אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תקנות חדשות יאפשרו נסיעות שיתופיות בישראל - עד שתיים ביום למכונית

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
מדובר ב-2 ש"ח לקילומטר לכל הנוסעים ברכב כולל הנהג
זאת אומרת שאם הנהג לוקח נוסע אחד הנוסע ישלם שקל אם הוא לוקח 3 נוסעים כל נוסע ישלם חצי שקל ומדובר כאן במקסימום ולא בעלות בפועל. ונוסיף גם דוגמה פשוטה נסיעה מחיפה לת"א זה נגיד 100 קילומטר. רכב נורמלי עושה +- 12 קילומטר לליטר = 8.33 לליטר מחיר הדלק הוא כ-6 ש"ח לליטר כבר הגענו למעל 50 ש"ח נסיעה בלבד ללא בלאי או ביטוחים. מה שיוצא שהחל מ-3 נוסעים כל נוסע משלם פחות או יותר את עלות הדלק שהוא היה צריך לשלם בכל מקרה. כן, הנהג יוצא עם רווח של 100 ש"ח בניקוי הדלק במקרה של שלושה נוסעים ככה שיש תמריץ לעשות את זה מכל הכיוונים גם לנוסעים וגם לנהג.
ggg | 07.12.17
10.
מחקר בניו יורק הראה שאובר גרמה לגידול בכמות
המכוניות בעיר. נהגי אובר מתנהגים כנהגי מוניות לכל דבר, וכמות המכוניות בעיר גדלה משמעותית על חשבון השימוש בתחבורה ציבורית המונית. פחות נוסעים ברכבת התחתית יותר מכוניות בכבישים. יותר זיהום יותר פקקים. זו התוצאה בפועל בניו יורק, כל הטענות המפוברקות האחרות הם קידום מכירות שאסור להאמין להן.
דן | 04.12.17
8.
תקראו בין השורות
אי אפשר לאכוף , לא את המחיר ולא אם זו נסיעה מזדמנת או לא מזדמנת. לך תוכיח. זאת אומרת שכל רכב נהיה מונית. רק שכץ לא רוצה לפצות אותם על המספר הירוק שרכשו והרישיון והביורוקרטיה והמבחנים הנפשיים שעברו. אז הוא מצא פתרון יצירתי בניסוח. בגלל הטימטום הזה נעמוד בפקקים בהפגנות ענק שמארגנים לנו ארגון נהגי המוניות, תתכוננו כל הכבישים יחסמו לנו ספק אם נגיע הבייתה או לעבודה בכלל
שרון | 04.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת