אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעוד יומיים: אובר תפסיק את פעילות שירות ההסעים בישראל

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
אובר , ביטקוין, space x, ונטפליקס
תחבורה ציבורית -אובר , הנפקות מטבע- ביטקוין, טוסות לחלל- space x, טלויזיה-נטפליקס דואר-אימייל חברות דואר - אמזון אתם קולטים את הקשר? כל מה שבמאה שעברה היה שירות שניתן על ידי גופי המדינה , יש כיום טכנולוגיה שמתפתחת במהירות והולכת לתת את השירות הזה peer- to peer מאזרח לאזרח. נכון , אני מתכוון שבעתיד הלא כל כך רחוק מוסדות המדינה יהפכו להיות לא רלונטיים לנתינת רוב השירותים .זהו תהליך. הם ינסו להתנגד . בסוף זה יקרה. אגב, כשהכסף המבוזר יהפוך להיות הילך חוקי- גם תפסיק להיות האפשרות של גביית מיסים בצורה שבה אנו מכירים אותה. בקיצור רבותיי ,מונה הזמן דופק...
בוט מהעתיד  | 21.12.17
31.
רשיון למונית זה לא אג״ח או ערוץ להשקעה.
רשיון למונית זה לא נייר ערך, משרד התחבורה לא אמור להנפיק אג״חים, מי שרוצה להשקיע שייקנה מניות לא רשיון מונית.. מונית זה שירות לציבור משרד התחבורה אמור לדאוג לציבור , ההגנה של משרד התחבורה על המגזר שלו חברות המוניות והאוטובוסים זה סוג של בריטש אוף טראסט. תחבורה שיתופית יכולה להיות ממש נוחה ולחסוך לציבור ים כסף. משרד התחבורה צריך להוזיל את הרשיונות מונית ב 10 אחוז כל שנה בשביל להגן על בעלי הרשיונות בתהליך הדרגתי
ם | 30.11.17
18.
שאובר ישלמו רבע מיליון למדינה על כל רכב
המגיבים כאן שוכחים שהמדינה לוקחת רבע מיליון שח מכל מונית חוקית (רשיון להפעלת מונית), מונית משלמת ביטוח נוסעים בשכר, והרבה אגרות . אם אובר ישלמו את זה אז הם לא יעבדו כאן. בנוסף לנסיעה במונית יש מחיר בפיקוח.
כמו נהג מונית חוקית | 27.11.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת