אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

UberDAY: שר התחבורה זועם על הנהלת אובר בישראל

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
תפקודו של שר התחבורה
שר התחבורה ישראל כץ מבצע מהפכה בכבישים במדינה. וכאשר רוצה לשמור על החוק נגד כניסה של גופים כמו אובר צריך לתמוך בו בכל דרך.חברה שרוצה להסיע נוסעים ללא ביטוח .לא לשלם מס.לא לקבל רשיון להסעת נוסעים.כך לא מתנהגת מדינה מתוקנת .כל הכבוד לשר התחבורה
חנן | 05.11.17
38.
אתם כנראה חיים בלה לה לנד
אסור בכל תכלית של איסור שיבוצעו נסיעות של אובר בארץ זה לא חוקי נקודה ! יש חוק של איסור לקיחת שכר על נסיעה , הפעלת רכב כמונית ללא רישיון וללא רישיון עסק. עובדים עליכם בעיניים על אלה שבעד אובר אני רוצה לראות אתכם או יותר נכון שהילדה שלכם הקטנה תעלה עם אדם זר ברכב פרטי אתם תתנו לזה יד??? בושה וחרפה בשביל 10 שקל לחסוך או לא יודע מה אתם מוכנים למכור את אמא שלכם.
משה | 03.11.17
37.
מחיר נסיעה על פי החוק במוניות
אדוני השר ,שר התחבורה עד היום לא שמעתי אותך בתקשורת או בכול מקום רלוונטי מגיב על העובדה שרשות שדות התעופה שמה עצמה כאחת שקובעת מחירי נסיעה במונית ! הלו אתה אדוני השר אתה זה שקובע את תעריפי הנסיעה במונית ( הפעלת מונה או מחיר נסיעה הנקוב במונה על פי הנחיות משרד התחבורה ) אז בבקשה ענה לשאלה זו .
אייל | 03.11.17
34.
שר התחבורה
עדיף ששר התחבורה שיש לו כוונות לרוץ לראש ממשלה יתעסק בתפקיד הנוכחי שלו...שידאג לתחבורה ציבורית נאותה וזה כולל כל הסוגים/אוטובוסים שמגיעים בזמן ותקינים/ ש מוניות שנתב"ג יהיו מוניות מסודרת במחיר שפוי/ שרכבת ישראל תעבוד יותר מאשר מושבתת/ שלא נצטרך לבלות שעות בפקקים על הכביש
אזרחית | 02.11.17
32.
ישראל כץ הוא לוביסט של נהגי המוניות.
אבוי לנו שאדם מושחת כמוהו נושא אצלינו במשרת שר התחבורה. במקום לקדם ולפתח בלי הפסקה את נושא התחבורה הציבורית, שאובר היא חלק ממנה, ישראל כץ דואג לאינטרסים הפוליטיים שלו עצמו. כנראה ללא תמיכה של גוש נהגי המוניות הוא יתרסק בפריימריס הקרובים של הליכוד. כל הדאגה של ישראל כץ ממוקדת בעתיד הפוליטי שלו עצמו.
דווידי | 02.11.17
28.
אם אני ו-3 חברים נוסעים באוטו שלי טיול ומתחלקים בהוצאות, זו נסיעה פרטית!
אם אין פה רווח, אלא השתתפות בהוצאות, למשרד התחבורה יהיה קשה מאד לאסור את זה. השרות הזה זהה בדיוק למצב בו אני ו-3 חברים נוסעים לטיול ומתחלקים בהוצאות...ואם את זה משרד התחבורה לא יכול לאסור, איך יאסור את השרות הזהה של אובר. נ.ב. אם אני נוסע עם חברים לטיול והם משתתפים איתי בהוצאות, זה עדין נסיעה פרטית שלא דורשת שינוי בפוליסת הביטוח.
היפה בשיטה-לא צריך ביטוח מיוחד ורישיון | 01.11.17
11.
לכל אלה שנגד אובר
כל הרעיון של "רשיון מונית" וכל מיני שקרים זה לא כדי להגן עליכם אלא כדי לסחוט כספים. האחריות של האנשים תמיד עליהם. וכמו שאני לא יכול לתבוע את ביבי שערבים דוקרים ברחובות ככה אתם לא יכולים להגיד לאובר לא לתת שירות שהמדינה צריכה אותו כמו אוויר לנשימה. הכל פה מושחת. תנו כבר שוק חופשי ותעזבו אותנו מהאינטרסים הנסתרים שלכם.
שוקי הכל יכול | 01.11.17
8.
אובר מכניסה אצבע לעין לכל עובדי התחבורה הציבורית,ובראשם נהגי המוניות
ולנהגים שמשתתפים במיזם ולוקחים נוסעים בתשלום ללא רשיון , שימו לב לתנאי פוליסת הביטוח שלכם שלא מכסה נזקי תאונות לנוסעים שנלקחו בתשלום בניגוד לחוק ברכב שאינו רכב ציבורי ועל ידי נהג שאינו נושא רשיון נהיגה ברכב ציבורי.
יוסי | 01.11.17
5.
לאובר מוניטין עשיר בהפרה בוטה של החוק
במדינות אחרות מנהלים באובר הובאו למעצר ומשפט. הנכונות של מנהלי אובר בישראל להפר את החוק, נובעת ככל הנראה מהביטחון שאובר תספק להם מטריה משפטית, כזו שתציל אותם מהרשעה בפלילים. מחזק ידי שר התחבורה שלא להכנע למניפולציות של החברה הנכלולית. רוצה להסיע נוסעים? שתפעל לפי החוק והרגולציה שמטרתם אחת: להגן על בטחון הנוסעים והציבור בכלל.
אבי | 01.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת