אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה חברת התעופה של פינלנד שוקלת את הנוסעים?

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
למגיב 5 - לא קיימת שום אנליזה שמצדיקה את ההצעה שלך
העובדה הסטטיסטית ש95% מהאנשים חוזרים למשקלם לפני הדיאטה מצביעה על כך שרצון אינו מספיק. בנוסף אין קישור חד משמעי בין עודף משקל קל בינוני לתחלואה ויש מחקרים שטוענים שאורך החיים של בעלי עודף משקל מסויים גבוה משל רזים. יש מחקרים שמראים שעודף משקל הוא תוצאה ולא גורם. בקיצור הנושא עדיין מורכב מאוד ביחס לעישון ולא כל כך תומך בטענות שלך.
יוסי | 07.11.17
7.
למגיב 6- מבחינה כלכלית משקל נוסע משפיע רק על צריכת דלק וגם זה באופן שולי מאוד
משקל יתר של מזוודה מעל 20/23ק"ג אירופה/ארה"ב קשור לבריאות הסבלים בלבד, היתר פשוט מנגנון לחליבת כסף. מטוס גדול של 400 נוסעים מגיע ל375 טון, מתוך זה משקל 400 הנוסעים מגיע ל30טון מקסימום. נוסע ששוקל 25ק"ג מעל לממוצע מוסיף 25/350000=. 0.00007 אם תוסיף את החלק היחסי למחיר הכרטיס זה תוספת של 7 סנט על 1000דולר. הסופרלטיבים שלך מוגזמים, קצת צניעות לא הייתה מזיקה לך, תעשיית התעופה מעסיקה עובדים חכמים לא פחות ממך ואולי יותר..
אבי | 07.11.17
6.
למה על משקל עודף במזוודה משלמים (והרבה) ועל משקל גוף לא משלמים כלום ?
לא ברורה לי הצביעות הזו. מגבילים את משקל המזוודה שמותר להעלות על הטיסה. אם יש חריגה משלמים והרבה. אבל אדם ששוקל 150 קילו משלם את אותו מחיר כמו ילד ששוקל 40 קילו. אין שום סיבה הגיונית שלא יהיה מחיר שונה בהתאם למשקל של האדם. לדוגמא: עד 40 קילו = $600 עד 60 קילו = $620 עד 80 קילו = $640 וכן הלאה
צביעות | 07.11.17
5.
זה רעיון מצוין
כמו שאנשים שמעשנים משלמים פרמיות ביטוח יקרות יותר, כך אנשים בעודף משקל (למעט במקרים שעודף המשקל נובע ממחלה או עקב נכות שמונעת ממנו את היכולת להתאמן), צריכים לשלם יותר. לא הגיוני שאדם ששומר על הבריאות ובכך למעשה מהווה פחות נטל כלכלי על מערכת הבריאות יצטרך לשלם כמו מי שמזניח את בריאותו ומהווה נטל על מערכת הבריאות. לאנשים צריכה להיות אחריות על גופם ומי שבוחר לא לעשות כן - זאת זכותו המלאה, אך שיישא בעלויות הכספיות. כמו שנהג זהיר משלם ביטוח יותר זול לעומת נהג שמועד לפורענות.
מקפיד על בריאות | 06.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת