אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה בודק למה הציבור לא רוצה מערכות בטיחות שרק מתריעות

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

52.
מובילאיי זה אחד הפיצ'רים הכי חשובים במערכת הבטיחות לרכב
נהגים (ונהגות) מרוכזים בלכוון את הוויז או המולטימדיה ומשייטים להם בנונשלנט מנתיב לנתיב בלי לשים לב ובזכות ההתראות האלה כולם חוזר למסלול תרתי משמע. אני מתאר לעצמי שגם אתם לא חפים מחוסר ריכוז מדי פעם אז המערכת הזאת בהחלט יכולה למנוע מבוכה ונזק כספי וגופני. חבל. זה אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשקניתי את הרכב, ומאז אני מאוד מרוצה מהמובילאיי. הוא מציל חיים ממש, הרבה יותר מכל המערכות המובנות שיש כיום ברכבים. אחד מהדברים הבולטים: הוא מזהה שהרכב שלפניך מאט ואתה מתקרב אליו במהירות, והצפצוף שלו מעיר אותך מהחלומות.
חיים כהן | 13.12.17
49.
מובילאיי היום זה אחד הפיצ'רים הכי חשובים במערכת הבטיחות ברכב
נהגים (ונהגות) מרוכזים בלכוון את הוויז או המולטימדיה ומשייטים להם בנונשלנט מנתיב לנתיב בלי לשים לב ובזכות ההתראות האלה כולם חוזר למסלול תרתי משמע. אני מתאר לעצמי שגם אתה לא חף מחוסר ריכוז מדי פעם אז המערכת הזאת בהחלט יכולה למנוע מבוכה ונזק כספי וגופני. חבל. אפשר בקלות להגדיר את התרעת קרבה לרכב שמלפניך, למשהו קטן כמו 0.4 ואז כמות ההתרעות פוחתת מאוד. פשוט תסתכל בהגדרות. זה אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשקניתי את הרכב, ומאז אני מאוד מרוצה מהמובילאיי. הוא מציל חיים ממש, הרבה יותר מכל המערכות המובנות שיש כיום ברכבים. אחד מהדברים הבולטים: הוא מזהה שהרכב שלפניך מאט ואתה מתקרב אליו במהירות, והצפצוף שלו מעיר אותך מהחלומות.
רמי | 18.11.17
46.
תגובה ל-41
להיפך, מדובר באשת מקצוע מעולה, ישרה והגונה. אם כבר צריך לפטר פה מישהו זה את מי שמקבל את ההחלטות המטופשות במשרד הזה, מי שממנה פקידים חדלי אישים ומקורבים, מי שמעדיף יסמנים שיגידו אמן לכל מה שהוא אומר ויפנקו את שני עיתונאי החצר שבינם ובין תחבורה אין ולא כלום. צפון קוריאה זה כאן.
מירמורן | 16.11.17
44.
חמתי פחות מעצבנת ממובילאי...
מערכת מובילאי לא חכמה ולעיתים אפילו מסכנת חיים, לדוגמה,נוסעים בכביש 110 חוקי לחלוטין, לפתע המכונית מקדימה בולמת כי המובילאי קלט שלט בכביש אחר. ממש לא נעים לנסוע עם מובילאי, חמתי כבר יותר מועילה ממובילאי. עצם זה שנמכרו לאינטל מראה שמדובר בכסף ולא יותר מכסף.
אורן | 15.11.17
42.
רוצים מערכת אקטיבית אעלק
חצי מאלה שכתבו שהם רוצים מערכת אקטיבית הם אותם ערסים שלא רוצים מצלמות מהירות ומקללים שוטרים שרושמים להם דו"ח כי הם עברינים. הם גם ימצאו את הדרך לנטרל כל מערכת שתפריע להם להמשיך לנסות לרצוח בני אדם הגונים בכביש. הפתרון היחיד נגדם הוא לא מערכות בטיחות אלא לחלט להם את הרכב ולקחת את הרשיון ואם הם ינהגו שוב לכלוא אותם כמו שעושים לחיות טורפות
ע.ג. | 15.11.17
41.
יש לפטר לאלתר את מנהלת אגף הכלכלה במשרד התחבורה!
את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית! כעובדת בכירה במשרד התחבורע, אין לך כל זכות לבקר את החלטותיו של כבוד שר התחבורע, ואפילו אם הם טפשיות, מגוחכות, וחסרות כל בסיס! הרי ברור שבפנייתך לציבור יבואני הרכב חשפת את ערוותו ומחדליו של שר התחבורה ירום הודו!
דודי אמסלם | 14.11.17
36.
מוביליי דורסת את השוק
בחברת מנורה מבטחים למשל מי שעושה ביטוח ויש לו מוביליי פשוט ומעפן מקבל הנחות במאות ש"ח לעומת רכב שיש בו מערכות הרבה הרבה יותר מתקדמות שמגיעות עם הרכב היישר מהיצרן. אבל היי ככה זה כשמובילי סוגרת עסקאות עם כל העולם ואישתו ודופקת אותנו על הדרך.
י. | 14.11.17
35.
מה כל כך קשה להבין לא רוצים תוסף אלא מובנה אקטיבי ולא פסיבי
אם באמת היו רוצים להילחם בתאונות הדרכים לא היו מאפשרים יבוא רכבים עם דרוג בטיחותי פחות מ6 , איך בכלל אנשים קונים מכוניות יוקרה עם דרוג נמוך. מכוניות חדשות עם טכנולוגיות חדשות עם דיבוריות מובנות וwaze מובנה יכולות להוריד את מספר התאונות אבל איך המשטרה תחלק דוחות למי שידבר בטלפון? יש אינטרסים מובהקים. חברות ביטוח גם ירוויחו פחות .... אם רוצים לפתור בעיות פקקים צריך לסגור את הערים הגדולות לכניסת רכבים ולאפשר נסיעה רק בתחבורה ציבורית אבל אז העיריות ירוויחו פחות מהדוחות והממשלה פחות מהדלק... הכל קשור ויש אינטרסים של בעלי ההון והשלטון... חבל שבינתיים אנשים מתים מהנ"ל....
תל אביבי | 14.11.17
33.
כי המערכות הישראליות לא שוות. איפה היזם שיביא מערכת כאילו שנתקין רק לטסט ?
כיום מובילאיי והמערכת השניה פשוט לא ברמה של מערכות מתקדמות יותר. הישראליות רק מתריעות, בדרך כלל בצורה מוגזמת ומטרידה וגוזלת שלא לצורך תשומת לב של הנהג/ת - עד שמוכרחים לשתק אותן. אולי כי היצרן רוצה יותר לכסתח את עצמו מאשר לדאוג לבטיחות שלנו. מוזר שמשרד התחבורה תוך ומתעדף בדרוג הבטיחות את המערכות הנחותות של יצרנים ישראליים. ובגלל העיוות רכבים שזוכים באירופה לשבחין ודרוג בטיחות גבוה - נמצאים בישראל בציון נמוך. איפה היזם שיביא מערכות "כאילו" במחיר נמוך, להתקנה ברכב כדי לענות לדרישות התמוהות של משרד התחבורה? כמו שפעם היו מוכרים 'כאילו' פלאפון לרכב ב-10 שח...
אישימוטו | 14.11.17
32.
לתשומת לב המבקשים להתקין במסגרת משרד התחבורה - מאחד שהתקין
אצלי מותקנת מערכת מובילאיי מ-2012 ואני חושב שזה כלי חשוב לבטיחות, למרות המגבלות שלו, כי הוא קצת מחנך אותך לנהוג בטוח (איתותים, שמירת מרחק) ועשוי לסייע ברגע האמת, כשדעתך תהיה מוסחת על ידי הפלאפון. יחד עם זאת, התקנתי כעת מערכת מובילאיי ברכב השני שלי והתאכזבתי (ההתקנה במסגרת המבצע של משרד התחבורה להנחה באגרת הרישוי). הרמקול חזק מדי עד כדי מטרד בטיחותי בנהיגה והמערכת מכוונת ברמת רגישות גבוהה שמייצרת המון התראות שווא. ניסיתי להחליש את הרמקול ולהקטין את רמת הרגישות, כך שתתאים לנהיגה הטבעית שלי, (כפי שאני רגיל לנהוג במערכת מוביליאיי הישנה) אבל אז התברר לי שמשרד התחבורה חסם אפשרויות כיוון מסויימות של המערכת בדגם שהוא משווק ולא ניתן להתאים אותה לצרכים שלי. זה היה מאכזב וזה ממש לא נמסר לי כשביקשתי להתקין את המערכת. בנוסף, ההנחה לא נקלטה במשרד הרישוי למרות שההתקנה הייתה 60 יום לפני הטסט כנדרש , ועכשיו אני רודף אחרי הרוח בניסיון לקבל את ההנחה המובטחת במועד חידוש הרישיון הקרוב. ראו הוזהרתם.
ירושלמי | 14.11.17
31.
שר התחבורה דוחף בכוח להתקין מערכות נחותות כלומר לפגוע בחיים שלנו
יש לי חיישן רוורס אבל כשנסעתי רוורס בחנייה אוליי מהר מידי וכשהחיישן צפצף כבר הייתי קרוב מידי לעמוד ועד שהבנתי שיש התראה כבר נכנסתי בעמוד וגם אם המערכת של מובילאיי טובה יותר מחיישן רוורס הבעיתיות נשארת אם אתה לא מרוכז ב 100% במערכת הזאת אתה עדיין תגמור אם תאונה וכולם יודעים שאנחנו מובלים להשתמש במערכות הנחותות האלו בגלל שחיתות של שר התחבורה יחד עם הלוביסטים של מובילאיי
א | 14.11.17
30.
צפצפות שעשוע
מתוך הכתבה:- "אין שום סיבה לקבל מערכת בטיחות שהיא פשרה כשארגונים בכל העולם כמו EURONCAP קובעים בפירוש שיש מערכות יותר יעילות". אין צורך לראיין רוכשי רכב חדש ולערוך סקרים ושאלונים: - הקומבינה המכוערת של המענק למתקיני מובילאיי, השלמונים למקורבים, והתשלומים ליבואני הרכב, בחסות שר התחבורע (ובהשתתפותו הפעילה) - לא עובדת - ו ב צ ד ק ! עוד לא מאוחר לקבוע תקנה לפיה כל רכב חדש שייובא החל מיום 1/1/2018 יהיה חייב בקיום מערכות בטיחות אקטיביות שהותקנו ע"י יצרן הרכב, על פס הייצור!
גידי | 14.11.17
29.
מערכות בטיחות מקוריות מחול לרכב
ברכב שכור בצרפת טויוטה c hr מהמהדורה הזולה היתה מערכת בטיחות מקורית של היצרן כולל גי פי ס איני יודע מי יצרן המערכת הנל בכל מקרה אסור לקנות בארץ מכוניות עם הרכבה רשלנית ולא מושלמת ץכנראה שהממשלה מעונינת לתמוך במערות הלא מושלמות הנל
עדי | 14.11.17
28.
ל - 12 ולכל אזרח שנמצא בכבישים יום יום...
משרד התחבורה נשאר אי שם בשנות ה 80 של המאה הקודמת בחשיבה וביצירתיות וכעת מעוניין להדביק לכל רכב צפצפה חדשה עם אורות. תפסיקו עם הטימטום ותביאו את מערכות הבטיחות האקטיביות והמקוריות של היצרנים (ממש לא משנה מי מייצר אותן) כי הן מצילות חיים !!!!
גיא | 14.11.17
27.
מערכות בלימה אוטומטיות טובות פי כמה מהתראות למיניהן
נהג לא יכול לדעת מה הבעיה כשיש צפצוף. לא יכול לדעת האם הדלת פתוחה האם אחד הנוסעים ניתק חגורה, האם מישהו צפצף, האם בוקע צליל מהרדיו או האם באמת הוא עומד להתנגש במישהו מלפניו. יש יותר מדי צלילים וזה קשה מאוד להבדיל ביניהם גם ככה, עוד לפני שדיברנו על זה שלמערכות האלה ברוב הפעמים יש הרבה התרעות שווא כי אז קשה להאשים את היצרן שהוא לא התריע וגרם לתאונה (רק חבל שהתראות שווא מרגילות את הנהג להתעלם מההתראה). לקינוח צריך להוסיף את העובדה שבמצב שיש בו סיכון לתאונה זמן התגובה קצר מאוד גם ככה, ואז רק הוספתם עוד משהו שהבנאדם צריך לחשוב עליו. במצב סכנה נורמלי בו הנהג שם לב לכביש, הוא רואה מייד את הסכנה ואז הוא צריך לחשוב איך להגיב ולהגיב - לדוג' ללחוץ על הדוושה בחוזקה. כשהמערכת מתריאה הנהג צריך קודם כל להבין שזו התראה, לאחר מכן לאתר את הסיבה להתראה, ורק אז יכול לחשוב איך להגיב וגם להגיב באמת. כל הסיפור לוקח יותר מדי זמן כדי שהוא יהיה יעיל. וזה לעומת כשנוסע מזהיר את הנהג ואז הנוסע אומר משהו כמו "עצור" כך שהנהג לא צריך לחשוב מניין מגיעה הסכנה או מה לעשות, אלא רק צריך ללחוץ על הבלם.
צפצוף לא אומר כלום כי יכולות להיות אלף סיבות | 14.11.17
23.
מבקר המדינה תפתח בחקירה
השר כץ מקדם פה את חברת מובילאיי בזמן שיש מערכות טובות יותר מערכות שמגיעות עם הרכב רק שהיבואן דואג להביא את הרכב ערום כדי למכור לנו את המערכות הללו ועכשיו בא השר כץ ומנסה לדחוף לנו מובילאיי...השר הזה דואג נטו ליבואנים..ולא עשה דבר וחצי דבר במשך השנים שהוא במשרד התחבורה..טוב לו לשמור על נהגי המוניות חברי מרכז הליכוד ..ולא לעשות שום רפורמה נגד יבואני הרכב החזירים....אני לא אבחר ביבי רק בגלל כץ...
גיא | 14.11.17
19.
מובלאיי זה מצויין - אם זה אקטיבי ומותקן במפעל
מערכות אקטיביות של מובילאי שמותקנות ברכב זה מעולה, לא מציק ועובד מצויין. תיקון קל של הנתיב גם כשאתה מחפש תחנה ברדיו, גם שומר מרחק ללא שום נגיעה בדוושות. מאד יעיל ונוח. לעומת זאת כל המערכות שרק מצפצפות זה סתם קומבינה מיותרת. הציבור כבר יצביע ברגליים וליבואנים לא תהיה ברירה. מי שקונה רכב חדש היום ללא מערכת מקורית הוא פשוט אידיוט.
ג'ו | 14.11.17
17.
ל-12: לא מדוייק
בתחום המערכות המובנות האקטיביות יש למוליאיי ואייוקס הישראליות תחרות. לעומץ זאת בתחום המערכות הפסיביות שרק מצפצפות הן דיי בלעדיות. דבר שני, המערכות הפסיביות מותקנות בדיעבד, ומובילאיי מרוויחה עליהן הרבה יותר (באחוזים) מאשר על המערכות האקטיביות.
יוסי | 14.11.17
5.
כרגיל, משרד התחבורה מזייף
מאז ומעולם, במשרד התחבורה לא היו אנשים חכמים מספיק - ובכל דרג שלו: 1. פסים מחזירי אור על הפגוש - בחסות 3M במשך שנים (שוחד???). 2. ביטול הרכבת התחתית בתחילת שנות השבעים כדי למנוע פגיעה באגד ובדן - בחסות שר התחבורה שמעון פרס ז"ל. 3. החלת חוק חגירת חגורת בטיחות עם שנות השמונים. 4. שינוי תכנית התחבורה הציבורית בגוש דן לפני כ-3 שנים, שפשוט הרסה תשתית, שפעלה כשורה. 5. אישור הרכבת הקלה בתל אביב - שהרסה את העיר. 6. אישור הפעלת הרכבת לירושלים למרות הבזבוז שלה - בחסות השר בנימין בן אליעזר ז"ל (שוחד???). 7. הבניה המטורפת של כבישים לתחבורה פרטית על חשבון התחבורה הציבורית (שוחד?? טיפשות??). 8. וכמובן - האישור האחרון המיותר. האם יש כאן סימנים של שוחד?? בוודאי!!!!!!!! האם יש כאן חוסר חוכמה? כמובן!!! ולסיכום, ישראל כץ הוא האיש הכי נכון במשרד הכי דפוק שיש במדינת ישראל!
שמואל | 14.11.17
2.
זה עניין שראוי לחקור
אם המדינה רוצה להעלות את רמת הבטיחות שיתקינו תמורת הטבה רק למכוניות שמגיעות ללא מערכת אוטומטית כלל. במקרה זה אכן המערכת המוגבלת של מובילאיי תשפר את המצב. לרכבים מודרניים עם מערכות יצרן לא להתקין ולא לחייב. זה מכער את הרכב. מציק ובוודאי שלא עוזר ולכן מוביל לניתוק.
מוביל | 14.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת