אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אם לא יימצא פתרון, שדה דב ייסגר ביום שישי הקרוב

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
למה לסגור-זה קו תחבורה חיוני. ומי יהנה -
מהקרקע הזו?! שוב קומץ אנשים בעלי יכולות כלכליות גראנדיוזיות, שיהיה להם לבריאות, אבל לא על חשבון ניתוק עיר! זה שהאילתים היי שם ולנתק אותם כי הם לא חלק מהמרכז זה באמת לגיטימי? כמו שניתקו את קריית שמונה(שד"ת) בטח הם: פריפריה, כמות תושבים עירונית ומחוזית קטנה-חוצפה! ושוב המודל הכלכלי הזה מככב... מה גם שחצי מדינה נופשת שם על בסיס קבוע נהנים עושים חיים, אז לחשוב רגע לפני שזורקים לאוויר "נתק". וגם כל בר דעת היה שואל: מי הציע פתרון בבעיה עם תאריך תפוגה ב-60,000,000שײח? ואולי הסכום הזה מזערי ביחס?
רגולטור | 27.11.17
25.
חבל חבל - הדבר הזה מזמן היה צריך להיסגר
חבל שאזור כה יקר, נדלנית(למדינה) ותירותית(פארק, ים, נמל) מאחסן בתוכו שדה תעופה שאינו ביטחותי בתוך אזור צפוף של אוכלוסייה בשל ראייה צרה של חכים שמיצגים קומץ אינטרסנטים. מקווה שהאוצר וכחלון יפעלו כדי לטפל את מחדל העוקף בג"ץ הזה.
ביזבוז כספי ציבור | 27.11.17
21.
לפנות ומהר! שמחה לדורות...
לפנות את הדבר הזה - אין סיבה שבאזו עם קרקע סופר יקרה, ומצוקת דיור עצומה יהיה טרמינל של טיסות כדי להעשיר את ארקיע. גם סיבת ניתוק אילת הינה הזויה, יש רכבת, יש לוד. תשתמשו בה! 50 אלף תושבי אילת ועשרי ארקיע, ומלונות לא יכולים לקבוע את האגנדה הציבורית. 60 מליון לא נתפס. פשוט חוצפה!
משלם מיסים | 27.11.17
17.
מה שטוב לניו יורק ולערים גדולות בעולם לא טוב בארץ ...
בכל העולם מבינים ששדות תעופה הם נכס ציבורי שיש לשמור עליו גם כאשר ערך הקרקע גבוה אבל רק בארץ נכנעים ללחצים רגעיים של אינטריסנטים נדלניים .... לדוגמא לא רק שלא סוגרים את לה גוורדיה בניו יורק אלא משקיעים סכומי עתק להרחיב ... זאת בנוסף ללפחות שלושה מנחתי מסוקים במנהטן עצמה (לא כולל בתי חולים) ..... למה שלא יתחילו לבחון ברצינות הרחבת העיר תל-אביב לאי מלאכותי גדול בים כולל שדה תעופה(כולל סקר השפעות סביבתיות אמיתי) ? במקום להרוס את העמק או הנגב ?
מישהוא | 27.11.17
12.
כמה ספינים של טייקונים
בטח... רק שם יהיה דיור בר השגה. לכו לשכונה ליד ותמצאו דירת חמישה חדרים ב15 אלף ש"ח לחודש שכירות. סוף סוף לעשירון התחתון יהיה איפה לגור. עובדים עליכם בעיניים מפגרים לשדה דב יש חשיבות הרבה יותר גדולה למעמד הביניים מאשר לעוד מגדלי יוקרה על החוף. אבל מצד שני אתם עוד מצביעים לביבי אז תפאדל
רונן בן שבת | 27.11.17
10.
לכל עיר גדולה יש שדה תעופה? ממש לא, בדיוק הפוך
בכל מקום שיש שדה תעופה בתוך עיר, דואגים לסגור אותו ולפתוח שדה תעופה במרחק 40 ק"מ. שדה דב נחמד מאוד, נוח לטוס משם לאילת (פחות או יותר, אם נתעלם מהטרמינל הנורא), כמה מטוסים פרטיים (שגם להם עושים את המוות) וזהו. אין באמת צורך בו. אם רוצים, אפשר לדאוג בנתבג לטרמינל לטיסות פנים שיהיה נוח, ובעלויות שפויות. לא חייבים להמתין שלוש שעות לטיסה של שעה.
מתפלא | 27.11.17
7.
לאלה שדואגים למקורבים ולאלה שמפחדים מתאונות...
כשמישהו כותב בכותרת ״הכי חשוב לדאוג לחברים״ אבל בתגובה מדבר על דאגה לבעלי המגרשים וההון (כן, בטח דיור בר קימא לזוגות צעירים. שניה אחרי שיבנו עבורם דיור מוגן בצהלה) במקום דאגה לאזרחים מהשורה שרוצים אופציות תחבורה שפויות יחסית למשל לאילת. אבל אם אתה לא בעל מגרשים עשיר שמת לממש זכויות בניה, אז כנראה שלא מעניין לדאוג לך. ולזה שמפחד מתאונות... כמות הנפגעים לכל קילומטר כביש, בטח בשכונות מגורים, גבוהה משמעותית מכמות הנפגעים לכל קילומטר של מסלול נחיתה. כמה אנשים נהרגו מפגיעה של מטוס ב 50 שנים האחרונות? וכמה מפגיעה של מכונית בשנה האחרונה? ביטול שדה תעופה והקמת שכונת מגורים תהפוך מעט אנשים לעשירים מאוד, תגדיל את כמות תאונות הדרכים ואם התחליף לטיסות יהיה נסיעות ברכב, תתרום לעומס בכבישים שחלקם כבישים מסוכנים מראש (בדרך לאילת)
איציק | 27.11.17
4.
המדינה מפקיעה שטחים למדרכות ולכבישים ולדרכים
אין סיבה שלא יהיה שדה בתל אביב. לא הכל צריך להיות מחנה ריכוז מספיק עשו בכיה לדורות עם העברת כל בסיסי צהל לדרום. ריכוזיות זה דבר גרוע שעוד יצטערו עליו . כנ"ל עם שדה תעופה למה שלא יהיה שדה בתל אביב כדי שקומץ יקבלו מליונים על דירות לעשירים לא צריך לצופף את המדינה בדירות מותר שיהיה גם שדה גם משרדים וגם שטחים צבוריים אפשר לחשוב שאין דירות במדינה . יש המון ויש לעשות פינוי בינוי לבניינים ישנים במקום לבנות חדש ולהשאיר בניינים רקובים . אסור בשום אופן לפנות את שדה דב זה לא אינטרס של אף אחד זולת עורכי הדין שרוצים להיות מליונרים
להלאים את הקרקע | 27.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת