41. תפקודו של שר התחבורה שר התחבורה ישראל כץ מבצע מהפכה בכבישים במדינה. וכאשר רוצה לשמור על החוק נגד כניסה של גופים כמו אובר צריך לתמוך בו בכל דרך.חברה שרוצה להסיע נוסעים ללא ביטוח .לא לשלם מס.לא לקבל רשיון להסעת נוסעים.כך לא מתנהגת מדינה מתוקנת .כל הכבוד לשר התחבורה חנן | 05.11.17 (ל"ת)
40. מעלמי מיסים לקחת עם פריבט מתא לשדה תעופה 120 שח זה פרנסה לא על הדרך על הדרך זה 20 שח ולשלם עלזה מעמ אדי | 05.11.17 (ל"ת)
39. הבתיים עידן המוניות במוקדם או במאוחר יעיפו אותם אי אפשר לעצור הובר ליפט ויה זו רק שאלה של זמן. מיקי | 05.11.17 (ל"ת)
38. אתם כנראה חיים בלה לה לנד אסור בכל תכלית של איסור שיבוצעו נסיעות של אובר בארץ זה לא חוקי נקודה ! יש חוק של איסור לקיחת שכר על נסיעה , הפעלת רכב כמונית ללא רישיון וללא רישיון עסק. עובדים עליכם בעיניים על אלה שבעד אובר אני רוצה לראות אתכם או יותר נכון שהילדה שלכם הקטנה תעלה עם אדם זר ברכב פרטי אתם תתנו לזה יד??? בושה וחרפה בשביל 10 שקל לחסוך או לא יודע מה אתם מוכנים למכור את אמא שלכם. משה | 03.11.17 (ל"ת)
37. מחיר נסיעה על פי החוק במוניות אדוני השר ,שר התחבורה עד היום לא שמעתי אותך בתקשורת או בכול מקום רלוונטי מגיב על העובדה שרשות שדות התעופה שמה עצמה כאחת שקובעת מחירי נסיעה במונית ! הלו אתה אדוני השר אתה זה שקובע את תעריפי הנסיעה במונית ( הפעלת מונה או מחיר נסיעה הנקוב במונה על פי הנחיות משרד התחבורה ) אז בבקשה ענה לשאלה זו . אייל | 03.11.17 (ל"ת)
36. הלכתם לאיבוד אובר היא לא חברה ישראלית, היא משלמת מיסים בארה״ב. בכל נסיעה שלכם עם אובר אתם מוציאים כסף מתוך התלג ומעבירים אותו לארה״ב. אחכ אתם מתלוננים שמעלים לכם את המיסים. כלכלן | 02.11.17 (ל"ת)
35. לכל המקטרגים מטעם אובר השר אומר דברים נכונים, מה שאובר רוצה זה רכבים פרטיים ולגבות עמלה ולאחר שבירת השוק תילה מחירים, כבר היום כאשר היא מסווגת את התשלום כהחזר הוצאות המחיר בתל אביב כמעט זהה למונית ובמקרים מסויימים אף יקר יותר, אבי | 02.11.17 (ל"ת)
34. שר התחבורה עדיף ששר התחבורה שיש לו כוונות לרוץ לראש ממשלה יתעסק בתפקיד הנוכחי שלו...שידאג לתחבורה ציבורית נאותה וזה כולל כל הסוגים/אוטובוסים שמגיעים בזמן ותקינים/ ש מוניות שנתב"ג יהיו מוניות מסודרת במחיר שפוי/ שרכבת ישראל תעבוד יותר מאשר מושבתת/ שלא נצטרך לבלות שעות בפקקים על הכביש אזרחית | 02.11.17 (ל"ת)
33. מה הבדל בין השכרת דירה ל אובר? כאשר משכירים דירה - לא צריכים לדווח לרשות המיסים עד בערך 5000 ש"ח. כנרא שוכר גם משתתף בהוהאות דירה?ומדינה מרשה!!!! אבל ברכב זה אחר? הגיע זמן לתת החזרי הוצאות לכולם!!! רומן | 02.11.17 (ל"ת)
32. ישראל כץ הוא לוביסט של נהגי המוניות. אבוי לנו שאדם מושחת כמוהו נושא אצלינו במשרת שר התחבורה. במקום לקדם ולפתח בלי הפסקה את נושא התחבורה הציבורית, שאובר היא חלק ממנה, ישראל כץ דואג לאינטרסים הפוליטיים שלו עצמו. כנראה ללא תמיכה של גוש נהגי המוניות הוא יתרסק בפריימריס הקרובים של הליכוד. כל הדאגה של ישראל כץ ממוקדת בעתיד הפוליטי שלו עצמו. דווידי | 02.11.17 (ל"ת)
31. כל הכבוד לשר התחבורה רבותיי חלקכם הגדול פה טועה. אובר תנצל את הנהגים. יהיו כל כך הרבה נהגי מוניות ברכב פרטי עד כדי כך שנהג רכב פרטי ירוויח נטו 5 שח לשעה. זה מה שאתם רוצים להרוויח מירידת מחירים תוך כדי ניצול. שלומקה | 02.11.17 (ל"ת)
30. כ״ץ שבוי של נהגי המוניות מצביעי הליכוד האזרחים וטובת הציבור לא מעניינים אותו, רק לספק את קבוצת מצבעי הליכוד נהגי המוניות, זו פעולה של אובר שבאמת יכולה לצמצם את כמות הרכבים הפרטיים. טל | 01.11.17 (ל"ת)
28. אם אני ו-3 חברים נוסעים באוטו שלי טיול ומתחלקים בהוצאות, זו נסיעה פרטית! אם אין פה רווח, אלא השתתפות בהוצאות, למשרד התחבורה יהיה קשה מאד לאסור את זה. השרות הזה זהה בדיוק למצב בו אני ו-3 חברים נוסעים לטיול ומתחלקים בהוצאות...ואם את זה משרד התחבורה לא יכול לאסור, איך יאסור את השרות הזהה של אובר. נ.ב. אם אני נוסע עם חברים לטיול והם משתתפים איתי בהוצאות, זה עדין נסיעה פרטית שלא דורשת שינוי בפוליסת הביטוח. היפה בשיטה-לא צריך ביטוח מיוחד ורישיון | 01.11.17 (ל"ת)
27. זה הכץ רוצה להיות רוהמ? הרוגים בשיא בכביש, פקקים ומלחמה בגורמים שמסכנים את איגוד המוניות שתומכים בכץ גם אם תהיה הקלה בכבישים פוז | 02.11.17 (ל"ת)
26. אני מוכן להסיע בחינם דרך אובר, כדי להוריד גודש וזיהום- כלכלה שיתופית מטיבה עם כולם אבי | 02.11.17 (ל"ת)
24. כשיהיו רובוטים שיעבדו במקום אנשים המדינה תעצור את הרובוטים? כשיהיו רובוטים שיעבדו במקום אנשים המדינה תעצור את הרובוטים? רוני111 | 01.11.17 (ל"ת)
21. אם אובר זה "כמו מונית - בלי רישיון מונית", אז זה לא חוקי זה לא משנה איך מתבצע התשלום, העיסוק הוא הסעת נוסעים ולכן יש צורך ברישיון עסק שאובר בחיים לא יקבלו מכץ שי | 01.11.17 (ל"ת)
17. למה בכלל הוא קורא לעצמו שר תחבורה? לא מעניינת אותו תחבורה. לא מעניין אותו הציבור. הוא בעצם השר לענייני תשלומים לנהגי מוניות. אחד הבזויים בממשלה, וזאת תחרות רצינית. בבו | 01.11.17 (ל"ת)
16. מי שלוקח נוסעים בתשלום ברכבו חייב לעשות ביטוח לנוסעים בשכר ...לא עשית אכלת אותה !! ۩*)•※•☼•※•(*۩ המסביר לצרכן | 01.11.17 (ל"ת)
12. השר הכי רציני (ומקצועי ) בממשלת הבובות של ביבי... אני ממש לא ליכודניק ובכל זאת לא ראיתי שר שעובד כל כך קשה בעד האזרחים ופיתוח התחבורה בישראל, מעורב עד הפרטים הקטנים ועושה מהפכה של ממש בתחבורה בשנים האחרונות. נקודת זכות ( כנראה היחידה) בממשלת הבובות של ביבי. אסף | 01.11.17 (ל"ת)
11. לכל אלה שנגד אובר כל הרעיון של "רשיון מונית" וכל מיני שקרים זה לא כדי להגן עליכם אלא כדי לסחוט כספים. האחריות של האנשים תמיד עליהם. וכמו שאני לא יכול לתבוע את ביבי שערבים דוקרים ברחובות ככה אתם לא יכולים להגיד לאובר לא לתת שירות שהמדינה צריכה אותו כמו אוויר לנשימה. הכל פה מושחת. תנו כבר שוק חופשי ותעזבו אותנו מהאינטרסים הנסתרים שלכם. שוקי הכל יכול | 01.11.17 (ל"ת)
10. כל אשר על כץ לעשות הוא לדרוש רישיון מונית לאובר... זה בדיוק הדרך בה עצרו את אובר באירופה או כל מקום אחר. הם דרשו שמי שמשחק אותה נהג מונית גם יחזיק ברישיון שכזה. זה עצר את אובר בחריקת בלמים. מוניות בע"מ | 01.11.17 (ל"ת)
8. אובר מכניסה אצבע לעין לכל עובדי התחבורה הציבורית,ובראשם נהגי המוניות ולנהגים שמשתתפים במיזם ולוקחים נוסעים בתשלום ללא רשיון , שימו לב לתנאי פוליסת הביטוח שלכם שלא מכסה נזקי תאונות לנוסעים שנלקחו בתשלום בניגוד לחוק ברכב שאינו רכב ציבורי ועל ידי נהג שאינו נושא רשיון נהיגה ברכב ציבורי. יוסי | 01.11.17 (ל"ת)
5. לאובר מוניטין עשיר בהפרה בוטה של החוק במדינות אחרות מנהלים באובר הובאו למעצר ומשפט. הנכונות של מנהלי אובר בישראל להפר את החוק, נובעת ככל הנראה מהביטחון שאובר תספק להם מטריה משפטית, כזו שתציל אותם מהרשעה בפלילים. מחזק ידי שר התחבורה שלא להכנע למניפולציות של החברה הנכלולית. רוצה להסיע נוסעים? שתפעל לפי החוק והרגולציה שמטרתם אחת: להגן על בטחון הנוסעים והציבור בכלל. אבי | 01.11.17 (ל"ת)
3. אין על אובר מי שניסה בחו"ל, יודע שהשירות יותר ממצוין, חוסך זמן וכסף! אמנם זה יפגע בנהגי המוניות בארץ, אבל לא לאפשר לאובר לפעול בארץ זה בעצם לחתום אותנו כמדינת עולם שלישי. מה שכנראה יקרה, אבל רק שתדעו. שי | 01.11.17 (ל"ת)
2. כל הכבוד לשר כץ אני מצדיע לך אחד משרי התחבורה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל אף אחד לא יצליח לכופף אותו גם לא נתנייהו אריאל | 01.11.17 (ל"ת)
1. ישראל כץ מכניס לאזרחים אצבע לעין. תודה לאובר שמכניסה לו בחזרה שלוש שעות בכבישים במקום שעה | 01.11.17 (ל"ת)
UberDAY: שר התחבורה זועם על הנהלת אובר בישראל
41 תגובות לכתיבת תגובה