9. ימיו של ה737 בתצורה הנוכחית קצרים שינויים ושיפורים ב737 הזקן, בבחינת ביצוע פעולות החיאה במת. דיל | 16.11.17 (ל"ת)
5. ואומרים שהלואוקוסט הולך להעלם... מצחיק החברות הגדולות יצטרכו להמשיך להלחם ולנו הצרכנים זה טוב. ת | 15.11.17 (ל"ת)
4. תעלול שיווקי שאירבוס עושה בכל תערוכות המטוסים האחרונות זו לא עיסקה אלא מכתב כוונות שמי יודע אם ומתי יתממש כמו לא מעט מההכרזות שח אירבוס שבתערוכות האחרונות מצהירה על עיסקה מעין זו עם לקוחות מפוקפקים שמזמינים לכאורה כמות ענק של מטוסים שרק אלוהים יודע אם תתממש אי פעם. פרויקט ה A320neo של החברה מצוי בקשיים תפעוליים רבים, לא ברור אם אירבוס ויצרן המנועים PW יצליחו להתגבר עליו ואף חברה זהירה לא תזמין כמות כזו של מטוסים הנמצאים בקשיים תפעוליים לפני שהיא נוכחת לדעת שהמטוס אכן עומד בהבטחותיו. דוד | 15.11.17 (ל"ת)
3. ואל תשכחו את עסקת הענק עם אמריטוס של A380 בשווי 15 מילארד העסקה מותנת בזה שאיירבוס תמשיך לייצר את המטוס גם לחברות אחרות וקו הייצור ימשיך כרגיל, כלומר התנאי הוא שעוד 2-3 חברות יוספו הזמנות ,שמירה על קו ייצור . האמת | 15.11.17 (ל"ת)
1. המחיר הוא לפני הנחה, שזה בערך 35% ככה שהעסקה הזאת קטנה בשליש בערך. שלא לדבר שאספקת מאות המטוסים הללו תימשך 15 שנה לפחות, והיא אינה מאוד מהותית כרגע. עמית | 15.11.17 (ל"ת)
איירבוס הודיעה על חוזה ב-50 מיליארד דולר - בואינג מיהרה לדווח על עסקת ענק משלה
9 תגובות לכתיבת תגובה