנה פשוט היתה מוסתרת מאחורי מסך הברזל. החיבור לקונצרן פולקסווגן עשה טוב לשני הצדדים והלקוחות נהנים. לא כתוב בכתבה מתי המכונית הזאת תגיע לארץ ומה יהיה המחיר שלה אם מישהו יודע במקרה דודי | 01.11.17 (ל"ת)
4. עם גיר כזה אסור לקנות ולא משנה כמה הרכב טוב הקארוק כנראה רכב מעולה, אבל עם גיר כזה, שאינספור מכוניות שיש להם אותו נתקעים כבר אחרי כמה עשרות אלפי קמ והיבואן מזלזל פשוט אסור לקנות. הגיר לא מותאם לנסיעות בפקקים בשילוב מדינות חמות כמו שלנו. לראיה, יפן העיפה את הגיר בבושת פנים והם מקבלים גיר שונה. ואנחנו? טמבלים. ועוד שנתיים אחריות זה בדיחה שחורה משה | 31.10.17 (ל"ת)
3. כבעלים של yeti TDI מחכה לקארוק TDI 4x4 לשדרוג מקווה שיביאו גרסת דיזל 4x4. אחליף את היטי דיזל 4x4 בקארוק.... יורי | 30.10.17 (ל"ת)
2. מותג מעולה, רכבים מצוינים, יבואן ע-ל-ו-ב! מדובא באמת ברכבים מעולים ומוצלחים, חבל רק שמי שמייבא אותם זה יבואן שכ"כ מזלזל בלקוחות, וגם במותגים שהוא בעצמו מייבא. למשל לא דאג לעברת מערכות מולטימדיה של היצרן, מתייחס בזלזול והתנשאות, מחירי חלפים יקרים להחריד ועוד. אורן | 30.10.17 (ל"ת)
סקודה קארוק: ראש חץ שמכוון למיינסטרים
9 תגובות לכתיבת תגובה