אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אברכהן על מבצעי ההוזלות החריגים של רשתות: "שוכחים שחברה עובדת עבור הלקוח אבל גם כדי להרוויח כסף"

54 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
מחירי שופרסל
אתה מצחיק אדון מנכ"ל. המחירים שלכם בשנה האחרונה עולים כל פעם בקצת וזאת בכדי לא לעורר תשומת לב הקונים. אני שם לב לזה. לא יקח הרבה זמן ותפסידו קונים רבים. במקום לשמור על רמת מחירים סבירה אתם עושים "ישראבלוף". אין כל סיבה להעלות המחירים - הדולר יציב, האינפלציה נמוכה ביותר, אז מדוע???
זיו | 22.11.17
49.
לתגובה 47 לונה . אף אחד לא מנבל ומלכלך.זו המציאות ! כנסי ותחכימי
אנשים מגיבים בהתאם וכשפוגעים להם בכיס .מן הסתם עשו קניות ברשת ואלה התופעות שם בדיוק לא מקללים את אף אחד ולא ניבלו את הפה. אברכהן מנכ"ל עם כל הכבוד לו וכפי שאת מחמיאה לו מה הקשר ? רשת שופר סל עם תחלואים מכאן להודעה החדשה . זו לא חוכמה לצייץ חדשות לבקרים עד כמה הרשת עושה מעל ומעבר לטובת הלקוחות . ומחירים זולים . ושירות מעולה . ועוד..כשזה בפועל לא מדוייק בכלל (ואת זה אברכהן עושה ) התגובות הם מן הסתם של כאלה שמכירים היטב את הרשת ועושים / עשו קנית בה ואלה התופעות שנתקלו בהם וכשפוגעים בכיס לכל אחת הוא מגיב בהתאם . ודווקא ההיפך תגובות יפות להפליא ומשבחות על כלום . מחשידות ומפוברקות ייתכן וטוקבקים מגיבים לא עניינית באופן לא אובייקטיבי חבל ומצער .
אלמוני  | 21.11.17
48.
קונה קבוע בשופרסל !
אני קונה קבוע בשופרסל המחירים יקרים משאר הרשתות אבל אנחנו עדין משפחה קטנה עם ילד אחד אז הסל קניות החודשי שלי לא עולה יותר מדי ולא משתלם לי לנסוע לסוף העולם כדי לקנות ב 5 שקלים פחות את הסל שלי מה שכן משאיר אותי זה הקופות העצמיות !! אין תורים כמעט וזמן הקניות שלי הצטמצם בחצי !
יקיר | 21.11.17
43.
ענין של זמן ושופרסל תלך בעקבות מגה .
תהרגו אותי אם מבין איך שופרסל לא הולכת בעקבות מגה . הם חיים באופוריה ולא ידוע איך מציגים רווחים בכלל אנשים לא ששים לעשות קניות שם . אלא מחוסר ברירה של מרחק ועניין פריסה גיאוגרפית ככללה היכן שיש סניפים של רמי לוי . אושר עד . ביתן . ועוד.. אנשים לא קונים בשופר סל ואני אחד מהם היכו אותי לא פעם שם ופגעו לי קשה בכיס
אביתר  | 21.11.17
34.
איציק אברכהן. אתם טועה ומטעה חבל . דבריך לא מדוייקים ונכונים בעליל
זה לא חוכמה לדבר בפורומים הכלכלים . ובעיתנות ומדיה - הם לא צרכנים טובים וקניינים. אנשי אדקמיה /כלכלה / תקשורת . דבר ישר לצרכן כמוני עם 6 נפשות שקונה סל קניות גדול מידי שבוע ממשכורת של 8500 ש"ח . אתם יקרים ולא מצויינים
רוני זכאי  | 21.11.17
33.
שופרסל ? מאיפה הביאו את המנכ"ל המהולל תלוש מהמציאות
לא פעם ..ולא פעמיים .. יוצא המנכ"ל אברכהן בהכזות ואמירות תלושות מציאות העגומה של הרשת . הרשת יקרה להחריד . הסחורה לא מי יודע מה בירקות ויקרים להחריד . המותג ייבוא הפרטי מבחינת איכות נמוך מאוד בהשוואה לארץ ולשאר הרשתות . שירות גרוע (לפחות ב3 סניפים שקניתי בהם עד שברחתי כל עוד נפשי בי . התפקחתי ! אז על מה הוא מדבר בבטחון כאילו שהרשת היא כליל השלמות . היא רשת גרועה נקודה .( אההה וגם גדולה ומבולגנת שכחתי ) יד ימין לא יודעת מיד שמאל
אזרח תמים שמכיר  | 21.11.17
32.
