11. הסתכלות מעט שונה זמן הטיסה מוגדר מזמן הדחיפה לאחור עד עצירת המטוס בשער-גייט, בגלל ריבוי הטיסות וגורמים נוספים יש שדות שההסעה היא כ45 דקות ולעיתים יותר,עד להמראה, ולאחר נחיתה ההסעה בדרך כלל קצרה אך לעיתים מתעכבים מסיבות שונות-לדוגמא מטוס שחוסם את הדרך או שער שאינו פנוי,הזמן הזה נכלל גם כן בזמן הטיסה לכן זמני הטיסה התארכו לא ניסו לשקר לנוסעים להיפך רוצים שלא יאחרו להמשך הפעילות שלהם!!! מטייל בעולם | 20.11.17 (ל"ת)
9. ישראלים בכיינים אל על עשתה לי, אל על לקחה לי. גם אם היו מלקקים לך את הבי**ם בזמן הטיסה, עדיין הייתם מתלוננים בן של טייס | 19.11.17 (ל"ת)
8. עיכובים בטיסות כתבה מעניינת בהחלט. הייתי רוצה שתעשו כתבה על איחורים בשעות ההמראה של חברות תעופה ישראליות ובעיקר ארקיע וישראייר. זה מה שמעניין ומוציא מהכלים אותנו. תודה שמעון | 18.11.17 (ל"ת)
7. הטייסים באל גנבו למליוני נוסעים זמן בשביל כמה דולרים רמאים בקוק פיט הקברניט המושחת | 17.11.17 (ל"ת)
6. מגיב 1 לא דייק:הזמן מרגע שיצא מהבית עד שסיים בשרותים במלון אחרי הנחיתה. אם אפשר לחלוב - אין כמו בחברה ישראלית שמפחדת מועד העובדים ומפחדת עוד יותר על הג'ובים וההכנסה של בעלי התפקידים בה איש אחד | 17.11.17 (ל"ת)
4. התארגנות שגויה ישנם שלבים ארוכים ומיותרים שנקבעי בשם הבטחון בכצ מקים מתקדם בעולם כגול בפאריז ואו לונדון אתה מגיע שם דרכין בסורק ומופק לך תג לתיק שעולה לבטן המטוס והכרטיס עליה למה בארץ זה לעמוד חצי שעה עד שעה בטור טפשי להגיע לאדם עייף שמוציא לך מה שמכונה מוציאה ? למה ארץ ההיטק מאחור? חיים | 18.11.17 (ל"ת)
3. ממתי סופרים תחילת הטיסה נרשם מהרגע שהמטוס עוזב את הגייט (פוש בק) אבל סופה נרשם ברגע שהגלגלים נוגעים בקרקע ולא כאשר מגיעים לגייט טייס קרקע | 17.11.17 (ל"ת)
2. בארץ רוצים שנגיע 3 שעות לפני הטיסה למרות שלא צריך יותר משעה וחצי (מנסיון) כדי שנבלה יותר זמן באיזור הגיוטי-פרי ואולי נקנה משהו שממנו תקבל רשות שדות התעופה חצי. זו שיטה מתקדמת של סחיטה. חיים | 17.11.17 (ל"ת)
1. טייסי אלעל מאריכים את זמן הטיסה מתל אביב לניו יורק כדי לעבור מכסת שעות עוברים את ה 12 שעות בכוונה כדי לקבל עוד תנאים מ 11:50 שעות ל 12:35 זוזו | 17.11.17 (ל"ת)
למה חברות התעופה מזייפות את זמני הטיסות
11 תגובות לכתיבת תגובה