14. מדובר ב-2 ש"ח לקילומטר לכל הנוסעים ברכב כולל הנהג זאת אומרת שאם הנהג לוקח נוסע אחד הנוסע ישלם שקל אם הוא לוקח 3 נוסעים כל נוסע ישלם חצי שקל ומדובר כאן במקסימום ולא בעלות בפועל. ונוסיף גם דוגמה פשוטה נסיעה מחיפה לת"א זה נגיד 100 קילומטר. רכב נורמלי עושה +- 12 קילומטר לליטר = 8.33 לליטר מחיר הדלק הוא כ-6 ש"ח לליטר כבר הגענו למעל 50 ש"ח נסיעה בלבד ללא בלאי או ביטוחים. מה שיוצא שהחל מ-3 נוסעים כל נוסע משלם פחות או יותר את עלות הדלק שהוא היה צריך לשלם בכל מקרה. כן, הנהג יוצא עם רווח של 100 ש"ח בניקוי הדלק במקרה של שלושה נוסעים ככה שיש תמריץ לעשות את זה מכל הכיוונים גם לנוסעים וגם לנהג. ggg | 07.12.17 (ל"ת)
13. לא מחזיק רכב כבר 5 שנים והכסף רק מצטבר! אם תראו כמה הוצאתם על הרכב שלכם ב-5 שנים אתם תעברו מהר לאופניים חשמליים ואוטובוס! יוסי | 06.12.17 (ל"ת)
10. מחקר בניו יורק הראה שאובר גרמה לגידול בכמות המכוניות בעיר. נהגי אובר מתנהגים כנהגי מוניות לכל דבר, וכמות המכוניות בעיר גדלה משמעותית על חשבון השימוש בתחבורה ציבורית המונית. פחות נוסעים ברכבת התחתית יותר מכוניות בכבישים. יותר זיהום יותר פקקים. זו התוצאה בפועל בניו יורק, כל הטענות המפוברקות האחרות הם קידום מכירות שאסור להאמין להן. דן | 04.12.17 (ל"ת)
9. צריך רק שידאגו שזה יכוסה בביטוח בסיסי הגיע הזמן. 2 שקל לק"מ זה אמנם לא הרבה אך מדובר בהחזר הוצאות, ובפועל יהיו הרבה נהגים שיסכימו לנסוע גם בפחות. ברכב חסכוני 0.5 שקל מנוסע לק"מ יאפשר לנהג לחסוך מספיק כסף כדי שזה ישתלם לו. דבר מעולה | 05.12.17 (ל"ת)
8. תקראו בין השורות אי אפשר לאכוף , לא את המחיר ולא אם זו נסיעה מזדמנת או לא מזדמנת. לך תוכיח. זאת אומרת שכל רכב נהיה מונית. רק שכץ לא רוצה לפצות אותם על המספר הירוק שרכשו והרישיון והביורוקרטיה והמבחנים הנפשיים שעברו. אז הוא מצא פתרון יצירתי בניסוח. בגלל הטימטום הזה נעמוד בפקקים בהפגנות ענק שמארגנים לנו ארגון נהגי המוניות, תתכוננו כל הכבישים יחסמו לנו ספק אם נגיע הבייתה או לעבודה בכלל שרון | 04.12.17 (ל"ת)
7. האם ביטוח חובה מכסה את הנוסעים שמשתתפים בהוצאות? אולי תבקשו חו"ד המפקחת על הביטוח ? לא ברור מה הביטוח מכסה. בבקשה פנו למפקחת על הביטוח לקבל תשובה רשמית שתחייב את חברות הביטוח. תודה ! אישימוטו | 04.12.17 (ל"ת)
5. ואיך בדיוק יפקחו כמה נסיעות עושים ביום ושתאמו אותן מראש איךךך במדינת התחמנים יוסי | 04.12.17 (ל"ת)
4. כץ רוצה להיראות כמגינם שת נהגי המוניות ועד שלא "יכריחו" הוא לא יקדם את הנושא. ברור לא? חייבים להפעיל הרבה לחץ נגדי (הפוך מבעלי המוניות) כדי שמשהו יזוז. אורן | 04.12.17 (ל"ת)
2. חחח 2 שקל לקמ. 200 שקל מחיפה לתל אביב? ברור! ככה אף אחד לא מרוויח ואפשר להמשיך להכריח פראיירים (אזרחי המדינה) לשלם פי 3 על רכב פרטי משלהם, כי שוב חסמו את האלטרנטיבות. לפעמים הם פשוט אוהבים לשלוט, בכלל לא אכפת להם, העיקר לשלוט על האנשים כיעבהכע | 04.12.17 (ל"ת)
תקנות חדשות יאפשרו נסיעות שיתופיות בישראל - עד שתיים ביום למכונית
14 תגובות לכתיבת תגובה