8. לא הבנתי למה יסכימו לשלם מחיר כלכך יקר אם בשכירות ליום אחד כיום זה בהרבההההההה פחות,אז איפה בדיוק השכל ברח? דנה | 14.11.17 (ל"ת)
7. במקום להשקיע בתחבורה ציבורית, מסבסדים יזם פרטי הרי המיזם הזה לא מוריד מכוניות מהכבישים, אלא במיקרה הטוב אם בעקבות המיזם מאות רבות של אנשים יוותרו על הרכב הפרטי אז יהיו פחות בעיות חניה. בינתיים, זה רק מחריף את בעיית החניה כי גוזל חניות ציבוריות שנסללו בכספי ציבור לטובת יזם פרטי. בניגוד לזה, תחבורה ציבורית יעילה הייתה מורידה הרבה מכוניות מהכבישים ומקטינה את הפקקים. יוסי | 08.11.17 (ל"ת)
6. לא הבנתי מה אני מרוויח מזה הרי אני צריך להחנות רק בחניה שלהם אז זה לא כמו מונית אלה יותר דומה לאוטבוס וגם צריך לחכות בפקק וגם לשם הרבה כסף היו צריכים להשקיע יותר בתשתיות של תחבורה ציבורית יניב | 08.11.17 (ל"ת)
5. נתקעתי בפקק אשלם על זה ? אין מצב ! ועוד מנוי שנתי ? חחחחחח עדיף רכב פרטי ללא טובות ! יוסי ל. | 07.11.17 (ל"ת)
3. טוב מאוד רכב חשמלי זה מבורך! בארהב יש כבר 2 מיליון מכוניות חשמליות בכבישים בסין עוד 3 מיליון ובאירופה מיליון המספרים האלו הם הצרות הכי גדולות של סעודיה איראן ורוסיה שי | 07.11.17 (ל"ת)
2. רק חבל שתומכים במיזם עם מחירים לא סבירים המיזם נכון, אבל המחירים לא סבירים, במיוחד כשצריך לבסבז זמן בחניה, ועוד בנקודה לא אופטימאלית חיפאי | 07.11.17 (ל"ת)
1. מיזם יפה על חשבון תושבי חיפה מיזם לא רע בהחלט, יחד עם זאת לא משתלם מבחינה כלכלית ללקוחות. ורק לא מובנת הסיבה מדוע עריית חיפה מממנת מכיסה פרויקט וגורעת חניות ציבוריות וכל זה על חשבון תושבי העיר. תושב חיפה | 07.11.17 (ל"ת)
פרויקט התחבורה השיתופית של CAR2GO הושק בחיפה; דקת נסיעה תעלה 1.2-1.7 שקלים
8 תגובות לכתיבת תגובה