45. האשראי פשוט זול כי הריבית זולה אני לא מבין למה זה מפתיע כשאר האשראי זול (ריבית נמוכה) נוח לקנות דברים באשרי זו הסיבה שהורידו את האשראי מלכתחילה בזמן המשבר הכלכלי אני לא מבין אותכם אנשים אתם קוראים עיתון שקוראים לו כלכליסט ולא מבינים שום דבר בכלכלה???? אם האשראי יתחיל לעלות ככה גם המחירים והמשכורות ואז הכל יהיה בסדר מזועזע מהתגובות | 10.11.17 (ל"ת)
44. ל-19, חוני המגלגל ערבים מקבלים מעט?? כנראה לא שמעת על המוסד שנקרא ביטוח לאומי... וחוץ מזה, הם לוקחים לבד. בעיקר ידידנו הבדווים... דבש, ירושלים | 10.11.17 (ל"ת)
43. הלוואי וזה ימשך ככול שעם ישראל יהיה ממונף כך הוא יהיה חדל פרעון וכך טורפים פיננסיים כמוני יהנו לקנות את נכסי הם במחירי רצפה טורף פיננסי כחול לבן | 09.11.17 (ל"ת)
42. זה כלום לעומת מצב אשראי משקי בית; מאיפה בא כסף לנסיעות לחול, רכישות למשק וכו. מאותו מקום. אז מי פה חמוץ? סרוסי | 08.11.17 (ל"ת)
40. צריך דחוף חינוך מי גיל 0 לא לגנוב שאסור לגנוב מה קרה נהפכנו למדינה שכולם גנבים את כולם והבנקים והמימסד הממשלתי הם הכי גנבים עם ריביות רצח שהשוק האפור לא לוקח כך תיראו את ריבית על אי תשלום ההרנונה בעיריות ובמועצות האזוריות. משה | 08.11.17 (ל"ת)
39. תחבורה ציבורית אם את הכספים שהמדינה ״מרוויחה״ מהרכב והבלו היו משקיעים בתחבורה ציבורית על-פני כל הארץ ומשך כל ימות השבוע, מספר כלי הרכב הנקנים בממון של הלוואות היה פוחת. בן אלי | 08.11.17 (ל"ת)
38. כשמחיר הרכב הכי יקר בעולם בשל מיסוי הזוי לא פלא שצריך הלוואות לרכישתו. מדינה עושקת אזרחיה | 08.11.17 (ל"ת)
36. ברכות לישראל כהן צדק מיסים גבוהים,הלוואות מהבנק,מכוניות חדשות על הכביש לכולם,זיהום אוויר מוגבר,גאון ישראל כ"ץ נירו | 08.11.17 (ל"ת)
33. אצלנו בכל כיוון שבוחרים יש בעיה אם רוצים רכב משומש, סיכוי גבוה שישראלי טוב ידפוק אותך עם רכב מלא בעיות שמגלים אחרי כמה חודשים, ואז המוסך קורע. רכב חדש יקר להחריד ואין ברירה אלא לקחת אשראי. התחבורה הציבורית פה גרועה וכפופה למשטר הטרוריסטי של החרדים שלא מאפשרים הפעלה שלה בסופי שבוע. המדינה גם רוצה שכולם ימשיכו לשלם את ערימות המיסים כדי שהגועליציה תמשיך לחלק מתנות לאוכלי חינם ופרזיטים למינהם. בקיצור, כל כיוון הוא סיכון. השאלה מה בוחרים אבי | 08.11.17 (ל"ת)
31. עבדים לממשלה לבנקים חברות הביטוח והליסינג תמשיכו להצביע לביבי.... עבדים היינו במצרים וגם היום משועבדים לבנקים ולהון שלטון... ביבי מנותק .... "רוצים להיות ירוקים ולא לפגוע באיכות הסביבה ולמנוע תאונות דרכים"- יש רכבים חשמליים והיברידיים ורכבים עם מערכות אקטיביות למניעת תאונות אבל זה נוגד את האינטרסים של הממשלה הבנקים חברות הביטוח והליסינג. עבדים | 08.11.17 (ל"ת)
29. למה מדאיג? אנשים מפסיקים עם הליסינג בגלל עליית המס. ורוצים לשמור על אותה רמה. רכבים חדשים חסכוניים יותר בדלק, צפויים לפחות תקלות, ובטיחותיים יותר. הריבית היום בקרשים, ובהשקעות יחסית סולידיות אתה מקבל יותר מפריים מינוס חצי. אנשים מעדיפים לקחת הלוואה ולשמור על החסכונות שלהם שמניבים להם יותר. רק לא ברור למה לוקחים את זה מחברות האשראי ולא מקרן ההשתלמות או מקורות אחרים. TBH | 08.11.17 (ל"ת)
27. אני אגיד לכם מה מטריד את הממשלה במחקר הזה הממשלה מוטרדת שהיקף ההלוואות זינק רק ב20% ולא ב350% בתור התחלה, וארני בהחלט צופה שהנתון יעלה בעקבות הדאגה העמוקה של הממשלה לשלום הציבור תומר | 08.11.17 (ל"ת)
26. הבעיה היא לא במינוף אלא בגובה הריבית הגבוהה שמקבלים בהלוואה בעוד שהרבית היא אפסית הריבית שניתנת היא מעל 10 % שי | 08.11.17 (ל"ת)
25. זה רק עוד הוכחה לחוסר האלטרנטיבות בהגעה לעבודה משק בית עם שני בני זוג עובדים מוצא את עצמו צריך להחזיק שני רכבים, גם אם העבודה היא במרחק קילומטרים ספורים. פשוט כי אין אלטרנטיבה - אין הסעות עובדים והתחבורה הציבורית כל כך גרועה. מדכא.. אני | 08.11.17 (ל"ת)
24. תבינו כבר - כל המכוניות החדשות בכביש הם של הבנקים.. את/אתה רואה את השכן ברכב חדש ונוצץ?? אין לו יותר כסף משלך, יש לו יותר חובות משלך! רכב חדש ונוצץ מזמן לא מעיד על זה שיש כסף..מעיד על חובות! בודדים קונים רכב בכסף שיש להם, השאר שופוני אחד גדול! שרוצים שיחשבו שהם קנו בכסף שלהם, בזמן שהם חנוקים בחוב על הרכב. מנפלאות המנטליות של המזרח התיכון........ נו באמת.... | 08.11.17 (ל"ת)
21. המדינה לדוגמה:כנ"ל האזרח. המדינה מחלקת כסף שיש לה במקום להוריד את החובות שלה. אא | 08.11.17 (ל"ת)
20. לשיטה קוראים "קלפטוקרטיה" כלומר שלטון של גנבים. כל מדינה היא קלפטוקרטיה במידה כזו או אחרת, שכן היא לוקחת כסף מהאזרחים, בין לכיסיה ובין להעברתם לעשירים יותר. זו כמובן שאלה של מידה - בסקנדינביה לוקחים הרבה, אבל מעבירים מעט-בינוני, ומחזירים הרבה לאזרחים בצורת שירותים ורווחה. בארה"ב לוקחים בינוני, אבל מעבירים הרבה מאד, ומחזירים לאזרחים בינוני-מעט. אצלנו לוקחים הרבה, מעבירים הרבה, ומחזירים לאזרח מעט-בינוני (בממוצע, תלוי באיזה סקטור נמצאים - ערבים מקבלים מעט, אבל מתנחלים מקבלים הרבה....). הרכב זו דוגמא טובה: 60% ממחיר הרכב זה מסים + מע"מ (כנ"ל הדלק....), מוסדות פיננסיים נהנים מהכנסות המימון על האשראי (שגובהו לפחות 50% משווי רכישות רכב חדש בשנה), והאזרח מקבל בתמורה כלום וחצי - רשת כבישים עמוסה להחריד, מסוכנת במרבית המקומות, ומיעוט מגוחך של מקומות חניה במרכזי הערים הגדולות חוני המגלגל... | 08.11.17 (ל"ת)
19. אנשים משעבדים את העתיד שלהם ושל ילדיהם בשביל להשוויץ ב 4X4 חדש בעידן האשראי הזול ובועת הנדל"ן שגם היא מרוששת רבים, כל ממזר מלך. אבל כל שבת יש מוצאי שבת. עדיף להתנהל בצניעות ולא ליפול למקומות לא נעימים אחר כך. יריב | 08.11.17 (ל"ת)
18. השוואה בין שזיף לאבטיח....קצת רצינות...כאן 130K בבריטניה 64K (גולף למשל....) גבריאל | 08.11.17 (ל"ת)
17. תמשיכו לקחת הלוואות בריבית נשך. העיקר שתחליפו את הקאיה ספורטאז' כל שנתיים איזה עדרררר אא הלוואות שוק אפור | 08.11.17 (ל"ת)
15. הפחתה משמעותית של מחיר הרכבים תביא להכפלת או שילוש כמות הרכבים על הכבישים. למי בדיוק זה טוב? מי שחושב שהמשכורת שלו נמוכה מידי או לא מצליח לסגור את החודש שיחשוב על כל ההחלטות והבחירות שעשה בחיים ולא יאשים את ביבי כאילו זה אבא שלו שאמור להביא לו דמי כיס מה? | 08.11.17 (ל"ת)
14. חכו שכולם ירוצו למכור את האוטו מחירון זה כבר מזמן מילה גסה. יקר בקניה ויקר במכירה. אלי | 08.11.17 (ל"ת)
13. מחירות רכב בבריטניה יחסית לגודל אוכלוסיה מוכרים בארץ כמות זהה של מכוניות בבריטניה יש 65 מיל' אנשים ומוכרים שם כ-160 אלף מכוניות בחודש בממוצה. בארץ 8.3 מיליון אנשים ומוכרים 21 אלף מכוניות בחודש בממוצה יבגני | 08.11.17 (ל"ת)
12. ה א מ ת - הכואבת, שגם המשכורת החציונית בארה"ב ואנגליה כפולה בגודל מאשר בישראל וגם ... ... יש רק הבדל "ק ט ן" בין ארה"ב אנגליה לישראל, כי שם המכוניות החדשות עולות 1/2 או ביוקרתיות אפילו 1/3 מחיר מאשר הן עולת בישראל. עשקנייהו יבואנייהו מונופולי בלעדי בא"י | 08.11.17 (ל"ת)
11. אם היבואנים לא היו חזירים והמדינה לא הייתה סוחטת בעלי רכב לא הייתה בעיה... נוהג תחת השפעה שלילית | 08.11.17 (ל"ת)
10. תפסיקו להוציא כסף שאין לכם! כשבועת האשראי ובועת הנדלן יתפוצצו (והן תתפוצצנה יחד כי הן קשורות אחת בשניה), כל משק בית ממונף ימצא את עצמו ברחוב ובלי מכונית. אל תסכנו את העתיד של המשפחות שלכם ככה! איתן | 08.11.17 (ל"ת)
9. זה לא קשור למחיר הרכב אנשים קונים רכבים חדשים יקרים מאוד על בסיס אשראי שלא יוכלו לעמוד בו. במקום להיות צנועים ולקנות רכב בן 3-6 שנים כמעט ללא אשראי. זה התנהלות חסרת אחריות שמביאה הרבה מאוד אנשים להתדרדרות כלכלית תגובה ל1 | 08.11.17 (ל"ת)
5. מה מפתיע כאן? גם הרכבים יקרים כאן וגם כל השאר יקר כאן יותר. בסה"כ על נתבך של יוקר המחיה. מופתע | 08.11.17 (ל"ת)
4. ההקשר הרחב הוא הרווחים של המדינה מההלוואות הללו רכב פרטי סוחב 100% מס, ככה שחצי מסכום ההלוואות הללו הולך לכיס של המדינה, וזה לפני כל המיסים על שימוש ברכב, כמו 200% מיסי רכישה על דלק. הציפייה שהמדינה תגביל את ההלוואות הללו שקולה לציפייה שסוחרי סמים יתנגדו לחלוקה של מזרקים נקיים בחינם. יובל, תל אביב | 08.11.17 (ל"ת)
1. זה בדיחה??? בישראל יש את המס הגבוה ביותר על רכבים בעולם. כל רכב עולה בארץ בין כפול לפי 3 ואף יותר ממקומות אחרים, אז מה הפלא שההלוואות שצריך לקחת בשביל רכב הן כל כך גבוהות???? אין | 08.11.17 (ל"ת)
אחרי הבריטים, גם הישראלים לומדים לנהוג ברכב ממונף
45 תגובות לכתיבת תגובה