אתה מוכן לפתוח את הכיס שלך ולספר מה גובה המשכורת שאתה מושך?
שכולם יראו כמה חזירות בשכר "הבכירים" שלכם יש, אתה עוד מקבל במימוני ועל חשבוני את הפנסיה השערורייתית של קציני צה"ל, כמה שאתם דוחים ... ממש מחליא. אין פלא שחשיפה שלך או תמונה שלך במדיה, עם דברי הבל, ישר תוביל תוביל לבריחה נוספת שלנו. לי אגב יש כרטיס אשראי מועדון שלכם וזה מעלה חיוך אצל קופאיות רמי לוי כשאני משלם להם עם כרטיס זה.
אייל | 21.11.17
28.
הם דיממו???!!!
הם דיממו ומה אנחנו האזרחים אנחנו לא דיממנו ????? המשחק חתול ועכבר עם המחירים יוצרים חוסר אמון ברשתות ומבטל במהותו דבר מרכזי וזה אמון הלקוח דבר שלוקח זמן לבנות. האזרח של היום עומדים לרשותו יותר מאגרי נתונים ותהליך קבלת ההחלטות משתפר והולך באופן דרמטי!!!! לכן על הרשתות לתת את הדעת איך עושים זאת איך בונים תהליך בונה אמון-זה המפתח שבגינה רשת יכולה להרוויח או להתמוטט. זה לא פשוט ואנחנו יודעים ומדובר בהרבה פעולות מתבקשות בהנהלות. אך בסוף מישהו יעזור אומץ ויקים את החנויות שבונות אמון לאורך זמן והוא זה שבאמת ירוויח ונוריד לו את הכובע במהפך רשתות העתיד.
יצחק | 21.11.17
27.
סיפורים. שלוש סיבות להצלחה. כל השאר סיפורים
אין שום הבדל בהתייחסות של שופרסל ללקוחות שלה מכל רשת אחרת. הכל ספינים על ספינים. שופרסל הצליחה לצאת מהמשבר ומצליחה גם כעת כי 1. מגה קרסה 2. בעקבות המודעות החדשה של הצרכנים של לגטימציה למותג הפרטי (של כולם אפילו של רמי לוי) 3. האיקומרס פורח הם לא ראו ולא רואים את הצרכן ממטר. לא יחסים ולא נעלים
קשר ארוך טווח עאלק | 21.11.17
25.
אני כבר שנים לא מתקרב לרשת הזו
הם הכי יקרים בשוק ללא הצדקה.הם מונופוליסטים בדימונה ירוחם מצפה רמון ועוד.הם עדיין לא הפנימו כי הם ישלמו מחיר יקר כמו מגה שנפלה.כמו טבע שנפלה בזכות ארז ויגודמן המנכל הכל יכול שלא יכול כלום.כמו תנובה שנמצאת בקריסה.וכמו כל חזיר מצוי שלא יודע שובע מהו.
חיים | 21.11.17
23.
מוכרים ירקות רקובים
בהזדמנות זאת כדאי להעיר להנהלת הרשת שלא פעם הם לא מקבלים ירקות טריים כמקובל בכול הסופרים והרשתות לממכר מזון בימי שני בשבוע כי עדיין לא מכרו את הירקות מלפני שבוע וממשיכים להציגם כטריים . זה קרה לי השבוע בשתי חנויות של הרשת אחד בקניון רמת אביב ובחנות בטאגור . שתי החנויות בתל אביב . זו אחיזת עיניים זלזול בציבור
אהרון | 21.11.17
22.
אין לי מושג על מה אברכהן מדבר. דבריו מנותקים מהשטח:
לדוגמא: ברמת השרון בסניף סוקולוב הקצבית או הקצב חוצפנים. הקצבית למשל, עברית קלוקלת כעס ומרמור מתמיד על הלקוחות שמטרידים אותה. אם העזת לשאול אותה-הטרדת.אין סימון שם הנתח ואין תמחור,על הנתחים הדלים שבתצוגה. ואם יש, הוא מופנה אל כיוון המוכר ולא הלקוח. המבחר של הנתחים דל ואין לרוב אנגוס. קרטון עם חלקי עוף מונח מעל הפח, שזה בלבד אמור להבריח קונים. בסניף אוסישקין, שם צריך שידוד מערכות מבחינת הקצבייה. שם הם מנהלים חצר עם לקוחות פרטים וסחורה שמורה. מה שיקבל חבר של הקצב,ללקוח פשוט ייאמר-אין. קנייה בערב? למה שיוציאו נתחי בשר או עוף מהמקרר. ממילא צריך להחזיר למקרר תוך שלוש שעות. מה שקורה הוא, שנאלצים לנדוד לדיל בגלילות, היקר והנדיב. שם לא חסר כלום, תודה לאל. אבל ימים יגידו. בקרוב יוחנן ייפתח ננדוד לשם, ובצר לנו ננדוד לחצי חינם. יש גבול לכל תעלול.
לקוחה מאוכזבת | 21.11.17
19.
שופרסל עושקים את הישראלים בכל הארץ ובמיוחד בפריפריה בניהולו של המנכ"ל אברכהן
שופרסל יקרים בטרוף בהשוואה לאחרים בירקות, מוצרי חלב, בשר, טולאטיקה, ממתקים, ועוד... קונים מהחקלאים, מהיצרנים בזול ומוכרים יקר, אפילו בהשוואה לחו"ל ! למה ?.... הגיע הזמן למרד צרכנים בישראל - מספיק להיות פראיירים. המנכ"ל אברכהן חוגג. אולי כדי שיגיע לפסטיבל מספרי סיפורים ולא יספר לנו הציבור על שרות, אמנה וכו'...
דנה | 21.11.17
18.
אדון איציק אברכהן כנס וקרא
כנס לסופרים שלכם וראה את מחירי הפירות והירקות. אתם כנראה חיים בסרט. הכל יקר אש. סיפורים של 14000 עובדים לא עובדים עלינו. כנס לרמי לוי בראש העין ובצע קניה . 70% מהפריטים הם זולים מכם. לכם יש כוח קניה גדול יותר. אז תפסיק לבלבל את המוח . לא צריך פרסומות במקום זה תן הנחות. גם המועדון שלכם זה חרטה אחת גדולה. אתה יודע למה אני קונה ברמי לוי? עד לפני כשנה הייתי קונה ביש חסד בארות יצחק. מאז שהמקום נשרף חיפשתי מקום אחר ומצאתי ..אים כבר אתה מדבר על ניהול . כמה זמן לוקח לכם לשפץ את החנות בבארות יצחק. הנזק שם לא היה גדול. אצל רמי לוי אחרי שבועיים היו פותחים אותו. כנראה שיש לכם הרבה כסף ולא אכפת לכם .......
אילן | 21.11.17
10.
אתר Online בכאילו
אתר Online בכאילו, אתה מזמין מוצרים ובסוף מודיעים לך שזה אין וזה גם לא. אחרי שסגרת את ההזמנה וקיבלת אישור, ביום האספקה מודיעים לך שעוד מוצרים לא נתקבלו. אז אתה מבזבז זמן על ביצוע בהזמנה משלם דמי משלוח ובסוף מקבל הזמנה חלקית. אגב התופעה הזאת קוראת גם בויקטורי וגם ברמי לוי. שיטה ישראלית טיפוסית, העיקר האונליין....
דג | 21.11.17
6.
שופרסל עובדת על כולם בעיניים וממשיכה לעשוק את לקוחותיה.
גם אחרי המחאה החברתית המחירים בשופרסל גבוהים משעותית ממתחרותיה. זה שהביאו מנכ"ל חמוד וחייכן שדומה לטוב טוב הגמד (בלי זקן ושפם) לא משנה את העובדה הזו. סלי הקניות ברשתות כמו רמי לוי וויקטורי נמוכים משמעותית מסל הקניות של שופרסל והם לא היו צריכים את "המחאה החברתית" על מנת "להתאים" עצמם לציבור. בעצם מה שאומר לנו המנכ"ל החביב זה שעד למחאה החברתית הגם גנבו אותו בגדול ובלי בושה ועכשיו הם באו לקראתנו ורק גונבים אותנו בקטנה . זה שאנשים ממשיכים לקנות ברשת שעשקה אתם במשך שנים (ועדיין עושקת) זו תעודת עניות לציבור בישראל.
שגיא | 21.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת