אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זו רשימת מוצרי הטואלטיקה שרשתות השיווק יחויבו להציג את מחירם בחו"ל

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
פערי מחירים. הסיבה האמיתית.
כספק ברצוני להעיר את תשומתכם הצרכנים וחברי הכנסת. המחירים הגבוהים בכל הקטגוריות נובע מלחץ בלתי הןגן מצד קבוצות חזקות במשק הישראלי . שמסתתרות תחת הכסות של מועדוני לקוחות . הם דורשים מבעלי הרשתות וחנויות לתת לציבור שלהם המחות ענק. בדרך כלל כ 30% משוי הקניה. במתן בסתר מייתר הלקוחות . כלומר הנחות במעמד החיוב.בבית. כך ששני אנשים ירכשו אותם מוצרים באותו סופר למשל וישלמו בפועל סכומים אחרים בסופו של דבר. מאחר שליבואן/משווק אין אפשרות להוציא מכיסו כסף אחרת לא יימכר ברשת. במחיר לצרכן מגולמת ההנחה.
רון דוד | 13.11.17
1.
טוב די, ניצחתם
זה אחד הדברים הכי מפגרים שהוצעו בארץ אי פעם. אם משרד הכלכלה רוצה ליצור תחרות מול המחירים בחו"ל - שפשוט יפרסם אותם בעצמו במודעות מאירות עיניים בעיתון או בטלוויזיה. ומצחיק הוא שזה אותו משרד שנלחם לפני כמה עשורים (ובצדק רב) על כך שלא יוצג על המוצר אף מחיר אחר (כמו מחיר במט"ח למשל או מחיר ללא מע"מ), והיו אפילו רשתות שנקנסו בסכומים גבוהים בגלל זה.
ניצחתם | 13.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת