27. ל-24 עברית? אולי במקום לתנשא ולציין שיש פגם/טעות/ליקוי בעברית, אז בבקשה נא לציין היכן הליקוי.. שלומי | 03.11.19 (ל"ת)
25. ל-4 לא רלוונטי למטוסים לפני 100 שנה גם אם הם היו (היפותטית) מצליחים להגיע לגבהים כאלה כל הלחץ (או חוסר הלחץ) היה מופעל על הטייס. המטוסים היו בנויים מעץ ובד ותא הטייס היה בכלל פתוח. ענתיקה | 27.01.18 (ל"ת)
23. ל22 מטוסי קרב אכן מדוחסים, עד גובה מסויים, החל מגובה זה הטייס משתמש במסיכה אשר מוסיפה חמצן. רום הטיסה המקסימאלי של הספיט הינו 36,500 רגל. ממליץ לך לבדוק ולחקור קצת לפני שאתה לוחץ פרסם. משה | 04.12.17 (ל"ת)
22. לא מדוייק! למטוסי קרב אין שום דיחוס. - לכן יש לטייס מסכת חמצן!, ומטוסי בוכנה כמו ה" ספיט השחור" לא היו מגיעים לגבה של 35 אלף רגל גם בחלומות שלהם!.. מה שכן קורה הוא "התעייפות הדרגתית של המתכת, ומטוסי העץ הישנים טסו בגבה של רחפנים.. יאיר | 03.12.17 (ל"ת)
21. מה עם הבדלי הטמפרטורה - ברום טיסה 50- דבר שגורם למתכת ואלומניום להתכווצץ ולהתרחב כל הזמן ןגם הגרר על הכנפים שוחק אותם מהר יותר מנחם אתרוג | 03.12.17 (ל"ת)
19. Dreamliner The batteries exploded twice and caught fire in flight. Boeing found a "great" solution: to place them in a sealed container. These batteries are literally sitting bombs Moreover, they were serious quality control and workmanship issues at the Boeing plant in South Carolina. As a cost-cutting measures , Boeing hired cowboys and workers with no trade qualifications, many of them with serious drug problems The wings.: The original wing design had many structural issues, but the company which was in a great hurry to finish the project chose not to redesigned the wing but go with the easy the solution of re-patching them (composite materials). So even brand new aircraft can have workmanship, structural and design issues.It is not if but when the first 787 falls out the sky The 707, 767, 777 on the other hand, are masterpieces of design That what happens when Boeing tries to imitate Airbus but doesn't have a clue of how to find and choose sub-contractors The Emigrant | 02.12.17 (ל"ת)
17. אמר לי שיהיה טור גם על הדקוטה הוא עובד עם היסטוריונים ואוצרים ועמותות של טייסות בנות המון שנים באנגליה. כל הכבוד לכלכליסט מכיר את ניצן | 02.12.17 (ל"ת)
16. חלונות עגולים או מרובעים? נו באמת. הביטו בתמונות בכל המטוסים-גם בקומט- החלון מרובע עם פינות מעוגלות. חוץ מזה: - דפנות המטוס לא "נתונות ללחץ מבחוץ" אלא דווקא מבפנים (כפי שהסברתם- דיחוס) - יש עומס מיוחד בהמראה ובנחיתה, כשכוח עובר פתאום מהגלגלים לכנפיים- אחרת היו מודדים שעות טיסה ולא מחזורי המראה ונחיתה - מטוסי תצוגה זוכים לטיפול אוהב, וגם פשוט טסים מעט; נניח, 3-4 פעמים בשנה- ואז הם צוברים ב-70 שנה פחות שעות משהיו צוברים בשנה אחת של טיסה יום-יומית. זו גם הסיבה שחילות אויר וגופי כיבוי אוירי מחזיקים "דינוזאורים" משנות ה-50' וה-60' כמו B52, בואינג-707 וכו': הם עושים מעט שעות בשנה, בהשואה למטוסים מסחריים, ולכן החישוב להחלפתם אחר. נתנייתי | 02.12.17 (ל"ת)
15. כל הכבוד לכללים, אבל ב"אל על" ממציאים את הספרים מחדש כדי להמשיך להטיס את המטוסים הקשישים שלהם. מומי | 02.12.17 (ל"ת)
11. לממסניקים יוצאי חיל האויר שאלה? מי זוכר איזה מטוס היה ממריא ואחריו הולכים המכונאים להרים את החלקים שנפלו בזמן ההמראה? י מהדרום | 02.12.17 (ל"ת)
8. היה מטוס תובלה בחיל האויר סטרטוקרוזר . היה מצחיק , כל פעם שהיו שולחים אותו לטיסה עם 4 מנועים היה צריך לטוס אחריו מטוס נוסף עם מנועים חליפיים כי תמיד היה נוחת עם 1-2 מנועים תקינים חחחחח | 02.12.17 (ל"ת)
4. בקשר למטוס בן ה100. אל תשכחו שהמטוס הזה, לא מגיע לגבהים בהם לחץ האויר משתנה מאוד, לכן הגוף שלו לא ממש מתרחב או מתכווץ. אז כן, הוא יכול לטוס גם מאות שנים עם תחזוקה טובה. סער | 01.12.17 (ל"ת)
כנפיים גריאטריות: המטוס הזה ישן מדי, האם יש סכנה שנתרסק?
27 תגובות לכתיבת תגובה