אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מתייבשים על הקו: בירור נגד HOT בעקבות זמני המתנה שהגיעו עד ל-42 דקות

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
גם אגף הפיקוח משקר
אני, לא מישהו ששמעתי עליו, אני! חיכיתי היום 45 דקות, כולל מירוץ שליחים בו העבירו אותי מנציג לנציג, עד שהשיחה נותקה במפתיע. אין מצב שמנחוס כמוני שובר את שיא 42 הדקות שהוכרז ע"י אגף הפיקוח. אם אני ממתין לשירות יותר מהמקסימום שהאגף מצא - המצב בהרבה יותר גרוע.
גיא | 07.12.17
22.
הוט נקטה בטקטיקות דורסניות על גבול החוקי
במקרה אני עו"ד, אז אין לי בעיה לדעת מה הזכויות שלי, אני לא נבהל מטלפון מעו"ד סוג ג' שמאיים ומטעה, אבל יש בארץ אנשים מבוגרים, או עולים חדשים שיכולים להיבהל. אחרי חודשים שבהם אתה משלם על שירות שאתה לא מקבל, בלתי אפשרי להתנתק מהם. אחרי שאתה משתמש בשירותים של חברת ניתוקים, הם עדין מנסים למרוח אותך ומבקשים שוב ושוב שתודיע (כדי למשוך עוד זמן שבו תחוייב בתשלום על שירותים שאתה לא מקבל). ובסוף כשכבר התנתקת אתה מגלה שהם ממשיכים לגבות ממך תשלום עד שאתה צריך להפסיק את החיוב דרך כרטיס האשראי. אחרי כל המסכת הזאת, הם ממשיכים להתקשר אליך ולהציק. ואם אתה צולח את זה- בסוף אחרי חודשים ארוכים שלא שמעת מהם מתקשר אליך איזה עורך דין ממשרד קטן ומתחיל לאיים עליך שתשלם כסף או שיתבעו אותך ויפגשו אותך בבית המשפט. אמרתי לו שאשמח לפגוש אותו בבית משפט ולספר על הדברים שהם עושים ולהשמיע את הקלטת השיחה שבה הוא מהלך אימים עליך, מעוות את מה שאתה אומר, מנסה להטעות כאלו אתה חייב להוכיח לו משהו רק על זה מגיע להם קנסות כבדים.
משחק ההתשה של הוט | 06.12.17
21.
ב 012 פרטנר שירות הלקוחות ושירותי האינטרנט זה הרבה יותר גרוע
ב 012 פרטנר, ההמתנה למענה משירות הלקוחות ושירותי האינטרנט זה הרבה יותר גרוע, פשוט שירות גרוע, וגם שמחליטים להשתמש באפשרות להשאיר מספר ויחזרו אליך, הם לא חוזרים, אז בעצם לקחו שתי חברות פרטנר ו 012 חיברו אותן יחד והשאירו רק מוקד שירות לקוחות אחד וזאת כנראה בכדי למקסם רווחים , והם מודעים לשירות הגרוע ולא נראה שלמישהו שם אכפת, הגיע הזמן לטפל בתופעה הזו של זלזול בלקוחות, ויפה שעה אחת קודם.
שלומי | 06.12.17
19.
השיטה החדשה בהוט : "הגעת למוקד שירות חדש אפשר להשאיר הודעה"
הם עונים אחרי 10 דקות כדי לעמוד ביעדים והצגת הדברים. אבל בפועל רק לוקחים הודעה שמישהו יחזור אליך כדי לקבל שידור לקוחות והכל באמצע הבוקר בשעות הפעילות. האם כל הרעיון שאני משלם לכם זה שתענו לי מתי שאני יכול ולא מתי שלכם נוח ? בד"כ גם לא חוזרים.
רמי | 06.12.17
17.
שיבדקו את פרטנר 012 שם זה הרבה יותר גרוע
מאז המיזוג בין 012 לפרטנר, זמני ההמתנה הפכו סיוט של ממש, גם כשמשאירים להם הודעה בבקשה שיחזרו, הם לא חוזרים, איכות השירות ירדה שם פלאים, והגיע הזמן לבדוק אותם לפחות בכל הקשור לאינטרנט, כי הם ממש לא פרטנר בכל הקשור לשירות לקוחות.
נעמה | 06.12.17
14.
הוט חזרה לסורה
הנושא של זמני המתנה ממושכים, זלזול בלקוח, אי מענה, "טעויות" בחשבון, תקלות שלא מתוקנות וכו' וכו' אפיין את החברה הזו לפני כמה שנים, ובשל כך החלטתי לעזוב את החברה על מנת לא לחזור אי פעם. נראה שלמרות הבטחותיה, החברה הזו חוזרת למה שהיה במקום לשפר. אני אמשיך להתרחק ממנה.
סגולה | 06.12.17
10.
שחברת הוט תפסיק להתנצל ולפרסם את עצמה בכתבה!!
אם הבדיקה הוכחה כנכונה, זו בושה לחברה והיא יכולה להעסיק יותר מוקדנים ברווח שהיא עושה מהלקוחות, אחרת, יש אלטרנטיבה ורבים מחבריי שוקלים זאת גם עקב הסרטים האלימים המשודרים ערב ערב בערוצי הסרטים וגם עקב מעבר 2 ערוצי סרטים לתחנות מטורפות - 517 ו-518, שלזקנים ממני קשה מאוד ללחוץ על השלט ולעבור ולצפות בסרטים.
סבתוש | 06.12.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת