אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בכיר בתעשיית הרכב: "טסלה תסיים את דרכה בקרוב"

47 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
הנה סרטון שמסביר את המצב של טסלה ומתייחס לכל הצדדים
https://www.youtube.com/watch?v=1qsI0Z4AMZU טסלה או לא טסלה אנרגים ירוקה היא העתיד בכל תחומי החיים רכבים, מטוסים, סירות, משאיות, בתים.... אי אפשר להמשיך להקשיב לאוהבי הדינוזאורים שעושים טריוליוני דולרים על גבינו, זה הזמן להחזיר את האנרגיה לעם.
for real | 21.11.17
33.
לא הייתי מהמר נגד אילון מאסק בשום פנים
הוא מקבל תמיכה חזקה מהשוק, המשקיעים מוכנים להמתין ולהתדלל. לא מכיר הרבה מכוניות שמיצרות כזה קשר עם הבעלים שלהם. לא שונה מה- Iphone. יש לטסלה עוד דרך לעשות, אבל מירב הסיכויים שהמשקיעים יתנו לאילון חבל ארוך מאוד. עם מספיק זמן, חברות הרכב הגדולות יצטרכו להשתנות ולהיות יותר כמו אילון מאסק מדינוזאורי העבר שהם באו ממנו.
עתידני | 20.11.17
30.
טסלה תפשות רגל ב 2019 או מוקדם יותר
מכונית חשמלית היא עדיין לא כלכלית. אני מדבר על מודל 3 ולא על מודל S ב 90+ אלף דולר וייצור של 60 אלף מכוניות בשנה. מי שמחזיק טסלה זה משקיעים שמוכנים להלוות לה כסף (מיליארדים) - כסף שלעולם לא יוחזר להם. אני מאוד אוהב מכוניות חשמליות אבל הם עדיין לא כלכליים לייצור המוני - סוללות יקרות, כבדות מדי אם כמות אנרגיה מזערית וזמני טעינה גדולים מאוד.
מיזר | 19.11.17
29.
ל20- לאפל יש 250 מיליארד בבנק, לטסלה 3 מיליארד.
וגם זה, מהשקעות, לא מרווחים. כל רבעון טסלה מפסידה מאות מיליונים ולייצר מכונית זה לא בדיוק זול. המצב שלהם לא פשוט. בעיקר צריך לראות אם יצליחו הם המודל 3 שלהם, כל שאר המכוניות שלהם לא מיוצרות עדיין או לא נגישות לאדם הרגיל.
עיגעי | 19.11.17
24.
ג׳י אמ היא אחת החברות היעילות בעולם הרכב
ג׳י אמ היא אחת החברות היעילות בעולם, עלות הייצור שלהם נמוכה מרוב חברות הרכב האחרות. הבעיות הפיננסיות שלהם הם ירושה הסטורית של הסכמי עבודה ופנסיה עם אירגוני עובדים מטופשים שלהבדיל מהאירגונים בגרמניה לא ראו ממטר ורק דרשו עוד ועוד בלי קשר לביצועי החברה. להבדיל מהם אצל ה״שמאלנים״ מצביעי קלינטון בסיליקון ואלי אין בכלל אירגוני עובדים ולטסלה אין את הבעיות האלו, הם סתם חברה כושלת עם הרבה הייפ.
היעיל | 19.11.17
23.
טסלה תאבד את ההגמוניה בתחום זה בטוח!
הוא צודק כל מה שטסלה עושה עושים ויעשו ענקיות הרכב טוב יותר יש להם מערכת לוגיסטית שיווק והפצה משומנת הם לא מתחילים הכל מאפס הם מייצרים בהתאם לבשלות השוק ותחזיות ולא נגררים לחלומות באספמיה צר לי על המשקיעים המהופנתים ע"י אילון
שק | 19.11.17
21.
מה הבעיה האמיתית בטסלה ?
מאסק לא מנהל חברה אחת אלא מספר חברות , כולן לא רווחיות , ומה שהוא עושה זה כל פעם פותח מיזם חדש ו"עתידני" . רכב חשמלי , בטריות , מפעל סולרי , רקטות לחלל , חברת כרייה , הייפר לופ וכו' . את כל זה הוא מממן מגיוסים שנשענים על ההייפ שמיוצר מהכרזות . היכן העתיד ?
אני רק שאלה | 20.11.17
16.
בוב לוץ ידוע כאנטי רכב חשמלי בכלל ואנטי טסלה בפרט
והוא האחרון שצריך להקשיב לו. את אותם דברים אמר על טסלה לפני שנתיים ובינתיים המנייה שלה הכפילה את ערכה, צודק בוב לוץ באומרו כי טסלה עדיין לא מציגה רווחים אולם היא תמיד מקדימה את כל התעשייה בצעד אחד ויותר אם הקצב הזה יימשך טסלה תישאר ללא מתחרים על כל המשמעויות המשתמעות מכך.
גילוי נאות | 19.11.17
13.
האדון הנכבד
האדון הנכבד הזה שכח איפה היו חברות הרכב מייד לאחר המשבר הכלכלי ב2008 ללא הממשל הוא וחבריו לא היו בתפקידם , אומנם טסלה במצב מורכב אבל זוהי דרכם של מובילי דרך ללא טסלה החברות הללו היו נשארות באיזור הנוחות וממשיכות לייצר מנוע בעירה ביחד עם הלובי של חברות הדלק האמריקאי
KE | 19.11.17
5.
פיטורין
1.היא מדממת מזומנים, הם יהיו חייבים לצאת לגיוס הון נוסף", אמר לוץ, שפרש בשנת 2009 מתפקידו הבכיר בג'נרל מוטורס. 2.היא מדממת מזומנים, הם יהיו חייבים לצאת לגיוס הון נוסף", אמר לוץ, שפרש מתפקידו בג'נרל מוטורס ב-2012. מיקי גרינפלד היקר- הפיצ'ר של "גזור הדבק" לא תקינה אצלך (2009 או 2012). או שמדובר בלוץ סניור ובלוץ ג'וניור. ובכל מקרה מדובר בקשקשן שלא מבין את התעשיה למרות תפקידו הרם בה. ראו את תגובה 1 הקצרה והקולעת בנושא.
הגהה | 19.11.17
3.
הוא יודע על מה הוא מדבר
נכון שהוא היה בכיר ב GM כשהיא פשטה רגל. זה לא אומר שהוא לא מנתח נכון את טסלה. אולי דווקא להיפך - הוא יודע לזהות מקרוב איך פשיטת רגל נראית. ולגופו של עניין - כל הטענות שהוא מעלה נכונות. טסלה שורפת מזומן בקצב עצום, תקועה עם הייצור של מודל 3, ואילון מאסק מספר כל פעם סיפורים חדשים על המוצר הבא, כשאף מוצר קיים לא מצליח להמריא לייצור המוני ולייצר רווחים, אלא רק הפסדים. אלו העובדות. מספיק להסתכל על התמונה שמלווה את הכתבה, עם הכותרת "המשאית של טסלה"...בינתיים לא יותר מהדמיה ממוחשבת. כזה גם אני יודע לעשות. נראה אותם מייצרים אלפים כאלו, מוכרים אותן, ומשקיעים ברשת הטעינה האדירה שנדרשת כדי לטעון אותן, תוך ייצור רווחים וכל זה בכסף שאין להם. לא יקרה בחיים.
בעל נסיון | 19.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת