47. טסלה זה בטר פלייס פי עשרת אלפים אלון מאסק אמן האשליה והחושים מלקרוא את התגובות פה קיבלתי סקביאס ישראלים זה עם קשה | 03.12.17 (ל"ת)
46. בעתיד יצור הרכב יהיה בשיטת DIY, כל אחד ירכיב לעצמו רכב בקונפיגורציה שיחפוץ, כמו רהיטי איקאה . פופאיי פיחוטניק | 23.11.17 (ל"ת)
44. אפל ירכשו אותם אחרי הנפילה שלהם ואז זה יפרח אלון מאסק יצא עם כסף ויוכל לממן את שאר השיגעונות שלו. לאפל אין בעיה של כסף ולא של רגולציה במקרה הנל. ורק הצרכן יפסיד כי יהיה כבול לאפל... גיא | 23.11.17 (ל"ת)
42. אלף דרכים לדינוזאורי הרכב בעולם (ולמשפחות הקרטל שמייצגות אותם בארץ) להזיק לתקוות ההומנים ברחבי העולם, כולל טסלה. בקיצור- טסלה היא העתיד. בלעדיה הכל היה נראה אחרת | 21.11.17 (ל"ת)
41. לרוב חברות הרכב יש עוד זמן חיים של 15-20 שנה. עם רכב ללא נהג ומכוניות אלקטרוניות אנשים כמעט לא יקנו רכב. נסיעות יזמנו ברשת ומוניות יאספו אותך מהבית. ME | 21.11.17 (ל"ת)
40. טסלה הספיק לי לצאת משדה התעופה בהולנד ולראות את כמות נהגי המוניות שם שנוסעים על טסלה ובשפע ! מכונית מדהימה וחברה מדהימה העתיד זה טסלה ! TESLA | 21.11.17 (ל"ת)
39. הנה סרטון שמסביר את המצב של טסלה ומתייחס לכל הצדדים https://www.youtube.com/watch?v=1qsI0Z4AMZU טסלה או לא טסלה אנרגים ירוקה היא העתיד בכל תחומי החיים רכבים, מטוסים, סירות, משאיות, בתים.... אי אפשר להמשיך להקשיב לאוהבי הדינוזאורים שעושים טריוליוני דולרים על גבינו, זה הזמן להחזיר את האנרגיה לעם. for real | 21.11.17 (ל"ת)
37. I remember him walking with Elon Musk like 10 years . go in an auto show,Elon treated him like nobody and the camera caught it someone who belongs to old corporate american shit wants to teach Musk how to developed new cars. f you Lutz,you nothing near Elon,not in 100 years. Bob Lutz is loser | 21.11.17 (ל"ת)
36. מאסק מוכר 100 אלף מכוניות בשנה. כבר 5 שנים. הייתי נזהר אם להספיד את החברה. לא לשכוח שהם מוכרים גם פאנלים סולארים ומערכות היברידיות לבית! 500 אלף מכוניות על הכבישים זה מספר אדיר! החברה מובילה את שוק הרכב החשמלי העולמי. הרבה הפתעות עוד צפויות להגיע משם. שירן | 20.11.17 (ל"ת)
35. ל-6. מאיפה הנסיון שלך בדיוק? משאית של טסלה, זה הדמיה? אין שום דבר דומה בשוק. שורפת מזומנים? אז יגייסו עוד. אריק | 20.11.17 (ל"ת)
33. לא הייתי מהמר נגד אילון מאסק בשום פנים הוא מקבל תמיכה חזקה מהשוק, המשקיעים מוכנים להמתין ולהתדלל. לא מכיר הרבה מכוניות שמיצרות כזה קשר עם הבעלים שלהם. לא שונה מה- Iphone. יש לטסלה עוד דרך לעשות, אבל מירב הסיכויים שהמשקיעים יתנו לאילון חבל ארוך מאוד. עם מספיק זמן, חברות הרכב הגדולות יצטרכו להשתנות ולהיות יותר כמו אילון מאסק מדינוזאורי העבר שהם באו ממנו. עתידני | 20.11.17 (ל"ת)
32. מזכיר את הסרט TUCKER לפני 70 שנה יזם ניסה לבנות מכונית מהפכנית, אבל הקרטל של GM ואחרים ניצח אותו. בוב לוץ יודע שמה ש GM יודעת לייצר זה יצירות כמו השברולט CRUZE , וטסלה היא העתיד. צביקה החשמלי | 20.11.17 (ל"ת)
31. Asaf Lotz For no. 19 = that is the best comment I have seen in a long time. So funny. Thank you! Hagai | 19.11.17 (ל"ת)
30. טסלה תפשות רגל ב 2019 או מוקדם יותר מכונית חשמלית היא עדיין לא כלכלית. אני מדבר על מודל 3 ולא על מודל S ב 90+ אלף דולר וייצור של 60 אלף מכוניות בשנה. מי שמחזיק טסלה זה משקיעים שמוכנים להלוות לה כסף (מיליארדים) - כסף שלעולם לא יוחזר להם. אני מאוד אוהב מכוניות חשמליות אבל הם עדיין לא כלכליים לייצור המוני - סוללות יקרות, כבדות מדי אם כמות אנרגיה מזערית וזמני טעינה גדולים מאוד. מיזר | 19.11.17 (ל"ת)
29. ל20- לאפל יש 250 מיליארד בבנק, לטסלה 3 מיליארד. וגם זה, מהשקעות, לא מרווחים. כל רבעון טסלה מפסידה מאות מיליונים ולייצר מכונית זה לא בדיוק זול. המצב שלהם לא פשוט. בעיקר צריך לראות אם יצליחו הם המודל 3 שלהם, כל שאר המכוניות שלהם לא מיוצרות עדיין או לא נגישות לאדם הרגיל. עיגעי | 19.11.17 (ל"ת)
28. NOKIA גם בנוקיה אמרו מי צריך מסך מגע ומכרו את הפטנט....כל השאר היסטוריה.אלון מאסק,מי שמאמין לא מפחד!!!עלה והצלח!!! אלי | 19.11.17 (ל"ת)
27. טסלה עושה מהפכה וכולם מקנאים-הם בצמיחה ואין רווחים כי משקיעים בגדילה כל הזמן הקהל אוהב את טסלה ומחכה לרכבים שלה כמו שחיכו לאייפון אלון מוסק אינו מחפש רווח אישי אלא לשנות את העולם.ולכן ההמונים ימשיכו לתמוך בטסלה ויו"ר גנרל מוטורס יכול להתפוצץ מאיר | 19.11.17 (ל"ת)
24. ג׳י אמ היא אחת החברות היעילות בעולם הרכב ג׳י אמ היא אחת החברות היעילות בעולם, עלות הייצור שלהם נמוכה מרוב חברות הרכב האחרות. הבעיות הפיננסיות שלהם הם ירושה הסטורית של הסכמי עבודה ופנסיה עם אירגוני עובדים מטופשים שלהבדיל מהאירגונים בגרמניה לא ראו ממטר ורק דרשו עוד ועוד בלי קשר לביצועי החברה. להבדיל מהם אצל ה״שמאלנים״ מצביעי קלינטון בסיליקון ואלי אין בכלל אירגוני עובדים ולטסלה אין את הבעיות האלו, הם סתם חברה כושלת עם הרבה הייפ. היעיל | 19.11.17 (ל"ת)
23. טסלה תאבד את ההגמוניה בתחום זה בטוח! הוא צודק כל מה שטסלה עושה עושים ויעשו ענקיות הרכב טוב יותר יש להם מערכת לוגיסטית שיווק והפצה משומנת הם לא מתחילים הכל מאפס הם מייצרים בהתאם לבשלות השוק ותחזיות ולא נגררים לחלומות באספמיה צר לי על המשקיעים המהופנתים ע"י אילון שק | 19.11.17 (ל"ת)
21. מה הבעיה האמיתית בטסלה ? מאסק לא מנהל חברה אחת אלא מספר חברות , כולן לא רווחיות , ומה שהוא עושה זה כל פעם פותח מיזם חדש ו"עתידני" . רכב חשמלי , בטריות , מפעל סולרי , רקטות לחלל , חברת כרייה , הייפר לופ וכו' . את כל זה הוא מממן מגיוסים שנשענים על ההייפ שמיוצר מהכרזות . היכן העתיד ? אני רק שאלה | 20.11.17 (ל"ת)
20. טסלה זה כמו אפל טסלה זה כמו אפל, המתחרים יעשו מכוניות טובות יותר זולות יותר עילי | 19.11.17 (ל"ת)
18. מאוד אוביקטיבי א.מדבר מפוזיציה ב.טסלה כבר הוכיחה את עצמה עם יצור מודל s ג.למנוע חשמלי מס חלפים נמוך מאוד ד.יש לטסלה רשת של הטענה ה.סקרי משתמשי טסלה מראים על שביעות רצון גבוהה ויש עוד אז שיעשה שורט על המניה | 19.11.17 (ל"ת)
17. "אין שום דבר בטסלה שחברות אחרות לא יכולות לעשות טוב יותר" נו טוב, זה גם מה שאומרים על אפל, לא ? קצת ענווה לא תזיק אפי | 19.11.17 (ל"ת)
16. בוב לוץ ידוע כאנטי רכב חשמלי בכלל ואנטי טסלה בפרט והוא האחרון שצריך להקשיב לו. את אותם דברים אמר על טסלה לפני שנתיים ובינתיים המנייה שלה הכפילה את ערכה, צודק בוב לוץ באומרו כי טסלה עדיין לא מציגה רווחים אולם היא תמיד מקדימה את כל התעשייה בצעד אחד ויותר אם הקצב הזה יימשך טסלה תישאר ללא מתחרים על כל המשמעויות המשתמעות מכך. גילוי נאות | 19.11.17 (ל"ת)
15. אוף, מעצבן אותי השם שלו, ולחברה שלו לשעבר יש אף ארוך מדי, ובכלל היום יום ראשון זאת רמת הרלוונטיות של התגובות לכתבה. אתם באמת לא מבינים את ההבדל בין דיון לויכוח? לא רלוונטי | 19.11.17 (ל"ת)
14. זה עצוב אבל זה יכול להיות זה תלוי בבנקים,אם יקבל אשראי יהיה מעצמה,לא יקבל,החברה תקרוס שחר | 19.11.17 (ל"ת)
13. האדון הנכבד האדון הנכבד הזה שכח איפה היו חברות הרכב מייד לאחר המשבר הכלכלי ב2008 ללא הממשל הוא וחבריו לא היו בתפקידם , אומנם טסלה במצב מורכב אבל זוהי דרכם של מובילי דרך ללא טסלה החברות הללו היו נשארות באיזור הנוחות וממשיכות לייצר מנוע בעירה ביחד עם הלובי של חברות הדלק האמריקאי KE | 19.11.17 (ל"ת)
11. טסלה זה העתיד .... צריך להסתכל על התמונה הגדולה .... כך גם אמרו על האייפון ופייסבוק וכו .. וכו .. FU | 19.11.17 (ל"ת)
10. טסלה רכב מעולה טסלה בעוד חמש שנים . אין מקום לגנרל מוטורס בשוק מול טסלה בעתיד דודו | 19.11.17 (ל"ת)
8. יפה לגנרל מוטורוס לתת ביקורת על טסלה חברה שמיצגת חברה ארכאית ופושטת רגל יותר מכל חברה עלי האדמות הבחור בן 77, שינוח על משכבו שגיא | 19.11.17 (ל"ת)
5. פיטורין 1.היא מדממת מזומנים, הם יהיו חייבים לצאת לגיוס הון נוסף", אמר לוץ, שפרש בשנת 2009 מתפקידו הבכיר בג'נרל מוטורס. 2.היא מדממת מזומנים, הם יהיו חייבים לצאת לגיוס הון נוסף", אמר לוץ, שפרש מתפקידו בג'נרל מוטורס ב-2012. מיקי גרינפלד היקר- הפיצ'ר של "גזור הדבק" לא תקינה אצלך (2009 או 2012). או שמדובר בלוץ סניור ובלוץ ג'וניור. ובכל מקרה מדובר בקשקשן שלא מבין את התעשיה למרות תפקידו הרם בה. ראו את תגובה 1 הקצרה והקולעת בנושא. הגהה | 19.11.17 (ל"ת)
4. מר בוב לוץ אתה לא מגזים קצת? טסלה לא תיעלם ותמשיך לשגשג בשוק, לעוד הרבה זמן. אם חסרים מזומנים, טסלה תגייס הון נוסף ממשקיעים ותמשיך הלאה. גבי | 19.11.17 (ל"ת)
3. הוא יודע על מה הוא מדבר נכון שהוא היה בכיר ב GM כשהיא פשטה רגל. זה לא אומר שהוא לא מנתח נכון את טסלה. אולי דווקא להיפך - הוא יודע לזהות מקרוב איך פשיטת רגל נראית. ולגופו של עניין - כל הטענות שהוא מעלה נכונות. טסלה שורפת מזומן בקצב עצום, תקועה עם הייצור של מודל 3, ואילון מאסק מספר כל פעם סיפורים חדשים על המוצר הבא, כשאף מוצר קיים לא מצליח להמריא לייצור המוני ולייצר רווחים, אלא רק הפסדים. אלו העובדות. מספיק להסתכל על התמונה שמלווה את הכתבה, עם הכותרת "המשאית של טסלה"...בינתיים לא יותר מהדמיה ממוחשבת. כזה גם אני יודע לעשות. נראה אותם מייצרים אלפים כאלו, מוכרים אותן, ומשקיעים ברשת הטעינה האדירה שנדרשת כדי לטעון אותן, תוך ייצור רווחים וכל זה בכסף שאין להם. לא יקרה בחיים. בעל נסיון | 19.11.17 (ל"ת)
2. צודק, לא ברור מה כל ההיפ סביב טסלה מכונית יקרה בטירוף ללא שום ערך מוסף חוץ ממיתוג טוב. החברה מדממת והמכונית עצמה לא מצליחה בעולם (רק קליפורניה) החברה תרכש בעתיד במחיר רצפה שלום | 19.11.17 (ל"ת)
1. מי שמדבר - הבכיר הזה ב-2009 היה בחברת General Motors כאשר הגישה פשיטת רגל (סעיף 11) 007 | 19.11.17 (ל"ת)
בכיר בתעשיית הרכב: "טסלה תסיים את דרכה בקרוב"
47 תגובות לכתיבת תגובה